محبوب ترین مانگا های ایسکای (Isekai) ؛ برترین مانگاها درباره جهش به دنیایی دیگر

ژانر ایسکای قسمت وسیعی از دنیای مانگا را در بر گرفته است. همراه ما بمانید تا با بهترین مانگا های ایسکای (Isekai) آشنا شوید.

در 30 می 2022 مشخص شد که انیمه کمدی محبوب Konosuba به زودی با فصل سوم موردانتظار خود و همچنین یک اسپین‌آف با محوریت Megumim بازخواهد گشت. طرفداران Konosuba و ژانر Isekai (بهترین انیمه های ایسکای) به طور یکسان برای فصل جدید این انیمه هیجان‌زده هستند. اما جدا از انیمه، ژانر جذاب ایسکای همیشه یکی از پرطرفدار‌ترین ژانر‌های مانگا بوده‌ است. طوری که برخی از محبوب‌ترین مانگاهای تاریخ، مانگای ایسکای هستند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

10 مانگا درباره جهش به دنیایی دیگر

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

در حالی که متأسفانه مانگای کونوسوبا در مقایسه با اقتباس‌های رمان و انیمه دست کم گرفته می‌شود، با این وجود تعداد کمی از مانگای Isekai وجود دارند که بر اساس مولفه‌های جهان‌سازی و شخصیت‌نویسی در میان محبوب‌ترین مانگا‌های تاریخ رتبه‌بندی شده‌اند.

با این حال برخی از این مانگا‌ها توانسته‌اند در فهرست بهترین مانگاهای تاریخ در سایت MyAnimeLIst قرار بگیرند. پس اگر می‌خواهید با این مانگاها آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی بهترین مانگا ها با ژانر ایسکای بپردازیم.

Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

سوبارو ناتسوکی پس از انتقال به پادشاهی لاگونیکا، باید یاد بگیرد که در این سرزمین جدید بدون غذا، آب و پول زنده بماند. سوبارو پس از ملاقات با  شخصیت “Satella” متوجه می‌شود که نمی‌تواند به همه افراد در این سرزمین جدید اعتماد کند زیرا او در اولین روز زندگی خود در این دنیای جدید کشته می‌شود. Re:Zero به دلیل وحشت روانی و بدنی که سوبارو مدام از طریق مهارت “بازگشت با مرگ” در معرض آن قرار می‌گیرد بسیار محبوب شده است.

فاجعه‌ای که سوبارو با مرگ به شیوه‌های وحشتناک تجربه می‌کند، و خیانت توسط کسانی که فکر می‌کرد دوستانش هستند، این مانگا را به یکی از تاریک‌ترین مانگاهای اخیر تبدیل کرده است. با این حال، علیرغم شرایطش، عزم سوبارو برای یافتن بهترین راه حل برای اجتناب از سرنوشت وحشتناکش به طرز شگفت‌انگیزی قدرتمند است. اراده او برای تسلیم نشدن به خوانندگان نشان می‌دهد که او چقدر فرد قوی می‌باشد. مانگا Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu توانسته است امتیاز 8.10 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Overlord

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

مومونگا پس از گیر افتادن در بازی آنلاین Yggdrasil، تصمیم می‌گیرد به روشی هوشمند جهان را تصاحب خود کند و همه شهروندان جهان را به بردگی بگیرد و به عنوان ارباب آن حکومت کند. یا حداقل، این همان چیزی است که زیردستان وفادار او فکر می‌کنند که او در حال برنامه‌ریزی است، و در تلاش برای راضی کردن ارباب خود برای اجرای این برنامه می‌باشند.

Mushoku Tensei: Isekai Ittara Honki Dasu

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

وقتی یک مردی که به عنوان انگل جامعه شناخته می‌شد توسط یک تصادف با کامیون می‌میرد، به عنوان شخصیتی با نام Rudeus Greyrat دوباره متولد می‌شود. در این زندگی فرصتی دوباره به او داده شده است تا زندگی خود را در این دنیای جدید جبران کند. موشوکو تنسی زندگی رودئوس را دنبال می‌کند. او توانبخشی تدریجی و خیره‌کننده خود را در طول مانگا به خوانندگان نشان می‌دهد.

داستان رودئوس، به دلیل نقص‌هایش، یکی از واقعی‌ترین شخصیت‌های اصلی است. او با جدیت برای رسیدن به هدف خود برای جبران زندگی گذشته‌‌اش تلاش می‌کند. محیط موشوکو تنسی که تمایل به پوشش موضوعات حساس و شخصیت‌نویسی هیجان‌انگیز دارد، آن را به طور بالقوه به یکی از بهترین مانگا ها با ژانر ایسکای تبدیل کرده است. مانگا Mushoku Tensei: Isekai Ittara Honki Dasu توانسته است امتیاز 8.15 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Fushigi Yuugi: Genbu Kaiden

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

پس از اینکه دو دوست صمیمی، میاکا یوکی و یوی هونگو به کتابی که یادآور چین باستان است منتقل می‌شوند، یوکی عنوان کشیش را دریافت می‌کند و وظیفه یافتن جنگجویان آسمانی را بر عهده می‌گیرد. Fushigi Yuugi: Genbu Kaiden به عنوان پیش درآمد انیمه Fushigi Yuugi عمل می‌کند و افسانه چگونگی پیدایش کشیش‌ها را گسترش می‌دهد.

وجود Fushigi Yuugi: Genbu Kaiden به عنوان یک پیش درآمد مناسب در جامعه مانگا بسیار نادر است. هر دو اثر در سال‌های اوج رشد ژانر شوجو در اواسط تا اواخر دهه 2000 منتشر شدند. وقتی که این مسئله با یک ایسکای به رهبری یک زن همراه شد، داستان آن توانست مورد استقبال همه دوستداران مانگا قرار گیرد. Fushigi Yuugi: Genbu Kaiden حاوی برخی از غم‌انگیزترین لحظات تاریخ ایسکای است. مانگا Fushigi Yuugi: Genbu Kaiden توانسته است امتیاز 8.18 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

The Rising of the Shield Hero

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

The Rising Of The Shield Hero یک مانگا isekai است که در آن ناوفومی ایواتانی بالغ جوان خود را به دنیای فانتزی به سبک اروپایی احضار می‌کند که در شرف محاصره مرگبار توسط لشکر هیولاها و مردگان است. او سپرهای جادویی دارد، در حالی که سه قهرمان دیگر شمشیر، کمان و نیزه را به دست می‌گیرند.

مبارزه با چنین انبوهی از هیولاها کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که ناوفومی خود را مطرود می‌بیند که پس از خیانت (بهترین خیانت ها در انیمه) باید از خود دفاع کند. بنابراین، او یک گروه جدید تشکیل می‌دهد و به هر وسیله‌ای که لازم باشد نبرد را به سوی دشمن پیش می‌برد، اما زمان در حال اتمام است.

Rising of the Shield Hero جزئیات تجارب خشن و ناامید‌کننده شخصیت‌های دیگری مانند رافتالیا را شرح می‌دهد که برای یافتن جایگاه خود در جهان تلاش می‌کنند. تجربه‌های انزوا و بی‌اعتمادی او با لحظات آرام‌تر این مانگا همراه است.

Kage No Jitsuryokusha Ni Naritakute

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

سید کاگنو که قبلاً زندگی روزمره‌ای را در پیش می‌گرفت که در آن قادر به تحقق اهدافش نبود، دوباره در دنیایی دیگر متولد می‌شود. او شروع به استخدام افرادی می‌کند که معتقد است برای برنامه‌های او برای تبدیل شدن به مغز متفکر و رهبر سازمان‌های قدرتمند و به طور بالقوه کل جهان، حیاتی هستند.

یکی از جذابیت‌های اصلی Kage no Jitsuryokusha، گروه بزرگی از زنان زیبای انسان و نیمه‌انسان و تعاملات کمدی بین سید و این زنان است. همانطور که ژانر ایسکای با افسانه‌های فانتزی تعریف می‌شود، توانایی سید برای قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلفی بسیار سرگرم‌کننده، جذابیت بسیار خوبی برای خوانندگانی است که می‌خواهند خود را جای او قرار دهند. مانگا Kage No Jitsuryokusha Ni Naritakute توانسته است امتیاز 8.25 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Silver Diamond

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)

راکان ساوا در حالی که به طور مسالمت‌آمیز از باغ خود مراقبت می‌کند، توسط مردی به نام چیگوسا که به طور مرموزی به باغ او برخورد می‌کند مورد تهدید قرار می‌گیرد. چیگوسا پس از فهمیدن اینکه راکان یک “سانومه” است، کسانی که می‌توانند زندگی گیاهی را پرورش دهند و دستکاری کنند، از راکان می‌خواهد که به دنیای او سفر کند و آن را از دست موجودات گیاه‌کش معروف به “آیامه” نجات دهد.

الماس نقره‌ای یک مانگای بی نظیر ایسکای و شوجو است. این ترکیب دو ژانر منحصربه‌فرد داستان کلیشه‌ای آن را جبران کرد و ژانری را ایجاد کرد که هیچ‌کس قبلاً آن را ندیده بود. در حالی که مانگا‌های ایسکایی که شخصیت اصلی آن زن است بسیار محبوب بودند، مانگا‌ی ایسکای به سبک شوجو قبلاً منتشر نشده بود. همین منجر به افزایش محبوبیتایسکای در بین طرفداران شوجو شد. مانگا Silver Diamond توانسته است امتیاز 8.26 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Mairimashita! Iruma-Kun

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا با ژانر ایسکای

ایروما سوزوکی که اغلب به دلیل ناتوانی‌اش در نه گفتن مجبور به انجام بسیاری از کارها می‌شود، تمام کارهایی را انجام می‌دهد که والدین بی‌مسئولیتش از او می‌خواهند. حتی زمانی که روح او را به شیطان سالیوان می‌فروشند، او نتوانست کلمه نه را به زبان بیاورد. خوشبختانه، تنها آرزوی سالیوان این است که نقش پدربزرگ ایروما را بازی کند. با این حال، ایروما اکنون باید در یک مدرسه شیطانی ثبت‌نام کند که در آن باید هویت خود را به عنوان یک انسان از همکلاسی‌هایش پنهان کند.

Mairimashita! Iruma-Kun با به نمایش گذاشتن استعداد هنرمند خود در ترسیم گونه‌های شیاطین متعدد با ویژگی‌های بسیار متنوع، به طرز ماهرانه‌ای از محیط دنیای شیاطین خود استفاده می‌کند. شخصیت‌های بازیگوش و کارتونی‌تر آن به آنها امکان می‌دهد تا بهتر کشیده شوند. همین منجر به شوخی‌ها و موقعیت‌های کمیکی بسیار سرگرم‌کننده‌‌ای می‌شود و عنصر کمدی کلی مانگا را تقویت می‌کند. مانگا Mairimashita! Iruma-Kun که به عنوان یکی از بهترین مانگا ها با ژانر Isekai شناخته می‌شود، توانسته است امتیاز 8.31 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Youjo Senki

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا ایسکای

با انکار وجود خدا حتی در لحظات مرگش، یک مزدبگیر ناشناس توسط موجودی با نام “X” به چالش کشیده می‌شود که اگر وجود خدا را تصدیق کند او را به بهشت می‌فرستد. X او را بر بدن دختر جوانی با نام تانیا دگوره‌چاف قرار می‌دهد. او با استفاده از دانش گذشته خود، در ارتش نام نویسی می‌کند و با کسب پیروزی‌های بی‌شمار در برابر نیروهای دشمن، به سرعت در رتبه‌های ارتش بالا می‌رود.

صحنه‌های جنگ‌زده یوجو سنکی، همراهی کاملی برای داستان بی‌رحمانه و شخصیت اصلی روان‌پریش مرزی آن است که یوجو سنکی را به یکی از برترین مانگا های ایسکای به رهبری زنان تبدیل می‌کند. با استفاده از جنگ به عنوان سوژه، پس‌زمینه یوجو سنکی با چنان جزئیات بدیعی ترسیم می‌شود که تنها راهی که خوانندگان از آن دور می‌شوند طراحی شخصیت‌های شگفت‌انگیز این مانگا است. مانگا Youjo Senki توانسته است امتیاز 8.26 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Sora Wa Akai Kawa No Hotori

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا ها با ژانر Isekai

یوری سوزوکی پس از انتقال به پایتخت امپراتوری هیتیت از آناتولی باستانی، در معرض خطر شدیدی قرار می‌گیرد. زنی که او را احضار کرده است، ملکه ناکیا، می‌خواهد او را به عنوان قربانی بکشد تا بر این امپراتوری حکومت کند. خوشبختانه، او توسط پرنس کیل نجات می‌یابد، اگرچه ملکه اکنون با شور و نفرت در تلاش برای کشتن آنها است.

در حالی که سورا وا آکای به دلیل شخصیت‌های بی‌روح خود مورد انتقاد قرار گرفت، محیط آناتولی آن به پیشینه‌های زیبا و با معماری و لباس الهام گرفته از خاورمیانه منجر شد. لباس‌های پیچیده و پرجزئیات به تنهایی آن را به یک مانگا برجسته حتی در میان سایر مانگاهای فانتزی تاریخی تبدیل کرده است. مانگا Sora Wa Akai Kawa No Hotori توانسته است امتیاز 8.32 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Kanata Kara

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
بهترین مانگا ها با ژانر ایسکای

نوریکو پس از وارد شدن به دنیایی فانتزی، اکنون گم شده و ترس زیادی از سرگردانی بدون راه بازگشت به خانه دارد. او به زودی توسط ایزارک شجاع نجات می‌یابد، اگرچه آسودگی او دوام نمی‌آورد زیرا او از قدرتش برای باز کردن قدرت‌های تاریک و خطرناکی که درون ایزارک مهر و موم شده‌اند، می‌آموزد و قهرمان سابقش را به طور بالقوه به بزرگترین دشمن خود تبدیل می‌کند.

کاناتا کارا به طرز هوشمندانه‌ای از شخصیت‌های اصلی خود برای جلب توجه خوانندگان خود استفاده کرد. با داشتن نوریکو به عنوان تنها کسی که می‌تواند به ایزارک کمک کند، توجه خوانندگان زن را با داشتن یک شخصیت زن که مانند بسیاری از مانگاها فقط یک دختر در مضیقه نیست، جلب می‌کند. به خوانندگان مرد نیز شخصیت پیچیده ایزارک داده می‌شود که از نظر اخلاقی بسیار خوب نیست. این مانگا که از نظر برخی به عنوان بهترین مانگا ایسکای شناخته می‌شود، توانسه است امتیاز 8.36 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Tensei Shitara Slime Datta Ken

بهترین مانگا های ایسکای (Isekai)
برترین مانگا های ایسکای

ساتورو میکامی پس از اینکه برای صرف غذا به همکارش می‌پیوندد و سپس توسط یک قاتل در حال عبور به صورت تصادفی کشته می‌شود، توانایی ذاتی‌اش (حکیم بزرگ) افکار در حال مرگش را تجزیه و تحلیل می‌کند و او را با توانایی‌هایی که از آن افکار به وجود می‌آید دوباره زنده می‌کند. او که اکنون به‌عنوان ریمورو، یک اسلایم متولد شده است، باید برای زنده ماندن در دنیایی که هیولاهایی مانند خودش در آن شکار می‌شوند، تمام تلاش خود را بکند.

That Time I Got I Got Reincarnated As a Slime رویکردی منحصر به فرد به ایسکای دارد که در درجه اول بر جنبه جهان‌سازی با تلاش ریمورو برای ساختن کشوری از هیولاها تمرکز دارد. صحنه‌های مبارزه که در طول داستان در هم آمیخته شده‌اند، سکانس‌های اکشن را افزایش می‌دهند و به‌ عنوان سرپوش‌های پایانی برای آرک‌های داستانی عمل می‌کنند. مانگا That Time I Got I Got Reincarnated As a Slime که با توجه به امتیازات MyAnimeList به عنوان بهترین مانگا با ژانر ایسکای شناخته می‌شود، توانسته است امتیاز 8.40 را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانگا های ایسکای (Isekai) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *