معرفی سریال گردن زنی ؛ داستان، تاریخ انتشار و بیوگرافی بازیگران

در معرفی سریال گردن زنی به کارگردانی «سامان سالور» و تهیه‌کنندگی «علی قربانزاده»، به داستان، تاریخ انتشار و بیوگرافی بازیگران خواهیم پرداخت.

سریال معمایی گردن زنی به کارگردانی «سامان سالور» و تهیه‌کنندگی «علی قربانزاده» از دیروز، 23 شهریور 1403، در شبکه نمایش خانگی عرضه شد. این سریال، تولید جدید پلتفرم فیلم‌نت، داستانی را روایت می‌کند که سرنوشت باران و نیما را در شب عروسی‌شان به تصویر می‌کشد.

گردن زنی اولین سریال «سامان سالور» است که در سکوت خبری تولید شده و حالا به نمایش درآمده است. «سالور» که پیش از این کارگردانی هفت فیلم سینمایی را در کارنامه دارد، به دنیای نمایش خانگی قدم گذاشته و این سریال را با همکاری «علی قربان‌زاده»، به عنوان تهیه‌کننده، برای پلتفرم فیلم‌نت ساخته است.

نقد و بررسی سریال گردن زنی


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


معرفی سریال گردن زنی

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی سریال گردن زنی
معرفی سریال گردن زنی

قسمت اول این مجموعه با شروعی خوب و امیدوارکننده، توانست حس کنجکاوی مخاطبان را درباره سرنوشت شخصیت‌ها و ادامه داستان برانگیزد. وقوع آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ، سرنوشت آن‌ها را دستخوش تغییراتی می‌کند و رازهای خانوادگی بسیاری را درباره آنها و اعضای خانواده‌هایشان فاش می‌سازد.

داستان سریال گردن زنی

معرفی سریال گردن زنی

سریال گردن زنی به کارگردانی «سامان سالور»، محصول جدید پلتفرم فیلم‌نت، از جمعه 23 شهریور، به نمایش درآمد. این سریال داستان «باران» و «نیما» را در شب عروسی‌شان روایت می‌کند که با آزادی یک خلافکار سابقه‌دار به نام «شاهرخ» دچار تغییرات بنیادینی می‌شود.

داستان سریال گردن زنی این تحول را که موجب آشکار شدن رازهای خانوادگی زیادی درباره این دو شخصیت و اعضای خانواده‌هایشان گردیده و دنیای پیچیده‌ای از روابط انسانی و چالش‌ها را به تصویر می‌کشد را نشان می‌دهد. گردن زنی با قصه‌ای جذاب و پرهیجان، مخاطبان را به دنیای رازآلود خود می‌کشاند.

تریلر سریال گردن زنی

بازیگران سریال گردن زنی

معرفی سریال گردن زنی
معرفی سریال گردن زنی

در سریال گردن زنی که به تازگی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده، جمعی از بازیگران مطرح حضور دارند. «کیسان دیباج»، «حسن معجونی»، «الیکا ناصری»، «مهران غفوریان»، «سمیرا حسین‌پور»، «ترلان پروانه»، «رؤیا نونهالی» و «پژمان بازغی» از جمله چهره‌های هنری این مجموعه هستند. این بازیگران با اجرای خود، به غنای داستان و جذابیت سریال کمک خواهند کرد.

کیسان دیباج در نقش نیما

معرفی سریال گردن زنی

«کیسان دیباج»، هنرپیشه تئاتر و سینما، یکی از چهره‌های جوان و نوظهور ایران است که اخیراً در سریال سرنوشت، در نقش جوانی «سهراب» به ایفای نقش پرداخته بود.

«کیسان دیباج» در تاریخ 20 آذر 1374 در تهران به دنیا آمد. وی پس از اتمام تحصیلات خود در رشته کارشناسی نمایش، به عنوان بازیگر تئاتر و تلویزیون و همچنین خواننده فعالیت خود را آغاز کرد.

این بازیگر جوان از سال 1395 به‌طور جدی وارد عرصه بازیگری شد و نخستین تجربه خود را با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد. اولین اجرای او در تئاتر به کارگردانی و نویسندگی «محمد یعقوبی» در زمستان 1395 و با عنوان تنها راه ممکن در تالار سایه، یکی از زیرمجموعه‌های تئاتر شهر، به روی صحنه رفت.

«کیسان دیباج» از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود و نوازندگی پیانو را آموخته و از آن زمان به خلق ملودی‌های خود مشغول است. در کنار فعالیت‌های خود در تئاتر، او به خوانندگی نیز پرداخته و با صدای دلنشینش توانسته است در این عرصه نیز موفقیت‌هایی کسب کند.

این جوان بااستعداد، با مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف هنری، به‌سرعت در حال پیشرفت و جلب توجه در دنیای هنر ایران است.

الیکا ناصری در نقش باران

معرفی سریال گردن زنی

«الیکا ناصری»، متولد دهه هشتاد، بازیگری جوان است که تا کنون در دو اثر تصویری به ایفای نقش پرداخته است. وی سابقه فعالیت در تئاتر را دارد و در سال 1388 در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی نقش‌آفرینی کرده است. سریال یاغی، اولین نقش جدی و مهم او به شمار می‌آید.پ

فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن که به تهیه‌کنندگی «حمید مولوی» ساخته شده، شامل بازیگران شناخته‌شده‌ای همچون «محمود جعفری»، «فریبا جدیکار»، «گلاره عباسی»، «ساعد سهیلی»، «جواد عزتی»، «رضا رادمنش» و «مصطفی ساسانی» است که همگی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«الیکا ناصری» در سال 1388، اولین تجربه جدی بازیگری خود را در این فیلم به دست آورد و از آن زمان به تدریج در عرصه هنرهای نمایشی فعالیت‌های خود را گسترش داده است.

حسن معجونی در نقش مسعود

معرفی سریال گردن زنی

«محمد حسن معجونی»، متولد 18 دی 1347، یکی از چهره‌های برجسته تئاتر و سینمای ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر بوده و سرپرستی گروه تئاتر لیو را بر عهده دارد.

نخستین تجربه سینمایی معجونی به فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی «کمال تبریزی» در سال 1386 برمی‌گردد. او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی مسافران به کارگردانی «رامبد جوان» (1388) و شمعدونی به کارگردانی «سروش صحت» (1394) به ایفای نقش پرداخته است.

«معجونی» برای بازی در فیلم خوک (1396) به کارگردانی «مانی حقیقی»، نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد. این دستاوردها نشان‌دهنده توانایی‌های برجسته او در عرصه هنرهای نمایشی است.

رویا نونهالی در نقش گیسو

معرفی سریال گردن زنی

«رؤیا نونهالی»، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است که به عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شده هنرهای نمایشی در ایران شناخته می‌شود. «نونهالی» رکورددار کسب تندیس حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ و در این زمینه افتخارات زیادی را به دست آورده است.

او همچنین در مقام داور در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر (1395) و در بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حضور داشته و در یکی از فصل‌های برنامه تلویزیونی عصر جدید نیز به عنوان داور فعالیت کرده است.

جمع بندی

معرفی سریال گردن زنی
معرفی سریال گردن زنی

نخستین قسمت از سریال گردن زنی به کارگردانی «سامان سالور»، نشان‌دهنده توانایی او در عرصه سریال‌سازی است. همان‌طور که در سینما موفق عمل کرده، در این سریال نیز به خوبی توانسته روایت جذابی را ارائه دهد.

سریال گردن زنی، هر هفته در روز جمعه، ساعت 12 ظهر از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *