بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی که سزاوار بازگشت هستند

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی شامل قهرمانان و شرورانی است که از توجه عمومی دور مانده‌اند و سزاوار بازگشتی درخشان هستند.

دنیای مشترک «دی‌ سی کامیکس» مملو از قهرمانان و شروران هیجان‌انگیزی است که هر کدام داستان‌های منحصر‌به‌فرد و ماجراجویی‌های خود را دارند. بسیاری از قهرمانان و شرورانی که در گذشته محبوبیت داشتند، اکنون به فراموشی سپرده شده‌اند و نیاز دارند دوباره به صحنه بازگردند، اما در لیست شخصیت‌ های دی‌ سی ، این نام‌ها همچنان جایگاهی ویژه دارند و می‌توانند با بازگشتی موفقیت‌آمیز، دوباره به اوج برسند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برخی از کاراکترهای کمتر شناخته شده دی‌ سی دارای داستان‌هایی جذاب و پتانسیلی بالا برای درخشش در دنیای امروز هستند. در حالی که تمرکز بیشتر روی سه‌گانه‌ی «دی‌ سی» و اعضای لیگ عدالت است، بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی می‌توانند با حضور در کتاب‌های قهرمانان دیگر، مجموعه‌های کوتاه یا حتی سری‌های اختصاصی خود، به دنیای «دی‌ سی» بازگردند و بار دیگر مورد توجه قرار گیرند.

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

در ادامه لیست بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار و بر اساس سایت سی‌بی‌آر (CBR) نوشته شده است.

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

با در نظر گرفتن آخرین زمانی که شخصیت‌ های کمیک فراموش شده در صحنه حضور داشتند، اکنون فرصتی مناسب پیش آمده تا «دی‌ سی» دوباره به این شخصیت‌ها توجه کند و آن‌ها را به جایگاه اصلی‌شان بازگرداند. این اقدام می‌تواند هم به تنوع بیشتر داستان‌ها کمک کند و هم نسل جدیدی از مخاطبان را با بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی آشنا سازد.

جان بوچر (John Butcher)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت های دی سی

«جان بوچر» یکی از شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده در دی‌سی است؛ هرچند که به خوبی با دوره‌ای که در آن معرفی شد، هماهنگ بود. او از اعضای قبیله لاکوتا بود و به فرهنگ و مهارت‌های جنگی مردمش تسلط داشت. متأسفانه، «بوچر» مجبور شد از این مهارت‌ها برای انتقام و اجرای عدالت استفاده کند. این اتفاق او را به یک پارتیزان تبدیل کرد و در دهه 90 محبوبیت داشت.

«بوچر» به راحتی می‌تواند در یک کمیک بوک از مجموعه «گرین ارو» حضور پیدا کند، زیرا در گذشته با دیگر قهرمانان دی‌سی از جمله او تعامل داشته است. همچنین امکان دارد جالب باشد که ببینیم او چگونه با خانواده بتمن که همچنان خشن اما کمتر بی‌رحم هستند، مقایسه می‌شود.

فایراستورم (Firestorm)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

«فایراستورم» یکی از بهترین ابرقهرمانان گمنام دی‌ سی در زمان خود با بدشانسی‌های زیادی مواجه بوده است. اولین سری کتاب‌های او به دلیل فروپاشی دی‌سی در اواخر دهه 1970 به طور ناگهانی متوقف شد. بعد از آن او به عضویت لیگ عدالت درآمد؛ اما هرگز به عنوان یک قهرمان کلاسیک در این تیم شناخته نشد. تنها موفقیت واقعی او در زمینه کتاب، سری «جان آسترندر» بود که آن هم بیشتر به فراموشی سپرده شده و سال‌هاست که چاپ نمی‌شود.

«فایراستورم» ارتباط خاصی با دیگر شخصیت‌های دنیای «دی‌ سی» ندارد. با توجه به عدم موفقیت او در عناوین مستقل، شاید بهتر باشد که او به عنوان عضوی از لیگ عدالت در یک سری جدید حضور داشته باشد. از آنجا که تمرکز اصلی این سری روی شخصیت‌های محبوبی مانند «سوپرمن» و دیگران خواهد بود، اما «فایراستورم» می‌تواند نقش یک شخصیت جذاب داشته باشد و میراث خود را با این قهرمانان مقایسه کند.

این رویکرد نه تنها به «فایراستورم» فرصت می‌دهد تا در کانون توجه قرار گیرد، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز انتشار یک مجموعه کمیک مستقل برای او باشد.

برونز تایگر (Bronze Tiger)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
قوی ترین شخصیت های کمیک

«برنز تایگر» هرگز به عنوان یک شخصیت مستقل چندان موفق نبود، اما همچنان شخصیت جالبی است. او در کنار «ریچارد دراگون» و حتی «بتمن» مبارزه کرد و از معدود کسانی بود که توانست در یک نبرد عادلانه شوالیه تاریکی را شکست دهد.

از دیگر نکات قابل توجه در مورد او می‌توان به عضویتش در تیم جوخه انتحار به رهبری «آماندا والر» و شکل‌گیری رابطه عاشقانه‌اش با «ماری مک‌کیب»، معروف به «ویکسن»، اشاره کرد.

با وجود این تاریخچه، «برنز تایگر» بیشتر به عنوان یکی از کاراکترهای کمتر دیده شده دی‌ سی شناخته شد. او می‌تواند به خوبی در داستان‌های «بتمن» یا یک نسخه بازراه‌اندازی شده از جوخه انتحار جای بگیرد. همچنین می‌تواند در یک مینی‌سری مستقل حضور داشته باشد که او را در شرایطی حتی خشن‌تر از موقعیت‌هایی که «بتمن» معمولاً با آن‌ها مواجه می‌شود، به تصویر بکشد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه او همچنان یک قهرمان است، حضور او در نسخه مدرن جوخه انتحار می‌تواند به این تیم نوعی وجدان اخلاقی بدهد.

بلک لایتنینگ (Black Lightning)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

«بلک لایتنینگ» یکی از اولین ابرقهرمانان سیاه‌پوست از «دی‌ سی» بود که عنوان مستقل خودش را داشت. با اینکه این قهرمان افتخار و عضویت در لیگ عدالت را داشت؛ اما او به ندرت نقش مهمی در دنیای «دی‌ سی» ایفا کرد. او حتی در مقطعی، زمانی که «لوتر» رئیس‌جمهور شده بود برای او کار می‌کرد.

این کمبود موفقیت بعد از سریال تلویزیونی «بلک لایتنینگ» در دنیای «اروورس» هم تغییری نکرد؛ اما اکنون که بیشتر از تاریخچه قبلی او بازگردانده شده، شاید وقت آن باشد که یک فرصت دیگر به او داده شود.

برای شروع، «بلک لایتنینگ»، یکی از ابرقهرمانان فراموش شده دی‌ سی ، باید در کتاب‌های بیشتری حضور پیدا کند تا جایگاهش در دنیای «دی‌سی» تقویت شود.

بازگرداندن او به لیگ عدالت ضروری است؛ اما حضور او در کنار «آوتسایدرز» و حتی جامعه عدالت نیز می‌تواند نقطه امیدی باشد. علاوه بر این، زمان آن رسیده که این شخصیت یک سری جدید با تیمی از استعدادهای برتر دریافت کند. این می‌تواند بالاخره موفقیتی را برای «جفرسون پیرس» و همزاد الکتریکی‌اش به ارمغان بیاورد.

وارلرد (Warlord)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

«تراویس مورگان» یکی از شخصیت‌ های ناشناخته دی‌ سی در عصر برنز کمیک‌ها بود. او یک خلبان جنگنده محسوب می‌شد که در دنیای اسکارتاریس گیر افتاد. او با در دست داشتن شمشیر و هفت‌تیر، به عنوان «وارلورد» شناخته شد و یکی از معدود شخصیت‌های «دی‌ سی» بود که تلفیقی بی‌نظیر از شمشیرزنی و استفاده از سلاح گرم را به نمایش می‌گذاشت.

«وارلرد» امروزه دیگر اهمیت چندانی برای دی‌سی ندارد، با وجود اینکه می‌توانست با بسیاری از شخصیت‌های فانتزی دنیای «دی‌ سی» مانند «واندر وومن»، «آکوامن» و حتی «شزم» (کاپیتان مارول دی‌ سی) تعامل داشته باشد.

این تعاملات می‌تواند آگاهی از شخصیت او را افزایش دهد و حتی شاید دوباره سری کمیک اختصاصی خودش را به دست آورد. همچنین، ممکن است دیگر قهرمانان «دی‌ سی» به شباهت فیزیکی او با «گرین ارو» پی ببرند.

جونا هکس (Jonah Hex)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت‌ های ناشناخته دی‌ سی

«جونا هکس» به عنوان یکی از شخصیت های دی سی در سبک وسترن شناخته می‌شود که با چهره‌ی زخمی‌اش، نسخه‌ای از وسترن «پانیشرِ» «مارول» است. او پیش‌تر یک سرباز بود که به عنوان یکی از کشنده‌ترین شکارچیان جایزه‌بگیر در دنیای قدیم غرب وحشی «دی‌ سی» شناخته می‌شد.

او همچنین در مجموعه‌ای طولانی به نام All-Star Western در دوره‌ی New 52 حضور داشت؛ اما متأسفانه این آخرین‌بار بود که او به طور جدی مورد توجه قرار گرفت.

یک سری جدید از All-Star Western می‌تواند دنیای انتشارات «دی‌ سی» را فراتر از داستان‌های ابرقهرمانی گسترش دهد. با توجه به موفقیت‌های اخیر در دنیای کمیک‌های مستقل، ممکن است امروزه بازار بیشتری برای چنین محتوایی وجود داشته باشد.

بهترین راه برای آزمایش این موضوع ممکن است راه‌اندازی یک کتاب جدید از «جونا هکس» تحت لیبل «دی‌سی بلک لیبل» قرار گیرد که او را در داستانی بزرگسالانه و مناسب برای شخصیتش قرار دهد.

ایبیس شکست ناپذیر (Ibis the Invincible)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

«آیبیس شکست‌ناپذیر» یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک از انتشارات «فاسکت» بود که «دی‌سی» بعد از خرید این رقیب قدیمی، تنها کمی از او استفاده کرد. نقش اصلی او در دنیای «دی‌سی» به سری The Power of Shazam به نویسندگی «جری اوردوی» محدود می‌شود. این مجموعه، اسطوره‌های قهرمان جهانی قدرتمند را گسترش داد و «آیبیس» را به عنوان جادوگری قدرتمند در سطح جادوگر «شازم» معرفی کرد.

«آیبیس» می‌تواند به راحتی در چندین کتاب و در کنار تیم‌هایی مانند جاستیس لیگ تاریک یا شادوپکت ظاهر شود. نمایش قدرت‌های جادویی او، به ویژه اگر این قدرت‌ها از «زاتانا»، «جان کانستین» و حتی «اسپکترا» قوی‌تر باشد، جذاب خواهد بود.

استارمن (Starman)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

«استارمن» یکی از کاراکترهای موجود در لیست شخصیت های دی سی فراموش شده است. «استارمن» در دوران طلایی یکی از اعضای کم‌شناخته جامعه عدالت بود. در دهه 1990، تمام توجه‌ها به پسرش «جک» منتقل شد که در سری اختصاصی خود فعالیت می‌کرد. این سری به بررسی تاریخ دنیای «دی‌ سی» و جایگاه «جک» پرداخت، اگرچه او به طور برجسته‌ای از لباس پر زرق و برق پدرش استفاده نکرد.

«استارمن» در نهایت عصای کیهانی خود را به «کورتنی ویت‌مور» (کودک ستاره‌ای کنونی) داد و او پس از آن نام «استارگرل» را به خود گرفت. از آن زمان به بعد، او نماینده میراث «استارمن» شد و «جک» دیگر کمیک مستقل خود را دریافت نکرد.

شخصیت «جک» می‌تواند بدون بازگشت به دوران قهرمانی‌اش دوباره به دنیای «دی‌ سی» برگردد. این کار می‌تواند او را دوباره به دنیای «دی‌ سی» (خصوصاً بخش جامعه عدالت) بازگرداند بدون اینکه پایان داستانش در سری خود را خراب کند.

اتم (Atom)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
ابرقهرمانان فراموش شده دی‌ سی

«اتم» مانند همتای مارولی‌اش «آنت‌من»، هرگز در دنیای خیالی خود اهمیت زیادی نداشت و جزو کاراکترهای کمتر شناخته شده دی‌ سی قرار گرفت. او عضو لیگ عدالت و دوست «هاوکمن» بود؛ اما این نقش‌ها تاثیری در کسب احترام عمومی برای او نداشته‌اند.

این موضوع شامل «ری پالمر» و جانشینش «رایان چوی» می‌شود که هر دو قهرمانان بزرگی نبوده‌اند. آن‌ها می‌توانند به روش‌های مختلف اهمیت خود را در دنیای «دی‌ سی» ثابت کنند.

علاوه بر لیگ عدالت، امکان دارد «ری» در حال کمک به سازمانی نیمه‌ماورایی به نام «S.H.A.D.E» باشد که در دوران New 52 با آن همکاری کرده است. او حتی می‌تواند به دوران فراموش‌شده‌اش با «تینی‌تاینس»، زمانی که سنش کاهش یافته بود نیز برگردد. از سوی دیگر «رایان چوی» به دنیای کنونی «نایت‌ وینگ» و نسل اولیه تین تایتانز تعلق دارد؛ بنابراین همکاری او با این گروه‌ها یا حتی قهرمانان خاصی مانند دوم پاترول می‌تواند به او کمک کند تا جایگاه مناسب خود را دوباره بیابد.

وسلی دادز (Wesley Dodds)

بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی
بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی

در حالی که بیشتر افراد نام «سندمن» را با دشمن «اسپایدرمن» از «مارول» یا لرد رویایی از «دی‌ سی» و کتاب ورتیگو «نویل گیمن» مرتبط می‌دانند، این نام در واقع از یک قهرمان در دوران طلایی به نام «وسلی دادز» بود که از یکی از بهترین ابرقهرمانان گمنام دی‌ سی نشأت گرفته بود.

او با استفاده از یک اسلحه گازی فعالیت می‌کرد و بعدها به جامعه عدالت آمریکا پیوست. در کتاب ورتیگو، او با نام Sandman Mystery Theatre دوباره به صحنه بازگشت و در نهایت توسط شاگردش «سندرسون» که پیش‌تر «سندی پسر طلایی» بود، جایگزین شد.

داستان‌های «دادیس» به تازگی در یک مینی‌سری Golden Age به پایان رسیدند؛ اما دوباره پرداختن به این دوران می‌تواند به بهتر معرفی کردن ماجراهای او کمک کند. همچنین، دوران «سندی» به عنوان «سندمن» در کمیک‌های مدرن لیگ عدالت آمریکا کمتر مورد توجه قرار گرفت و گسترش داستان‌های کنونی او می‌تواند جالب باشد. با این کار، قهرمان خیابانی دیگری در کنار «بتمن» و «گرین ارو» در میان شخصیت‌های دوران طلایی و جامعه عدالت معرفی خواهد شد.

سوالات متداول

وارلرد چه دنیایی را کاوش می‌کند و چه ویژگی‌هایی دارد؟

وارلرد در دنیای فانتزی اسکارتاریس زندگی می‌کند، قهرمان شمشیری و جنگجوی ماهر است.

جونا هکس چه نوع شخصیتی دارد و در چه دنیایی فعالیت می‌کند؟

جونا هکس یک شکارچی جوایز در دنیای وسترن است، با سابقه‌ی تاریک و بی‌رحم.

اتم چه قابلیت‌هایی دارد و چگونه از بقیه قهرمانان متمایز است؟

اتم قدرت کوچک‌سازی و تغییر اندازه را دارد، متخصص در علم و تکنولوژی پیشرفته است.

فایراستورم چه قدرت‌هایی دارد و چگونه به قهرمان تبدیل شد؟

فایراستورم قدرت تغییر ماده و انرژی را دارد، از ادغام دو فرد به وجود آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین شخصیت های فراموش شده دی سی چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *