پخش زنده مراسم اسکار 2024

مراسم اسکار 2024 که تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد نود و ششمین مراسمی خواهد بود که با این فرمت برگزار می‌شود. پخش زنده این مراسم، از ساعت 5:30 به وقت محلی خواهد بود.

نامزدهای مراسم اسکار 96 در روز سه‌شنبه، 23 ژانویه اعلام شدند. پخش زنده از این مراسم، از ساعت 5:30 صبح به وقت محلی در سالن تئاتر ساموئل گلدوین آکادمی آغاز می‌شود. علاوه‌بر TikTok، Instagram، Facebook و YouTube این مراسم در وب‌سایت‌های Oscar.com و Oscar.org به صورت زنده پخش خواهد شد. شبکه ABC News Live نیز مراسم را از تلویزیون رسمی آمریکا پخش خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده مراسم اسکار 2024

«کلایتون دیویس»، سردبیر ارشد جوایز ورایتی، پیش‌بینی کرد که فیلم‌های داستان آمریکایی، آناتومی یک پاییز، باربی، دارندگان، قاتلان ماه گل، استاد، اوپنهایمر، زندگی‌های گذشته جوایز زیادی دریافت خواهند کرد. فیلم اپنهایمر، با 13 نامزدی پیشتاز این جوایز شد و پس از آن فیلم جدید «یورگوس لانتیموس»، با 11 نامزدی در جایگاه بعدی قرار گرفت.

شمارش معکوس جوایز اسکار 2024 به طور رسمی آغاز شد. تمامی نامزدها برای نود و ششمین دوره مراسم جوایز اسکار چندی پیش اعلام شدند. بازیگران «زازی بیتز» (آتلانتا، جوکر: جنون دو نفر) و «جک کوئید» (پسران، اپنهایمر) حاضر بودند تا نامزدها را زنده از تئاتر ساموئل گلدوین آکادمی اعلام کنند.

مراسم اسکار ، با پخش نمایش از شبکه ABC در تاریخ 10 مارس (21 اسفند 1402) در دالبی تئاتر برگزار می‌شود. «جیمی کیمل» برای دومین سال متوالی به عنوان مجری باز می‌گردد و این برنامه چهارمین حضور او به عنوان مجری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مراسم اسکار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *