بهترین کمیک های دی سی تاریخ ؛ معرفی و دانلود کتاب های کمیک دی سی

با وجود هزاران کمیک در تاریخچه دی‌سی، انتخاب بهترین کمیک های دی سی تاریخ کمی دشوار است. با این حال، می‌توانیم برخی از محبوب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

امروزه کمیک‌ها یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های سرگرمی است. اما باید بدانید که نقش دی‌سی در رشد صنعت کمیک، بسیار بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید. اواسط دهه 1980 میلادی، دوران اوج دی‌سی و کمیک بوک بود. با این حال، همچنان شهرت این کمیک‌ها در میان طرفداران حفظ شده است.

بهترین کمیک های دی سی تاریخ

معرفی و دانلود کتاب های کمیک دی سی

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های دی سی تاریخ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ

حماسه‌های بزرگ دی‌سی، باعث شده است تا کمیک‌ها از یک داستان اکشن میان چند ابر انسان به چیزی فراتر تبدیل شود. به همین دلیل است که اکثر بهترین کمیک های تاریخ توسط نشر دی‌سی ساخته شده‌اند. اگر شما نیز به کتاب های کمیک دی سی علاقه دارید، تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا بهترین آن‌ها را به شما معرفی نماییم.

Batman: The Killing Joke

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک های DC

در کمیک بتمن جوک کشنده شما می‌توانید با جوکر درحال فرار و همزمان رویارویی با بتمن مواجه شوید. کمیک بتمن جوک کشنده تاثیر بسیار زیادی بر فیلم‌های شوالیه تاریکی گذاشته است. به شکلی که می‌توانیم می‌توانیم از الهام گرفتن شخصیت جوکر با بازی هیث لجر در این فیلم از این کمیک اطمینان داشته باشیم.

کمیک بتمن جوک کشنده به وضوح نشان می‌دهد که چرا جوکر یه ابرشرور بینظیر و بزرگ است. همچنین نحوه رویارویی او با بتمن، داستان‌های بسیار جالبی را رقم می‌زند. پس کاملاً منطقی است که کمیک بتمن جوک کشنده، بهترین کمیک DC و یکی از بهترین کمیک های جوکر نام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Watchmen

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک‌ بوک DC

آلن مور یکی از بهترین نویسنده های کمیک است. پس بدون شک، کمیک Watchmen ساخته آلن مور، به سادگی جزو بهترین کمیک های DC قرار می‌گیرد. او طی سال‌های 1985 و 1986 با ساخت Watchmen، باری دیگر دنبای کمیک را برای همیشه تغییر داد.

کمیک Watchmen نگاهی عمیق و روانشناسی به ابرقهرمان‌ها دارد. این چیزی است که در آینده تبدیل به پایه کمیک‌های جدیدتر شد. بدون شک این کمیک ارزش بسیار زیادی دارد و توانسته است تا اکثر کلیشه‌های آن دوران را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید:

Batman: The Dark Knight Returns

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک‌ بوک های DC

بی‌شک بهترین کمیکی که تاکنون از شخصیت بتمن ساخته شده‌ است، Batman: The Dark Knight Returns نام دارد. این کمیک یک اثر کلاسیک جذاب و سیاسی است که نگاه تازه‌ای را به بتمن ارائه می‌دهد. همچنان نیز فرانک میلر که یکی دیگر از بهترین نویسنده های کمیک است، نویسندگی این کمیک‌ را برعهده داشته است.

در این کمیک، ما می‌توانیم بروس وین را در سن 50 سالگی مشاهده کنیم. اکنون او بازنشسته شده است اما همچنان شهر گاتهام در وضعیت خوبی قرار ندارد. با توجه به وضعیت گاتهام،‌ همچنان دولت ایالات متحده قصد ایجاد هیچ تغییری را ندارد. پس زمان آن رسیده است که باری دیگر، بروس وین تبدیل به بتمن شده و یکی از بهترین کمیک DC و یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها را به وجود‌ آورد.

بیشتر بخوانید:

Crisis On Infinite Earths

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک‌ بوک DC

کمیک Crisis On Infinite Earths اولین رویداد بزرگ در دنیای کمیک‌ها نبود. با این حال، این کمیک جزو مهم‌ترین رویدادهای دی‌سی محسوب می‌شود و به همین دلیل آن را بهترین کمیک دی سی می‌نامیم. به طور کلی، این کمیک تاثیر زیادی بر رویدادهای عظیم در دنیای کمیک بوک گذاشت.

یکی دیگر از دلایلی که Crisis On Infinite Earths را تبدیل به بهترین کمیک DC کرد بازسازی دنیای دی‌سی بود. این کمیک ترتیب خواندن کمیک های دی سی را برای همیشه تغییر داد و حکم یک نقطه شروع مجدد را داشت. همچنین شخصیت‌های مهمی همانند فلش و سوپرگرل در این کمیک کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

Swamp Thing New Roots

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک‌ بوک های دی‌ سی

موجود باتلاقی یکی از متفاوت‌ترین شخصیت‌های کمیک دی‌سی است. ثوامپ ثینگ شخصیتی ترسناک و بسیار تاریک است و با حال و هوای دیگر ابرقهرمانان بسیار تفاوت دارد. با این حال، او همچنان جزو محبوب‌ترین شخصیت‌ها نیز محسوب می‌شود.

کمیک Swamp Thing New Roots نیز جزو بهترین کمیک‌های این شخصیت و بهترین کمیک دی سی است. در این کمیک، هویت موجود باتلاقی لو رفته است و سازمان‌های مختلف به دنبال دستگیری او برای تبدیل کردنش به یک موش آزمایشگاهی هستند. اکنون شما می‌توانید شاهد تعقیب و گریز و جدال این موجود عجیب با پلیس‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

Kingdom Come

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک‌ بوک دی‌ سی

سری کمیک Kingdom Come جزو بهترین کمیک‌ بوک های DC محسوب می‌شود. این کمیک نگاهی جدید و متفاوت را به مفهوم ابرقهرمانی و اختصاصاً لیگ عدالت داشت. مارک وید و الکس راس که هر دو تجربه بسیار زیادی در نویسندگی و طراحی کمیک‌ دارند، برای ساخت این سری کمیک با یکدیگر همکاری کردند.

در این کمیک، ما می‌توانیم شاهد بتمن و دیگر ابرقهرمانانی باشیم که در یک تیم قرار گرفته‌اند و در تلاش برای نابودی لکس لوتر هستند. زیرا که اکنون لکس باری دیگر قصد نابودی آن‌ها را دارد. اگر شما به بتمن و لیگ عدالت علاقه داشته باشید، این کمیک جزو بهترین کمیک‌ بوک های DC برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Animal Man #5

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, ترتیب خواندن کمیک های دی سی

گرانت موریسون به همراه چاز تروگ ساخت سری جدیدی را از Animal Man آغاز کردند که موفقیت بسیار زیادی داشت. شماره 1 تا 4 این سری محبوبیت زیادی داشت اما هیچکدام از آن‌ها قابل مقایسه با شماره پنجم نبودند. این بار داستان بسیار جدی‌تر و جذاب‌تر از پیش بود.

در این کمیک Animal Man درحال شکار یک هیولای مرموز در صحرا است. نحوه تقابل Animal Man و این هیولای مرموز، برگ برنده این کمیک بوک است. همچنین لازم به ذکر است که این کمیک به طرزی نوآورانه ثابت می‌کند که موریسون یک نویسنده بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید:

The Invisibles

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک دی سی

گرانت موریس هنر خود را در یکی دیگر از بهترین کمیک های DC نیز به نمایش گذاشته است. این کمیک در دهه 1990 کمی غیر معقول محسوب می‌شد. از حضور پررنگ موارد مخدر تا خشونت بسیار زیاد، دلایلی است که این کمیک را منحصر به فرد کرده است.

کمیک The Invisibles مجوعاً در سه جلد و هفت آرک داستانی ساخته شده است. داستان این کمیک در رابطه با گروهی از مبارزان است که بر علیه ظلم کلیسایی می‌جنگند که با وجود قدرت، فاسد شده است. شخصیت‌پ ردازی‌های این کمیک بسیار جذاب است و با وجود اکشن بی‌نظیر و ماجراجویی نفس‌گیر، این کمیک به سادگی وارد لیست بهترین کمیک های DC شد.

بیشتر بخوانید:

The Sandman

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک DC

مرد شنی یکی از متفاوت‌ترین و بهترین کمیک‌ بوک های دی‌ سی به شمار می‌رود. نیل گیمن کسی است که وظیفه ساخت این کمیک راه برعهده داشته است که به خوبی از پس این کار بر آمد. در این کمیک، می‌توانید شخصیت‌هایی فانتزی و حتی قوی‌تر از قوی‌ترین خدایان دی‌سی را مشاهده کنید که در داستانی سورئال قرار گرفته‌اند.

مرد شنی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین کارهایی است که گیمن تجلیل تاکنون انجام داده است. فضای سورئال و مفاهیم متافزیک به خوبی در این کمیک به نمایش در آمده‌اند؛ همچنین شخصیت‌ پردازی‌ها به گونه‌ای هستند که می‌توانند باعث رضایت هر خواننده‌ای شوند. بی‌شک این کمیک جزو بهترین کمیک‌ بوک های دی‌ سی است.

بیشتر بخوانید:

V For Vendetta

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, بهترین کمیک‌ بوک دی‌ سی

آلن مور بیشتر برای ساخت کمیک‌هایی با ابرقهرمانان دی‌سی شناخته می‌شود. اما یکی از بزرگ‌ترین کارهای او، نوشتن کمیک V for Vendetta است. این کمیک، یک داستان سیاسی-دیستوپیایی را روایت می‌کند که یک حزب سیاسی خیالی، می‌توانند با موفقیت بریتانیا را به یک دولت پلیسی وحشتناک نئوفاشیست تبدیل کنند. لازم به ذکر است که این کمیک نیز جزو بهترین کمیک‌ بوک های دی‌ سی است اما در دنیای دی‌سی جریان ندارد.

شخصیت اصلی این کمیک، V نام دارد. او ماسک کلاسیک گای فاکس را بر صورت می‌زند و قصد دارد تا یک انقلاب آنارشیستی را علیه حکومت ظالم بریتانیا را بهری کند. با توجه به توضیحات ذکر شده، کاملاً واضح است که این کمیک به شدت تاریک و سنگین است و با مفاهیمی سر و کار دارد که کمتر کمیکی به سراغ آن می‌رود. به همین دلیل است که این کمیک راه خود را به لیست بهترین کمیک‌ بوک های DC باز کرده است.

بیشتر بخوانید:

All-Star Superman

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, ترتیب خواندن کمیک های دی سی

سوپرمن اولین ابرقهرمان بزرگ، و یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک است. کمیک All-Star Superman نوشته گرانت موریسون، به طرز عجیبی با پیروزی لکس لوتر آغاز می‌شود. سوپرمن توسط یک تابش خورشیدی بسیار شدید قرار گرفته و پس از شارژ شدن سلول‌‌هایش کشته می‌شود.

موریسون مفاهیم عصر نقره ای را با تخیل بی نظیر خود ترکیب و با وجود طراحی حیرت‌انگیز فرانک کویتلی آن را تبدیل به بهترین کمیک‌ بوک دی‌ سی کرده است. اینم کمیک نه تنها بهترین کمیک‌ بوک دی‌ سی بلکه یکی از مهم‌ترین کمیک‌ها برای شخصیت سوپرمن است و نشان می‌دهد که چرا این شخصیت تا این اندازه محبوب است.

بیشتر بخوانید:

دانلود کتاب های کمیک دی سی

بهترین کمیک های دی سی تاریخ
بهترین کمیک های دی سی تاریخ, دانلود کتاب های کمیک دی سی

اکنون که با بهترین کمیک‌ بوک DC آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است تا نحوه دانلود کتاب های کمیک دی سی با ترجمه فارسی را به شما آموزش دهیم. برای دانلود کمیک فارسی جوکر شما باید وارد کانال تلگرام کمیک فیگار شوید. سپس می‌توانید به تمام کمیک های دکتر کره ای، و صدها کمیک دیگر دسترسی داشته باشید.

برای یافتن کمیک‌ مورد نظر، شما می‌توانید نام کمیک را در کانال تلگرام جستجو نمایید. همچنین برای دستیابی به تمامی کمیک‌های دی‌سی، کافی است تا عبارت #دی‌سی را در کانال تلگرام کمیک فیگار جستجو نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های دی سی تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های دی سی تاریخ

ترتیب خواندن کمیک های دی سی به چه صورت است؟

با توجه به تعداد بسیار زیاد کمیک‌های دی‌سی، ترتیب خواندن کمیک های دی سی به طور مشخص وجود ندارد و شما می‌توانید اکثر کمیک‌ها را با پیش‌زمینه‌ای کم مطالعه نمایید.

بهترین کمیک‌ بوک DC کدام کمیک است؟

عده زیادی باور دارند که All-Star Superman بهترین کمیک بوک DC تاکنون است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *