بهترین سریال های ابرقهرمانی در تمام دوران ؛ برترین و جدیدترین سریال‌های کمیکی

در این مقاله می‌خواهیم شما را به دنیایی از ابرقدرت‌ها و ماجراهای عجیب ببریم و بهترین سریال های ابرقهرمانی در تمام دوران را معرفی کنیم.

از دنیای مارول تا دی‌سی و از لایو اکشن تا انیمیشن‌ها، در حال حاضر بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی هستند تا صحنه‌ی تلویزیون را روشن کنند. از زمان اکران اولین فیلم مردان ایکس در اوایل دهه 2000، فیلم‌های ابرقهرمانی بر هالیوود تسلط یافته‌اند، میلیاردها دلار در گیشه به دست آورده‌اند و باعث شده‌اند تا «مارول» و «دی‌سی» طرفداران وفادار زیادی پیدا کنند. در هر صورت، این ژانر با گذشت سال‌ها همچنان بزرگ‌تر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ظاهراً تسلط بر دنیای سینما کافی نبود. «مارول» پس از اینکه مخاطبان را با موفقیت به قهرمانانش علاقه‌مند کرد، به سراغ ساخت ماجراجویی‌های متعددی برای شخصیت‌هایش در دنیای سریال رفت. «دی‌سی» نیز در این زمینه فعالیت‌هایی داشت و هر دو شرکت سعی کردند تا میراث خود را به حوزه‌ی تلویزیون گسترش دهند.

بهترین سریال های ابرقهرمانی تاریخ

در ادامه می‌توانید لیست بهترین سریال های ابرقهرمانی را مشاهده کنید:

بهترین سریال های ابرقهرمانی
بهترین سریال های ابرقهرمانی

اگرچه ایده بهترین سریال های ابرقهرمانی تاریخ ممکن است نسبتاً جدید به نظر برسد، اما آن‌ها در واقع دهه‌هاست که وجود دارند. حتی قبل از اینکه دنیای سینمایی مارول به ایده‌ای در ذهن «کوین فایگی» تبدیل شود، برای علاقه‌مندان به تلویزیون گزینه‌هایی برای تماشای ابرقهرمانان وجود داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا فهرستی از بهترین سریال های ابرقهرمانی جهان را برای شما آورده‌ایم.

شوالیه ماه (Moon Knight)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

  • بازیگران: اسکار آیزاک، اتان هاوک، می ماهر
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 6
  • امتیاز IMDB: نمره 7.3

این سریال داستان «استیون گرانت» (با بازی اسکار ایزاک)، یک راهنمای تور موزه با آرزوهای بلندپروازانه را روایت می‌کند. زندگی «استیون» زمانی دگرگون می‌شود که در یک دشت از خواب بیدار می‌شود، بدون اینکه بداند چطور به آنجا رسیده است.

او متوجه می‌شود که بدن خود را با شخصیت دیگری به نام «مارک اسپکتور» به اشتراک می‌گذارد. این موضوع به اندازه کافی عجیب است، اما «استیون» به زودی می‌فهمد که در واقع او «مون نایت»، یک ابرقهرمان ماوراء طبیعی است و مأموریتی برای نجات دنیا بر عهده دارد.

مون نایت، پاسخ دیوانه‌وار «مارول» به «بتمن»، سریالی بسیار بلندپرواز و هیجان‌انگیز است. باید اعتراف کنیم که این مجموعه احتمالا دارای تاثیرگذارترین بازیگران در میان تمام سریال‌های دنیای سینمایی مارول است. در این سریال نه تنها «اسکار ایزاک» در نقش شخصیت اصلی با تم ماه حضور دارد، بلکه «ایتن هاوک» را نیز در نقش شخصیت شرور خطرناک، «آرتور هارو»، می‌بینیم.

نکته آزاردهنده این است که سریال با یک صحنه‌ی ناتمام به پایان رسید. حال، بدون هیچ خبری از فصل دوم مون نایت، مشتاقانه منتظر هستیم تا ببینیم سرنوشت «استیون» و «مارک» به کجا ختم می‌شود. بدون شک شوالیه ماه چزو بهترین مینی سریال های ابرقهرمانی است که از دیدن آن پشیمان نخواهید شد.

سوامپ تینگ (Swamp Thing)

بهترین سریال های ابرقهرمانی
بهترین سریال های ابرقهرمانی تاریخ
  • بازیگران: درک مک‌درمن، ایان مک‌شین، جنیفر کانلی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 10
  • امتیاز IMDB: نمره 7.4

«ابی آرکان»، زمانی که یک ویروس مرموز مرداب را فرا می‌گیرد، برای کمک به سراغ «الک هالند»، یک زیست‌شناس، می‌رود. با این حال، زمانی که «الک» توسط نیروهای تاریکی که در این مرداب محلی توطئه می‌چینند کشته می‌شود، به نظر می‌رسد همه چیز تمام شده است؛ اما آیا «الک» واقعاً مرده است، یا اینکه به عنوان یک موجود لجن‌آلود از یک مرد، یعنی سوامپ تینگ، دوباره زنده شده است؟

این اقتباس تاریک و دلهره‌آور، با صحنه‌های زننده و ترسناک، به شدت از دوران افسانه‌ای «آلن مور» در کمیک‌های مرداب الهام گرفته شده و در نتیجه جزو بهترین سریال های خارجی ابرقهرمانی قرار گرفت.

تا آنجا که به سریال های ابرقهرمانی دی سی مربوط می‌شود، این مجموعه به لطف جلوه‌های ویژه خارق‌العاده‌اش، به طرز شگفت‌انگیزی ترسناک است. همچنین تحت تاثیر قرار گرفتم که آن‌ها مرداب را به جای یک توده ساخته‌شده با کامپیوتر، به شکل مردی با لباس مخصوص درآورده‌اند.

ارو (Arrow)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

  • بازیگران: استیفن امل، میستیک ویلیامز، کتی کاسیدی، دیوید رمزی
  • تعداد فصل: 8
  • تعداد قسمت: 170
  • امتیاز IMDB: نمره 7.5

این سریال اقتباسی از شخصیت «گرین ارو» (Green Arrow) کمپانی «دی‌سی» است که با صحنه‌های اکشن مهیج، روی «الیور کوئین»، میلیاردری خوش‌گذران، تمرکز می‌کند. در طول روز، «الیور» ظاهر یک زندگی لوکس را به خود می‌گیرد، اما با فرارسیدن شب، او کت و شلوارهای شیک خود را با کمان و تیر عوض می‌کند و به عنوان یک نگهبان مرموز با نام «ارو» در خیابان‌ها گشت می‌زند.

سریال Arrow به شیوه‌ای خاص، هیجان‌انگیز و تا حدی انقلابی بود و به یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی تبدیل شد. اگرچه محبوبیت این سریال در سال‌های بعد کاهش یافت، اما روحیه پرشور و داستان‌های دراماتیک آن، مسیر را برای تمام سریال های ابرقهرمانی جدید شبکه «CW» که بعداً ساخته شدند، هموار کرد.

علاوه بر این، می‌توان با اطمینان گفت که این سریال منسجم‌ترین دنیای مشترک را بر اساس شخصیت‌های ابرقهرمانی محبوب «دی‌سی» به ما ارائه داد. گذشته از این‌ها، سریال Arrow فوق‌العاده بود و لحنی سرگرم‌کننده را با صحنه‌های اکشن محشر متعادل می‌کرد. تمام این موارد باعث شد تا ما Arrow را به عنوان بهترین سریال های ابرقهرمانی تاریخ در این لیست قرار دهیم.

وانداویژن (WandaVision)

بهترین سریال های ابرقهرمانی
بهترین مینی سریال های ابرقهرمانی
  • بازیگران: الیزابت اولسن، پل بتانی، کاترین هان، تیونّا پاریس
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 9
  • امتیاز IMDB: نمره 7.9

سریال وانداویژن در دنیای تلویزیون جریان دارد و داستان «واندا» را روایت می‌کند که دنیایی را خلق کرده تا در آن او و ویژن بتوانند به عنوان یک زوج شاد در طول دهه‌ها زندگی کنند. قدرت‌های «واندا»، او و «ویژن» را به یک ماجراجویی می‌برد که در طی آن، با گذر از دوره‌های مختلف و سبک‌های گوناگون، از یک سیتکام به سیتکام دیگر سفر می‌کنند.

اگرچه وانداویژن جزو اولین سریال های ابرقهرمانی مارول نبود، اما به طور کلی به عنوان یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی در دیزنی پلاس شناخته می‌شود. این مجموعه ریسک بزرگی برای «مارول» بود، اما نتیجه داد.

این ریسک نه تنها در خلاقیت بلکه در داستان هم جواب داد. با بازگرداندن شخصیت‌های قدیمی و معرفی شخصیت‌های شرور جدید، چرخش‌های اساسی زیادی را به ما ارائه داد و طرفداران آن را به شدت دوست داشتند.

آکادمی آمبرلا (Umbrella Academy)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

    • بازیگران: الن پیج، تام هارپر، رابرت شیهان، آیدان گالاغر
    • تعداد فصل: 3
  • تعداد قسمت: 30
  • امتیاز IMDB: نمره 7.9

این سریال بر اساس کمیک محبوبِ آمبرلا، نوشته‌ی «جرارد وی» (خواننده گروه موسیقی مای کمیکال رومنس) ساخته شده است. این مجموعه عجیب و غریب، داستان فرزندخوانده‌‌های ابرقهرمانِ میلیاردر عجیب‌الخلقی به نام «هارگریوز» را دنبال می‌کند که با هم به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازند و برای نجات دنیا از یک تهدید مرموز که در آینده‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد، آماده می‌شوند.

این سریال با داشتن یکی از بهترین گروه‌های بازیگری حال حاضر تلویزیون, به طرز دلنشینی عجیب و به سادگی خلاقانه و جسورانه است و از جذاب‌ترین سریال های ابرقهرمانی 2022 بود.

با وجود عجیب و غریب بودنش، آکادمی آمبرلا در نهایت سریالی درباره پیوندهای خانوادگی است و به شکلی درخشان این موضوع را در مرکز داستان خود نگه می‌دارد. به راحتی می‌توان Umbrella Academy را جزو بهترین سریال های ابرقهرمانی در تمام دوران قرار داد.

لژیون (Legion)

بهترین سریال های ابرقهرمانی
بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی
  • بازیگران: دن استیونز، آئوبری پلازا، ریچل کلمر، جرمی هوارد
  • تعداد فصل: 3
  • تعداد قسمت: 27
  • امتیاز IMDB: نمره 8.1

سریال لژیون در یک خط زمانی جایگزین نسبت به فیلم‌های اصلی مردان ایکس جریان دارد. داستان این سریال «دیوید هالر» را دنبال می‌کند، یک جهش‌یافته‌ی تله‌پاتیک فوق‌العاده قدرتمند که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد. «دیوید» مجبور می‌شود از دست یک سازمان شوم فرار کند که امیدوار است او را دستگیر کند و کنترل توانایی‌های تله‌پاتیک گسترده‌اش را به دست بگیرد. با این حال، این فقط آغاز مبارزات این جهش‌یافته‌ی بیچاره است.

لژیون مورد توجه بسیاری قرار نگرفت، اما اگر طرفدار کمیک‌های مردان ایکس هستید، ارزش این را دارد که آن را دنبال کنید. این سریال هم ترسناک بود، هم رنگارنگ و از همه مهم‌تر، به شدت خلاقانه است.

اگر از جلوه‌های ویژه ضعیف فیلم‌های ابرقهرمانی مدرن خسته شده‌اید، پس باید نبرد تله‌پاتیک شگفت‌انگیز بین دیوید و شاه سایه را تماشا کنید؛ این نبرد زندگی‌تان را تغییر خواهد داد. دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد لژیون جزو بهترین سریال های ابرقهرمانی جهان است.

پیس‌میکر (Peacemaker)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

  • بازیگران: جان سینا، جنیفر لنگ، استیون بلینگ، دانیل بروکس
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 8
  • امتیاز IMDB: نمره 8.3

ماجرای سریال پیس‌میکر پس از اتفاقات فیلم جوخه انتحاری جریان دارد. داستان این سریال «کریستوفر اسمیت» (با بازی جان سینا) را دنبال می‌کند، نگهبان صلحِ به اصطلاح خودمان که یک بار دیگر درگیر بی‌نظمی‌های گروه ضربت ایکس می‌شود. این بار، این قاتل نیمه‌اصلاح‌شده باید به نجات دنیا از توطئه‌ی فضاییِ تسخیر بدن کمک کند.

سریال پیس‌میکر با لحنی آنارشیستی و بی‌ادبانه، به همان اندازه که خشن است، رکیک هم هست و ما آن را به همین شکل دوست داریم. دیدن سریالی که کاملاً از پتانسیل عجیب و غریب کمیک‌بوک‌ها استقبال می‌کند، به راحتی توانست در میان بهترین سریال های ابرقهرمانی جایی برای خودش دست و پا کند.

مطمئناً، هرچند از نظر اسمی پیس‌میکر شخصیت اصلی است، اما هرکسی که این سریال را دیده می‌داند، ستاره‌ی واقعی سریال «ویجلانتی» (Vigilante) خنده‌دار است که شاید بهترین شخصیت در دنیای سینمایی دی‌سی باشد. فصل دوم این مجموعه در راه است و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ادامه یکی از محبوب‌ترین سریال های ابرقهرمانی دی سی را شاهد باشیم.

لوکی (Loki)

بهترین سریال های ابرقهرمانی
سریال های ابرقهرمانی 2023
  • بازیگران: تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گگنو
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت: 12
  • امتیاز IMDB: نمره 8.2

سریال لوکی پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame جریان دارد. داستان این سریال نسخه‌ی دیگری از خدای شرارت (با بازی تام هیدلستون) را دنبال می‌کند که توسط «موبیوس» (با بازی اوون ویلسون) و اداره TVA برای مقابله با «لوکی» دیگری که در حال بهم ریختن خط زمان و فضا است، استخدام می‌شود. گیج شدید؟ خب، این تازه شروع یک ماجراجویی گیج‌کننده در سراسر دنیاهای موازی و فراتر از آن تا انتهای زمان است.

سریال لوکی که دیوانه‌وار و جسورانه است، اغلب به عنوان پاسخ «مارول» به دکتر هو توصیف می‌شود. در حالی که بسیاری شخصاً با این موضوع موافق نیستند، اما برخی دیگر معتقدند این سریال یک اثر شخصیت‌محور فوق‌العاده بود که به طور کامل از ظرافت‌های شخصیت «لوکی» بهره برد و اخلاقیات منحصر به فرد و نیاز او به تعلق را بررسی کرد.

«تام هیدلستون» در نقش خدای شرارت عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توان گفت بازی او در این سریال، «لوکی» را به عنوان بهترین شخصیت دنیای سینمایی مارول در تمام دوران تثبیت می‌کند. شکی نیست نیست که مجموعه لوکی با فصل دوم طوفانی خود توانست به عنوان یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی در تمام دوران شناخته شود.

مردان ایکس: سریال انیمیشنی (X-Men: The Animated Series)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

  • بازیگران: کولت هاوارد، کریستوفر مک‌دانلد، کاترین وینتر، سیسیلی سوسمن
  • تعداد فصل: 5
  • تعداد قسمت: 76
  • امتیاز IMDB: نمره 8.4

«چارلز اگزاویر» رویای همکاری انسان و جهش‌یافته را در سر دارد و نسل جدیدی از قهرمانان را برای تحقق بخشیدن به این رویا آموزش می‌دهد. مردان ایکس گروهی هستند که خود را وقف محافظت از انسان‌ها و جهش‌یافته‌ها به طور یکسان کرده‌اند، هدفی که آن‌ها را با جهش‌یافته‌های دیگری که خود را وارثان به حق زمین می‌دانند، وارد درگیری می‌کند.

برای بچه‌های دهه 90 میلادی، انیمیشن مردان ایکس چیزی فراتر از بهترین سریال های انیمیشنی ابرقهرمانی بود. این سریال به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال های ابرقهرمانی مارول شناخته می‌شود و به سختی می‌توانید طرفداران نسخه اصلی را پیدا کنید که از تماشای این سریال کاملاً راضی نباشند.

هارلی کوئین (Harley Quinn)

بهترین سریال های ابرقهرمانی
بهترین سریال های انیمیشنی ابرقهرمانی
  • بازیگران: کیلی کوئوکو، لیک بل، تونی هیل، آلن تودیک
  • تعداد فصل: 4
  • تعداد قسمت: 47
  • امتیاز IMDB: نمره 8.4

سریال انیمیشنی Harley Quinn که در دنیای دی‌سی جریان دارد، داستان «هارلی کویین»، شخصیت شرور محبوب را دنبال می‌کند که پس از جدایی از «جوکر»، سعی دارد زندگی جدیدی را برای خود دست و پا کند. این کار به آسانی که او فکر می‌کند نیست، چرا که «هارلی» هنوز هم دیوانه و غیرقابل پیش‌بینی است و دائماً درگیر دردسرهای جدیدی می‌شود.

اگر به دنبال بهترین سریال های انیمیشنی ابرقهرمانی با ژانر کمدی سیاه هستید که پر از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، داستان‌های خلاقانه و شوخی‌های بی‌رحمانه باشد، Harley Quinn انتخابی عالی برای شماست. این سریال نه تنها طرفداران دنیای «دی‌سی» را سرگرم می‌کند، بلکه می‌تواند برای هر کسی که به دنبال یک تجربه‌ی کمدی متفاوت و غیرمنتظره است، جزو بهترین سریال های ابرقهرمانی قرار بگیرد.

مرد عنکبوتی: سریال انیمیشنی (Spider-Man: The Animated Series)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

  • بازیگران: کریستوفر مک‌دانلد، کریستین لارسون، پل ادلشتاین، ادوارد اسنر
  • تعداد فصل: 5
  • تعداد قسمت: 65
  • امتیاز IMDB: نمره 8.4

سریال انیمیشنی «مرد عنکبوتی» با چند سال سابقه از فعالیت «پیتر پارکر» به عنوان یک مبارز با خلافکاران، داستان او را در دوران دانشجویی دنبال می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود، زمانی که شب‌ها را صرف تاب خوردن از پشت‌بام‌ها، مبارزه با ابرشروران و انجام تمام کارهایی که یک عنکبوت می‌تواند انجام دهد، می‌گذرانید، همه چیز آسان نیست.

سریال انیمیشنی مرد عنکبوتی به اندازه‌ی انیمیشن بتمن مورد تحسین قرار نگرفته است، اما این دو سریال لحن بسیار مشابهی دارند. هر دوی آن‌ها برداشت‌های بالغانه‌ای از شخصیت‌هایی بودند که به طور سنتی مخصوص کودکان شناخته می‌شدند.

در حالی که انیمیشن خیره‌کننده بتمن، توجه زیادی را از سوی منتقدان جلب کرد، انیمیشن مرد عنکبوتی هرگز به همان شکل مورد توجه قرار نگرفت. به هر حال بدون شک می‌توانیم این مجموعه را جزو بهترین سریال های ابرقهرمانی قرار دهیم.

دردویل (Daredevil)

بهترین سریال های ابرقهرمانی
بهترین سریال های خارجی ابرقهرمانی
  • بازیگران: چارلی کاکس، دبورا آن وول، وینسنت دونوفریو، الن پامپئو
  • تعداد فصل: 3
  • تعداد قسمت: 38
  • امتیاز IMDB: نمره 8.6

در طول روز، «مت مورداک» وکیلی مورد احترام است، اما در شب به یک نگهبان خشن و قانون‌گریز به نام «دردویل» تبدیل می‌شود. زمانی که «مت» مرد پشت پرده‌ی دنیای جنایت نیویورک، یعنی «کینگ‌پین» را کشف کرد، برای پایین کشیدن او از هیچ کاری فروگذار نمی‌کند.

در زمان پیوستن به سریال‌های «مارول نتفلیکس»، Daredevil به عنوان بهترین سریال های خارجی ابرقهرمانی شناخته می‌شد. طراحی صحنه‌های مبارزه عالی، پیشرفت شخصیت‌ها واقعی و قابل باور است و «کینگ‌پین» با بازی «وینسنت دونوفریو» هنوز هم بهترین شخصیت شرور در سریال‌های مارول مدرن به حساب می‌آید.

Daredevil ترکیبی از ژانرهای دلهره‌آور، اکشن و یک درام حقوقی بود و سطحی را تعیین کرد که سریال های ابرقهرمانی جدید بعدی هرگز به طور کامل به آن نرسیدند. به راحتی می‌توان Daredevil را جزو بهترین سریال های ابرقهرمانی در تمام دوران قرار داد، زیرا تقریبا بی‌نقص بود و هر چیزی که یک بیننده انتظار داشت را برآورده کرد.

شکست ناپذیر (Invincible)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

  • بازیگران: استیون یون، جی. کی. سیمونز، مارک همیل، ساندرا ادیر
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت: 17
  • امتیاز IMDB: نمره 8.7

«مارک گریسون»، پسر قدرتمندترین ابرقهرمان زمین است و آرزوی شدیدی دارد تا جای پای پدرش را دنبال کند. وقتی «مارک» به آرزویش می‌رسد و خب، Invencible (Invencible به معنی شکست‌ناپذیر است) می‌شود، به سرعت متوجه خواهد شد که ابرقهرمان بودن فراتر از پوشیدن لباس تنگ و مشت زدن به آدم‌های بد است.

Invincible یکی از معدود سریال های ابرقهرمانی 2023 با ژانر انیمیشن در این لیست نیست، اما موفق می‌شود بین انیمیشن‌های سرگرم‌کننده و موضوعات بزرگسالانه تعادل خوبی برقرار کند.

این سریال فراتر از انتظارات یک کارتون عمل می‌کند و به طور کامل فشار و مبارزات یک قهرمان جوان را بررسی خواهد کرد. همچنین، تیم بازیگران Invencible بی‌نظیر است و ستارگانی مانند «استیون یون»، «مارک همیل» و «جی. کی. سیمونز» صداپیشگی شخصیت‌ها را برعهده دارند.

با حضور «رابرت کرکمن» به عنوان نیروی خلاقانه پشت این اقتباس اکشن از کمیک بوک، دنیای انیمیشن سریال عمیق و باورپذیر به نظر می‌رسد، با گروهی از شخصیت‌های شرور و قهرمان جدید که هر هفته شما را سرپا نگه می‌دارند. فریب ظاهر این مجموعه را نخورید، زیرا Invincible به عنوان یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی صحنه‌های بسیار خشنی دارد که برای همه مناسب نیست.

پسران (The Boys)

بهترین سریال های ابرقهرمانی
سریال های ابرقهرمانی جدید
  • بازیگران: کارل اربن، جک کوئین، الیزابت شوی، کورنلیا استروس
  • تعداد فصل: 3
  • تعداد قسمت: 24
  • امتیاز IMDB: نمره 8.7

سریال The Boys در دنیایی جریان دارد که در آن ابرقهرمانان واقعی هستند. داستان این سریال «هیوئی کمبل» را دنبال می‌کند که بعد از کشته شدن اتفاقی دوست‌دخترش توسط یک سوپ (Supe – اصطلاح عامیانه برای سوپرقهرمان) بی‌احتیاط، به دنبال انتقام است.

«هیوئی» در تلاش برای انتقام‌گیری، خودش را درگیر جنگ «بیلی بوچر» علیه گروه ابرقهرمان‌های نخبه می‌بیند. اما او به زودی متوجه توطئه‌ی پنهان بزرگ‌تری می‌شود.

اگر حال و هوای ابرقهرمانی آمریکایی تمیز و بی‌نقص را دوست ندارید، پس The Boys مطمئناً هرگونه علاقه‌ای به آشوب و خشونت را برآورده می‌کند. این سریال در سال 2019 منتشر شد و با ورود به میانه‌ی تب ابرقهرمانی، کاملاً آن را وارونه کرد.

البته، داشتن بت‌های خودشیفته با توانایی‌های قدرتمند هرگز و در هیچ شرایطی به خوبی تمام نمی‌شود و این همان چیزی است که The Boys سعی در اثبات آن دارد.

این سریال با تصاویری منزجرکننده و شخصیت‌های زننده، فاصله‌ی زیادی با آن‌چه از ابرقهرمانان می‌دانستیم دارد. باید بگوییم که شما با یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی جهان طرف هستید که از تماشای آن نهایت لذت را خواهید برد.

بتمن: سریال انیمیشنی (Batman: The Animated Series)

بهترین سریال های ابرقهرمانی

  • بازیگران: کوین کانری، مارک همیل، مل گیبسون، ادری مک‌دانلد
  • تعداد فصل: 4
  • تعداد قسمت: 85
  • امتیاز IMDB: نمره 9

گاتهام با مشکل جرم و جنایت دست و پنجه نرم می‌کند و تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند شهروندان را نجات دهد؛ بتمن. طرفداران »بتمن» از نظر اقتباس‌های عالی از قهرمان برترشان همیشه بسیار بالاتر از سایر ابرقهرمان‌ها بوده‌اند.

«بتمن» از ماجراهای اولیه‌ی آدام وست تا «بروس وین» امروزی با حال و هوای غمگین، شخصیت‌های مختلفی را به خود گرفته است. برای هر سلیقه‌ای یک «بتمن» متفاوت وجود دارد و شاید هیچ‌کدام به اندازه‌ی سریال انیمیشنی این شخصیت به طور همه‌گیر دوست‌داشتنی نباشد.

در آن زمان، این سریال چیزی را ارائه می‌داد که سایر برنامه‌های کودک حاضر به ساخت آن نبودند؛ حس عظمت، هنرمندی و عمق. از این نظر، تماشای Batman: The Animated Series مانند این بود که هر هفته یک فیلم از این شخصیت با مقیاس بزرگ و متفاوت ببینید.

شاید برای کودکان این‌طور بوده باشد، اما این سریال در طول پخش خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفق به کسب جوایز امی در بخش‌های برنامه‌های Daytime و Primetime شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های ابرقهرمانی چه بود؟ آیا این سریال‌ها را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *