دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از بیت کوین (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از بیت کوین (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این ارز دیجیتالی محبوب) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

بیت کوین ( bitcoin ) اولین و شناخته شده ترین ارز دیجیتالی معرفی شده در جهان می باشد، این رمز ارز از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد که آن را نسبت به سایر ارز های رایج برتری بخشیده است. همچنین نحوه تولید و قیمت گذاری متفاوتی که نسبت به سایر پول های واقعی دارد سبب شده تا این نوع ارز دچار تورم و کاهش ارزش نشود و آموزش برای معاملات با این ارز دیجیتال به صورت گسترده ای صورت گیرد.

دو ویژگی اصلی بیت کوین یعنی غیرمتمرکز بودن و در امان ماندن از چاپ واحدهای پولی بیشتر، دستاورد مهمی در برابر پول‌های امروزی به حساب می‌آیند که مسیر را برای شکل جدیدی از نظام اقتصادی در آینده باز می‌کند. بیت کوین را می‌توانید به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید، به وسیله آن انتقالات ارزی خود را انجام دهید و حتی از فروشگاه‌های آنلاین سفارش دهید.

در روز ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ مصادف با ۱۰ آبان ماه ۱۳۸۷ مقاله‌ای با عنوان “Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System” به معنی ” بیت کوین: یک سیستم پول الکترونیکی فرد به فرد” منتشر شد. در بخش نویسنده‌ی این مقاله نام : Satoshi Nakamoto نوشته شده بود. همچنان کسی نمی‌داند که این نام، اسم یک نفر بوده یا گروهی از دانشمندان چنین نامی را برای خود انتخاب کرده‌اند.

ساتوشی ناکاموتو هیچ‌گاه هویت خود را فاش نکرد تا برای همیشه به عنوان راز در تاریخ باقی بماند. این مقاله تنها ۹ صفحه داشت؛ اما دقت علمی مقاله آنچنان بالا بود که بسیاری از پژوهشگران حوزه‌ی اقتصاد، رمزنگاری، ریاضیات و کامپیوتر را به ایده‌ی مطرح شده در این مقاله جذب کرد. ایده‌ی اصلی این مقاله، ارائه‌ی یک سیستم پرداخت مالی الکترونیکی به صورت فرد به فرد بود. فرد به فرد بودن این سیستم به این معنی‌ است که افراد بتوانند برای مبادلات مالی خود از پولی استفاده کنند که هیچ نهاد واسط مانند دولت‌ها و بانک مرکزی در آن دخالتی نداشته باشند و بدون وجود واسطه ابزاری برای انتقال ارزش ایجاد کنند. پس می‌توان گفت که بیت کوین، رقیبی برای بانک‌ها است.

دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از بیت کوین

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی بیت کوین
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از بیت کوین
دانلود والپیپر جذاب از بیت کوین
دانلود پس زمینه خفن بیت کوین
دانلود بک گراند با کیفیت بیت کوین

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *