بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس ؛ نگاهی به آثار فوق‌العاده این انتشارات

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس شامل مجموعه‌ای از آثار تحسین‌برانگیز هستند که هر طرفدار کمیک باید آن‌ها را بخواند و با داستان‌های جذاب و خلاقانه‌شان آشنا شود.

شرکت ایمیج کامیکس در طول سه دهه فعالیت خود، مرزهای دنیای کمیک را جابه‌جا کرد. این شرکت با داستان‌های متنوع، برای هر نوع خواننده‌ای چیزی برای ارائه دارد و همیشه در نوآوری پیشرو است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از شخصیت‌های ضدقهرمانی کلاسیک مثل «اسپاون» تا داستان‌های ترسناک مثل مردگان متحرک، ایمیج کمیک برخی از بهترین کمیک‌های سی سال اخیر را منتشر کرده است؛ اما برخی از این کمیک‌ها حتی در بین آثار درخشان محبوب و ماندگارتر هستند.

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

در ادامه لیست بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب نشریه اسکرین‌رنت (Screenrant) نوشته شده است.

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس
بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس با داستان‌های جذاب، شخصیت‌های پیچیده و هنر بی‌نظیرشان، جایگاه ویژه‌ای در دل طرفداران کمیک و فیلم‌ های ایمیج کامیکس دارند.

Chew

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس
شخصیت های ایمیج کامیکس

داستان مصور Chew یکی از کمیک‌ های پرطرفدار ایمیج کامیکس است که داستان عجیبی از یک مامور سازمان غذا و داروی آمریکا را بازگو می‌کند که به نام «تونی چو» شناخته می‌شود. «تونی» برای حل پرونده‌های جنایی مرتبط با غذا، از توانایی خاصی استفاده می‌کند؛ هر چیزی که خورده شود، اطلاعاتی از آن به دست می‌آید. به این صورت که وقتی تکه‌ای از گوشت مرتبط با جرم خورده شود، تصویری ذهنی از اتفاقات مشاهده خواهد شد که به حل پرونده نزدیک‌تر کمک می‌کند؛ اما این قدرت عجیب مشکلی بزرگ دارد؛ برای به دست آوردن اطلاعات لازم، باید از آدم‌ها هم نیر تغذیه شود.

شاید تصور اینکه پلیس آدم‌خوار داستانی عجیب و غریبی به نظر برسد و غیرواقعی باشد؛ اما با ترکیب طنز و داستان‌های پلیسی، این کمیک بسیار جذاب و گیرا شده است. این دنیای ساخته‌ شده توسط نویسنده هم بسیار جالب و پیچیده به نظر می‌آید. اگر علاقه‌مند به داستان‌های پلیسی غیرعادی و خنده‌دار هستید، کمیک Chew بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

Criminal

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

وقتی صحبت از ژانر نوآر می‌شود، Criminal در همه نسخه‌های خود به خوبی به سبک و ژانر کلاسیک که سعی در تقلید آن دارد، پرداخته است و یکی از بهترین داستان‌ های کمیک ایمیج محسوب می‌شود. «بروبیکر» و «فیلیپس» آشکارا طرفداران پر و پا قرص ژانر نوآر هستند و این را در هر پنل جذاب و پرکشش نشان می‌دهند. این تیم خلاق با دقت، عناصر معروف ژانر نوآر مانند سوختن سیگار و تفنگ دودزا را در داستان‌های خود گنجانده است که این تعهد بسیار تحسین‌برانگیز و چشمگیر خواهد بود.

کمیک Criminal از این جهت جالب است که ابتدا توسط «مارول» منتشر و سپس به یکی از دارایی‌های «Image Comics» تبدیل شد. با وجود حضور دیرهنگام این داستان در این عرصه، تأثیر زیادی بر «Image Comics» گذاشت و حتی بیشتر به عنوان یک اثر متعلق به این شرکت شناخته شد.

Stray Bullets

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس
بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

به نظر می‌رسد که ایمیج کامیکس به دلیل داشتن مجموعه وسیعی از داستان‌های نوآر در کتابخانه‌اش مشهور است. یکی از این داستان‌ها Stray Bullets نام دارد که در هر صفحه از سبک سیاه و سفید استفاده می‌کند. این اثر هنری، برجسته‌ترین جنبه سریال است، به طوری که خواننده نمی‌تواند از خواندن داستان دست بکشد و تا آخر با شخصیت‌ها همراه می‌شود. تصاویر سیاه و سفید و تاریک این کتاب، حس غمگینی و ناامیدی را که شخصیت‌های داستان تجربه می‌کنند، به خوبی نشان می‌دهند.

برای یک خواننده، سخت است که خود را درگیر چنین داستان پیچیده و پر پیچ‌ و خمی نکند؛ اما سخت است که بدون فاش کردن بهترین قسمت‌ها درباره آن صحبت کرد. این مسئله خوانندگان را تشویق می‌کند تا Stray Bullets را بخوانند.

East of West

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس
بهترین کمیک‌ های انتشارات ایمیج

کتاب کمیک East of West یک اثر بسیار جاه‌طلبانه است که توانسته عناصر مختلفی مثل داستان‌های علمی تخیلی، وسترن و فلسفه‌های مذهبی را با هم ترکیب کند. این کار بسیار دشواری است؛ اما نویسنده و تیم خلاق موفق شده‌اند یک داستان جذاب با عجیب‌ترین شخصیت های ایمیج کامیکس خلق کنند.

داستان در دنیایی اتفاق می‌افتد که چهار سوارکار آخرالزمان به عنوان قهرمانان دوران وسترن ظاهر شده‌اند. این کمیک یک ماجراجویی هیجان‌انگیز است که خواننده را به دنیایی می‌برد که هر اتفاقی ممکن است بیفتد. این کتاب نه تنها یکی از بهترین کمیک های ایمیج کامیکس به‌شمار می‌آید، بلکه برای تمام علاقه‌مندان به کمیک یک اثر ضروری محسوب می‌شود.

Do a Powerbomb

پرفروش‌ ترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

Do a Powerbomb یکی از بهترین کمیک‌ های انتشارات ایمیج در بخش داستان‌های کوتاه است و به عنوان یکی از جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین داستان‌ها شناخته می‌شود. حتی اگر طرفدار کشتی کج نباشید، باز هم از این داستان لذت خواهید برد. این داستان بیشتر یک تراژدی یونانی است که در قالب یک تورنمنت کشتی کج به سبک دراگون بال زد روایت می‌شود. کشتی کج فقط پس‌زمینه داستان است و نباید شما را از خواندن آن منصرف کند.

داستان درباره زنی به نام «لونا» است که سال‌ها پیش مادرش را در رینگ کشتی کج از دست داد. حالا او به یک تورنمنت کشتی کج ماورایی دعوت می‌شود. شاید انتظار داشته باشید که داستان پر از خشونت و هیجان باشد؛ اما در حقیقت، این داستان به بررسی احساس رستگاری، فقدان و کنار آمدن با غم می‌پردازد.

The Department Of Truth

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

The Department Of Truth یک کمیک نسبتا جدید است؛ اما تاثیر زیادی بر دنیای داستان‌‌‌های مصور گذاشت و یکی از پرفروش‌ ترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس در سال 2021 تبدیل شد. داستان درباره کارمندی دولتی است که به یک سازمان مخفی به نام دپارتمان حقیقت دعوت می‌شود. وظیفه این گروه سرکوب کردن نظریه‌های توطئه است که اگر تعداد زیادی از مردم به آن‌ها باور داشته باشند، می‌توانند واقعی شوند.

این کمیک با ترکیب عناصر مختلف مثل نظریه‌های توطئه، علوم غریبه و جنایات واقعی، یکی از عجیب‌ترین داستان‌های کمیک است. چیزی که این کتاب را خاص می‌کند، علاوه بر ایده اصلی، روش‌های مختلف روایت داستان خواهد بود. این کمیک به خاطر روش‌های متنوعی که برای نقل داستان به کار می‌برد، از جمله استفاده از متن و سبک‌های هنری مختلف در هر فصل، به شدت منحصر‌به‌فرد است.

Youngblood

معروف‌ ترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

«روب لایفلد» و انتشارات »ایمیج»، دو شرکت فعال در داستان‌های مصور هستند که به هم گره خورده‌اند؛ حتی اگر چندین‌بار از هم جدا شوند، باز هم با یکدیگر همکاری می‌کنند.

Youngblood معروف‌ ترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس ، داستان گروهی از ابرقهرمانان است که نه تنها با شرورها مبارزه می‌کنند، بلکه به عنوان ستاره‌های محبوب و پرطرفداری شناخته می‌شوند. در حالی که امروزه ایده‌های متفاوت درباره ابرقهرمانان بسیار رایج است، Youngblood با مفهوم هوشمندانه‌اش در زمان خود عنوان جدیدی داشت.

اگرچه این مجموعه در نهایت از انتشارات ایمیج جدا شد؛ اما اولین سری آن بهترین دوره داستان بود که نقش مهمی در موفقیت اولیه این انتشارات داشت و مسیر آن را برای تبدیل شدن به آنچه امروز است، هموار کرد.

Jupiter’s Legacy

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس
بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

Jupiter’s Legacy یکی از برترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس است که داستان نسل‌های مختلف ابرقهرمانان را روایت می‌کند و در عین حال به مسائل سیاسی آمریکا هم می‌پردازد. این کتاب درباره درگیری بین نسل قدیمی و جدید ابرقهرمانان و فشارهایی که روی نسل جوان برای ادامه راه نسل قبلی وجود دارد، است.

«مارک میلر» نویسنده این داستان توانسته مشکلات سیاسی امروز را در قالب یک داستان نسل‌گرایی جاودانه کند. این سبک نوشتن یکی از ویژگی‌های برجسته انتشارات اینیج است. این کمیک به یک سریال «نتفلیکس» هم تبدیل شد؛ اما به دلیل تفاوت‌های زیاد با کتاب، مورد استقبال قرار نگرفت.

Witchblade

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

اوایل کار این انتشارات، بسیاری از بهترین کمیک های ایمیج کامیکس با ژانر ابرقهرمانی آشنا سروکار داشتند؛ اما با ایده‌های هوشمندانه‌ای این ژانر را تغییر دادند. Witchblade داستان یک کارآگاه پلیس نیویورکی را روایت می‌کند که یک دستکش مرموز به نام تیغه جادوگر پیدا کرده و قدرت‌های خارق‌العاده‌ای به دست می‌آورد تا با دشمنان ماورایی مبارزه کند.

این کمیک به مدت بیست سال منتشر و تبدیل به یک اثر موفق برای انتشارات «ایمیج» شد. این مجموعه به دلیل موفقیتش، به یک سریال تلویزیونی و انیمه رسید. با معرفی یک قهرمان زن منحصربه‌فرد، این کمیک توانست خودش را از سایر کمیک‌های بزرگ با شخصیت‌های زن معمولی متمایز کند. پس از پایان نسخه اصلی، نسخه دوم این کمیک هم منتشر شد و به نظر می‌رسد که این مجموعه همیشه جزئی از انتشارات ایمیج خواهد بود.

Kick-Ass

برترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

کمیک Kick-Ass یکی از بهترین داستان‌ های کمیک ایمیج است و داستان پسری نوجوان را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد بدون هیچ قدرت خاصی به یک ابرقهرمان واقعی تبدیل شود. کم‌کم افراد دیگری هم از او الگو می‌گیرند و سعی می‌کنند مثل او باشند. آن‌ها با همدیگر می‌خواهند یک خانواده مافیایی قدرتمند را شکست دهند.

این کمیک با نشان دادن واقعیت تلخ زندگی یک ابرقهرمان بدون قدرت‌های فوق‌العاده، بسیار متفاوت نسبت به داستان‌های ابرقهرمانی معمولی است. همچنین به موضوع نظارت مردمی هم اشاره می‌کند. نویسنده داستان، «مارک میلر» با هوشمندی تمام توانسته این موضوعات را به خوبی در داستان بگنجاند.

نکته جالب این است که این کمیک ابتدا توسط «مارول» منتشر شد؛ اما بعدها به انتشارات ایمیج منتقل شد و جزء یکی از بهترین آثار آن‌ها قرار گرفت.

Saga

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

کمیک Saga یکی از کمیک‌ های پرطرفدار ایمیج کامیکس است که داستان زوجی از دو نژاد بیگانه دشمن را روایت می‌کند که سعی دارند بچه‌دار شوند و در عین حال از دست مقامات دو سیاره خود فرار کنند. این داستان ترکیبی از جنگ ستارگان و فانتزی‌های حماسی مثل ارباب حلقه‌ها است؛ اما سبک خاص خودش را دارد.

داستان با اینکه ساده به نظر می‌رسد؛ اما شخصیت‌های جذاب و دنیای پیچیده‌اش باعث موفقیتش شده است. این کمیک بعد از چند سال وقفه دوباره شروع شد و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین آثار انتشارات «ایمیج» محسوب می‌شود.

Invincible

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس
کمیک شکست ناپذیر

کمیک شکست ناپذیر یکی از داستان‌های جذاب دنیای کمیک‌های «ایمیج» است. این داستان درباره نوجوانی به نام «مارک گریسون» بوده که مثل پدرش، ابرقهرمان قدرتمندی به نام «اومنی-من»، به مرور زمان قدرت‌های فوق‌العاده پیدا می‌کند. «مارک» با الگو گرفتن از پدرش، به مبارزه با شر می‌پردازد و در عین حال تحت آموزش او قرار دارد.

این کمیک با ترکیب قدرت‌های هیجان‌انگیز، بسیار ایده جدیدی است. «رابرت کرکمن»، نویسنده داستان توانسته با قلم قدرتمند خود، این کمیک را از داستان‌های معمولی ابرقهرمانی متفاوت و در طول داستان مسیرهای جدیدی را امتحان کند. همچنین با نشان دادن روابط خانوادگی، عنصر جدیدی به داستان‌های ابرقهرمانی اضافه کرده است.

The Walking Dead

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

The Walking Dead یکی از کمیک‌های بسیار موفق و تاثیرگذار محسوب می‌شود که درباره دنیایی پس از آخرالزمان پر از زامبی‌ها است. داستان به زندگی یک پلیس و خانواده‌اش می‌پردازد که سعی دارند تا در این دنیای خطرناک جایی امن پیدا کنند. آن‌ها خیلی زود متوجه می‌شوند که بزرگ‌ترین خطر برای آن‌ها، انسان‌های زنده هستند نه زامبی‌ها.

این کمیک مدت زیادی محبوب بود و بعدها به سریال تلویزیونی موفقی هم تبدیل شد. چیزی که این داستان را از دیگر داستان‌های زامبی‌ها متمایز می‌کند، دنیای خاص، شخصیت‌های جالب و سبک سیاه و سفید آن است. در واقع، داستان اصلی این کمیک درباره روابط بین انسان‌هاست و زامبی‌ها فقط پس‌زمینه داستان هستند.

Savage Dragon

کمیک‌ های معروف ایمیج کامیکس

Savage Dragon یکی از شخصیت‌های اصلی و قدیمی انتشارات ایمیج کمیک است. این کمیک داستان یک ابرقهرمان سبزپوست به نام «اژدها» را دنبال می‌کند که به نیروی پلیس شیکاگو می‌پیوندد تا با جرم و جنایت مبارزه کند.

این کمیک به خاطر دو ویژگی خاص معروف است؛ اول اینکه بیش از سی سال است که به چاپ می‌رسد و مورد دوم نویسنده و طراح آن از ابتدا تا به حال یک نفر بوده است. شخصیت «اژدها» به بسیاری از ابرقهرمانان معروف شباهت دارد؛ اما داستان این کمیک باعث می‌شود که این شخصیت برای بیش از سی سال تازه و جذاب باقی بماند.

Spawn

بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس
بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس

«اسپاون» یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های کمیک در دهه 1990 است و قلب تپنده انتشارات «ایمیج» محسوب می‌شود. داستان درباره یک سرباز مزدور است که کشته می‌شود و به جهنم می‌رود. او بعد از مدتی به زمین برمی‌گردد و به موجودی قدرتمند تبدیل می‌شود که برای مبارزه با شیطان از قدرت‌هایش استفاده می‌کند.

«اسپاون» یک ضدقهرمان خاص محسوب می‌شود که حتی از «بتمن» هم تاریک‌تر و جدی‌تر است. ارتباط او با دنیای زیرین یکی از ویژگی‌های منحصر به فردش محسوب می‌شود در حالی که اکثر داستان‌های کمیک، دیدگاه امیدوارانه‌ای دارند، «اسپاون» دنیایی ناامیدانه را نشان می‌دهد و یکی از شخصیت‌های اصلی و جدایی‌ناپذیر دنیای کمیک‌های «ایمیج» است.

سوالات متداول

آیا کمیک‌های ایمیج کامیکس به فیلم یا سریال تبدیل شده‌اند؟

بله، کمیک‌هایی مانند The Walking Dead و Invincible سریال دارند.

کمیک Criminals چه نوع داستانی دارد؟

داستان کمدی و جنایی درباره زوجی که توانایی متوقف کردن زمان را دارند.

چه چیزی کمیک‌های ایمیج کامیکس را متمایز می‌کند؟

خلاقیت و آزادی هنری، داستان‌های پیچیده و شخصیت‌های چندلایه کمیک‌های ایمیج کامیکس را متمایز خواهد کرد.

هنر گرافیکی در کمیک Monstress چگونه است؟

هنر طراحی کمیک Monstress بسیار جزئیات‌دار و الهام‌گرفته از هنر آسیایی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کمیک‌ های ایمیج کامیکس چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *