بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز از نگاه سایت فیگار

قرار است شما را با بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز که گروهی از ابرقهرمانان مارول را تشکیل می دهند را به شما کابران معرفی کنیم.

Fantastic Four ممکن است بهترین شانس را در مورد فیلم نداشته باشد؛ اما آن‌ها برخی از بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز را در دنیای مارول کمیکس داشته‌اند. به دنبال یک کمیک Fantastic Four هستید تا شما را سرگرم کند در حالی که منتظر اخبار بیشتر در مورد نسخه MCU هستید که هنوز تاریخ انتشار یا بازیگران آن مشخص نشده است؟ در طول 60 سالی که Fantastic Four در کمیک‌ها حضور داشته‌اند، داستان‌های تاثیرگذاری را رقم زده‌اند که اکثر طرفداران نکات برجسته خاصی را در این مجموعه انتخاب کرده‌اند و جزء برترین کمیک های چهار شگفت انگیز هستند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

  • کمیک های برتر چهار شگفت انگیز

در ادامه قرار است بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

چه از داستان اصلی استن لی و هنرمند جک کربی باشد، چه از سری Ultimate Marvel، یا داستان دیگری که توسط تیمی از سازندگان ساخته شده است، ما بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز را برای شما انتخال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

Fantastic Four #1

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
خواندنی ترین کمیک های چهار شگفت انگیز

این کمیک های برتر چهار شگفت انگیز از این قرار است که استن لی در نظر داشت به طور کامل از تجارت کمیک کناره گیری کند و در آخرین حرکت، Fantastic Four را با جک کربی خلق کرد. نتیجه‌ای که حاصل شد، باعث شد تا کل جهان مارول را پیدا کند. برخی از کابران می‌گوید “چهار شگفت‌انگیز لی و کربی مسلماً بهترین اجرای FF است” و Fantastic Four #1 از سال 1962 شروع به کار کرد. این کمیک منشا این گروه را به تصویر می‌کشد و با انجام این کار به یکی از بهترین کمیک‌های Fantastic Four دهه 60 و همچنین یکی از بهترین‌های تمام دوران تبدیل می‌شود.

Introduction Of The Inhumans (Fantastic Four #45)

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
پرطرفدارترین کمیک های چهار شگفت انگیز

رقابت طولانی مدت اما دوستانه بین Inhumans و Fantastic Four در Fantastic Four #45 آغاز شد. این مقدمه برترین کمیک های چهار شگفت انگیز و تاریخ اولیه بهترین داستان Inhumans است. نه تنها آن‌ها را برای اولین بار معرفی می‌کند، بلکه همه اینها هنر جک شاه کربی با تمام شکوه و عظمت دستانش است. جک کربی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین هنرمندان کمیک بوک در تمام دوران است و این به تنهایی قطعا ارزش خواندن این کتاب را برای طرفداران FF و ظرفداران را عاشق Inhumans می‌کند.

The Galactus Trilogy (Fantastic Four #48-50)

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
جالب ترین کمیک های چهار شگفت انگیز

عمق کیهانی دنیای مارول واقعاً خودش را نشان داد، با این حال، با داستان گالاکتوس که در یک خط داستانی سه شماره‌ای معرفی شد و توسط طرفداران به «سه‌گانه گالاکتوس» معروف شد. وقتی devourer of worlds به زمین می‌آید، گرسنه برای مصرف این سیاره است که توسط منادی او، موج سوار نقره‌ای پیشگویی کرده بود. آمدن گالاکتوس در کمیک FF #48-50، خط داستانی خوبی یدارد که بیش از این نیاز به تایید یا مقدمه ندارد. با خواندن آن در حیرت و شگفت انگیز بودن داستان فرو روید.

This Man… This Monster! (Fantastic Four #51)

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

پس از پایان سه گانه کهکشان، Thing پس از اینکه به این باور رسید که به دلیل شرایطش قرار است یک طرد شده باشد و خود را تنها می بیند. او سپس خود را در موقعیتی می‌بیند که هویتش از او گرفته می‌شود تا یک شیاد بتواند رید ریچاردز را بکشد. یک کاربر اجرای بین شماره 36 و این شماره 51 را “timeless” می داند، اما شماره 51 خواندنی ترین کمیک های چهار شگفت انگیز است؛ زیرا پس از تهدید حماسی Galactus، خوانندگان با داستانی بسیار شخصی و انسانی برخورد می کنند.

Black Panther’s Debut (Fantastic Four #52-3)

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
کمیک های برتر چهار شگفت انگیز

تنها یک شماره بعداً اولین فیلم Black Panther، اولین ابرقهرمان سیاه‌پوست مارول و رهبر ملت واکاندا بود. اولین حضور T’Challa به خودی خود هیجان‌انگیز است؛ اما وقتی به موفقیتی که این شخصیت به دست می‌آورد نگاه می‌کنیم، موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. Redditor The_Amazing_Emu منشاء دو شماره ای Black Panther را در صفحات Fantastic Four به عنوان یکی از پرطرفدارترین کمیک های چهار شگفت انگیز در Black Panther Marvel توصیه می‌شود. اینکه ببینیم همه چیز از کجا شروع شد، هرگز دردناک نبوده است. آنچه باورکردنی نیست این است که مانند Inhumans، منشأ یک نماد فقط یک داستان فرعی در روند بزرگتر Fantastic Four بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

بهترین کمیک های پلنگ سیاه

The Trial Of Galactus (Fantastic Four #242-62)

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
برترین کمیک های چهار شگفت انگیز

با گذشتن از دهه 1980، در بحبوحه اجرای جان بایرن در این مجموعه، یک قوس بیست شماره‌ای با تمرکز بر گالاکتوس به وجود آمد و در “Trial of Reed Richards” در شماره های 261-2 که ریچاردز به دلیل نجات محاکمه می‌شود به اوج خود رسید. گالاکتوس در شماره های 243-4 باعث بلعیده شدن جهان‌های دیگر می‌شود. میتوان این داستان را به عنوان “about Reed” توصیف کرد و از هنرمند، جان برن، به عنوان کسی که دومین کار برتر FF بعد از کربی را انجام داد، تعریف کرد. کل اجرا در یک کمیک جمع آوری شده است؛ اما دو شماره پایانی بهترین آن‌ها هستند.

Fantastic Four Vol. 3 #60

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
خواندنی ترین کمیک های چهار شگفت انگیز

یکی از تحسین‌شده‌ترین نویسندگان که کمیک های برتر چهار شگفت انگیز خلق کرد، مارک وید است؛ زیرا کار این مرد توسط بسیاری از کاربران را وقتی از او پرسیده شد که بهترین اجراهای FF کدام‌ها بوده‌اند، مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، یک مشکل بسیار خاص را در ذهن داشت. ابرخی کاربران شماره 60 واید را که اولین شماره او در این مجموعه است، یکی از بهترین داستان های FF تک شماره ای می‌نامد. اجرای نویسنده قطعا یکی از بهترین‌ها است؛ اما همانطور که DMPunk نشان می‌دهد، اولین بازی او کاملاً باورنکردنی بوده و وقتی نوبت به اجرای تحسین شده وید می‌رسد، شروع داستان را از ابتدا ضروری خواهد کرد.

Unthinkable (Fantastic Four Vol. 3 #67-70, Vol. 1 #500)

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
پرطرفدارترین کمیک های چهار شگفت انگیز

وید یک شخثیت کلاسیک از طریق قوس داستانی به نام «Unthinkable» دارد که در آن دکتر دوم دو فرزند رید و سو، فرانکلین و والریا را اسیر کرده و آنها را به لاتوریا بازگردانده و تیم را مجبور می‌کند تا برای نجات آن‌ها به چمن خانگی Doom سفر کنند. برای Unthinkable بهترین آرک شامل DOCTOR DOOM در تمام دوران است و با توجه به اینکه این شخصیت رقیب سرسخت Fantastic Four است، خیلی چیزها را می‌گوید. این کمیک جزء برترین کمیک های چهار شگفت انگیز که کل داستاان برای طرفداران FF یا کسانی که از داستان های Doom لذت می‌برند قطعا ارزش خواندن دارد.

Jonathan Hickman’s Entire Run

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
جالب ترین کمیک های چهار شگفت انگیز

نویسنده دیگری که بسیاری از کاربران او را به خاطر عملکردش در Fantastic Four ستایش می‌کنند، جاناتان هیکمن است که در سال 2009 کار خود را با “Dark Reign” آغاز کرد، داستانی که نویسنده را بلافاصله در نقشه جریان اصلی قرار داد. هیچ داستان خاصی از Hickman که سزاوار توجه بیشتر باشد، وجود نداشت، بلکه در مجموع اجرای او وجود داشت. به دلیل گستردگی داستان که بیش از یک عنوان را در بر می‌گیرد، توصیه می‌شود دنبال این کمیک مطالعه بگردید، اما برای خواندن کل دوره ارزش بررسی را دارد.

Ultimate Doom #1-4

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز
بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

از آنجایی که او یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های مارول است، انتخاب بازیگران MCU Reed Richards چیزی است که استودیو مارول نمی‌تواند آن را بی‌اهمیت بداند. با این حال این کمیک جزء خواندنی ترین کمیک های چهار شگفت انگیز قرار گرفت. در حالی که او یک قهرمان در جهان اصلی است، شخصیت او در جهان نهایی دچار یک سقوط غم انگیز به شرارت می‌شود و هویت Maker را به خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *