ناروتو به کمیک جدید لاکپشت های نینجا پیوست

در اخبار جدید به نظر می‌رسد که «ناروتو» قرار است وارد دنیای کمیک جدید لاکپشت های نینجا شود و کراس‌اوور هیجان‌انگیزی را به‌وجود بیاورد.

در دنیای کمیک، اتفاقات هیجان‌انگیزی در حال رخ دادن است. خبرهای تازه‌ نشان می‌دهد که می‌خواهیم شاهد کراس‌اوری بین دو مجموعه محبوب، یعنی لاکپشت‌های نینجا (TMNT) و ناروتو باشیم. این اتفاق، طرفداران هر دو مجموعه را به وجد آورده و انتظارها را برای ماجراجویی‌های جدید و هیجان‌انگیز در دنیایی مشترک افزایش داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کمیک جدید لاکپشت های نینجا

تصویری که به تازگی از کمیک لاکپشت های نینجا با نام Naruto x Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شده، نشان‌دهنده حضور «ناروتو اوزوماکی» در سنین پایین و پیش از دوران اروتو: شیپودن است. در این تصویر، «ناروتو» لباس نارنجی کلاسیک خود را به تن دارد و در کنار «لاکپشت‌های نینجا» که از پوشش انیمه ناروتو، به خصوص سربندهای مخصوص، استفاده می‌کنند، حضور دارد. انتشار این تصویر توسط «خورخه خیمنز»، هنرمند شناخته‌شده در صنعت کمیک، انجام شده است.

کمیک جدید لاکپشت های نینجا

با انتشار این خبر، شور و اشتیاق طرفداران هر دو مجموعه به شدت افزایش یافته است. بدون شک، ترکیب دنیای پرماجرای لاکپشت‌های نینجا با دنیای جادویی ناروتو پتانسیل خلق داستان‌ها و ماجراهای حماسی و سرگرم‌کننده را دارد.

هنوز تاریخ دقیق انتشار این کمیک مشترک مشخص نشده است، اما قطعا طرفداران ناروتو و لاکپشت‌های نینجا منتظر انتشار آن در اسرع وقت هستند تا شاهد رویارویی شخصیت‌های محبوب خود در دنیایی مشترک باشند.

کراس‌اور ناروتو و لاکپشت‌های نینجا بدون شک یکی از اتفاقات هیجان‌انگیز در دنیای کمیک در سال‌های اخیر خواهد بود. طرفداران این دو مجموعه می‌توانند منتظر ماجراهای جدید و سرگرم‌کننده‌ای در دنیایی مشترک باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کمیک جدید لاکپشت های نینجا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *