بهترین صندلی گیمینگ 2022 ؛ مطمعن‌ترین‌ها برای کار و بازی

شما برای افزایش راحتی خود در هنگام بازی کردن یا کار باید از بهترین صندلی گیمینگ استفاده کنید تا طی مدت زمان طولانی مدت آسیب فیزیکی نبینید.

استفاده از بهترین صندلی بازی به شما کمک می‌کند تا با کمر و گردن درد خداحافظی کنید؛ زیرا ما طیف گسترده ای از برترین صندلی های گیمینگ تست شده را به شما معرفی خواهیم کرد. قبل از خرید بهترین صندلی گیمینگ باید به سطح راحتی، اندازه، طراحی، مواد و البته بودجه خود فکر کنید.

بهترین صندلی گیمینگ

  • تست شده هم برای کار و هم بازی کردن

در ادامه چند تا از بهترین صندلی گیمینگ را به شما معرفی خواهیم کرد:

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

برخی از صندلی‌های درجه یک دارای ویژگی‌هایی مانند دسته‌های 4 بعدی، لوازم جانبی مغناطیسی و یک قاب ضخیم و محکم هستند که تضمین می‌کند که محصول که میخواهید خریداری کنید دارای عمر طولانی مدت خواهد بود.

Secretlab Titan Evo 2022

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

اگر به دنبال بهترین صندلی بازی جدید هستید، احتمالاً نام مدل‌های نمادین Secretlab Titan و Omega را شنیده‌اید. مدل Titan Evo ترکیبی از این دو نوع صندلی است. شما می‌توانید آن را در سه اندازه مختلف (کوچک، معمولی و فوق العاده بزرگ) تهیه کنید تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

ما همچنین متوجه شدیم که هنگام تست تکیه‌گاه کمری این صندلی متوجه قابل تنظیم بودن یکپارچه آن خواهید شد. شما می‌توانید آن را نه تنها به سمت بیرون، بلکه به سمت بالا و پایین نیز تنظیم کنید. این صندلی به شما کمک میکند تا سطح شخصی راحتی را برای خود ایجاد کنید، چیزی که برخی از صندلی‌های دیگر نمی‌توانند با آن رقابت کنند.

مشخصات فنی

عمق صندلی (S /R/XL): 18.9 اینچ / 19.3 اینچ / 19.7 اینچ
عرض صندلی (S /R/XL): 17.7 اینچ / 18.5 اینچ / 19.3 اینچ
ارتفاع (S /R/ XL): 50-52.8 اینچ / 51.2-54 اینچ / /53.1-56.9 اینچ
حداکثر وزن: 285 پوند / 285 پوند / 395 پوند

Homall Racer

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

صندلیHomall S-racer با طراحی پشت دوزی شده و زیبایی شناسی چند رنگ خود بسیار جذاب به نظر می‌رسد و همچنین با دوخت‌های رنگی برجسته در اطراف لبه‌ها و طول‌های آن تزئین شده است. این صندلی جز برترین صندلی های گیمینگ مدل مسابقه‌ای بوده که هنگام نشتن شما بر روی آن احساس راحتی خواهید کرد و پهلو‌های شما به دستگیره های صندلی برخودر نمی‌کند.

Homall S-racer همچنین از یک قاب فولادی 1.8 میلی متری و فوم با چگالی بالا روی چرم مصنوعی ساخته شده است که دوام محصول را بالا‌تر برده است. این صندلی یک گزینه مناسب با بودجه عالی برای کسانی است که به دنبال سبک و طراحی یک صندلی گیمینگ هستند.

مشخصات فنی

طول: 20.9 اینچ
عرض: 23.7 اینچ
ارتفاع: 52.2 اینچ
حداکثر وزن: 260 پوند (117.9 کیلوگرم

Herman Miller x Logitech Embody

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

این صندلی جزء بهترین صندلی گیم محسوب می‌شود که در رنگ آبی خود به نوعی Dead Space و کت و شلوار مهندسش را کانالیزه می کند. بقیه صندلی به رنگ مشکی، اما با آن رنگ آبی برجسته شده است که زیبایی شناسی را نشان میدهد.

این صندلی به هیچ ساختاری نیاز ندارد و از نظر کیفی بسیار مناسب است. از مزیت آن تظیم راحت آن بسته به سلیقه شخصی شما طبق فیزیک بدن می‌باشد. شما میتوانید با کنترل‌های بصری و تغییرات ساده اما قابل توجه در آن را موقعیت دلخواه خود قرار دهید.

یکی از بهترین ویژگی های این صندلی گیمینگ ارگونومیک و راحتی عالی آن بوده که با نشستن بر روی آن متوجه این مورد خواهید شد. این صندلی تکیه‌گاهی برای سر ندارد ولی کامل از پشت سرشانه نگهداری خواهد کرد.

هرمان میلر مدت‌هاست که بر این حقیقت ایستاده که سلامت فیزیکی و وضعیت بدن مشتریان خود سرمایه‌گذاری کرده است که ارگونومی ممتازی برای انجام این کار نیاز می‌باشد. پس از آزمایش این صندلی، ممکن است به خوبی موافق باشیم – این واقعاً تبلیغی برای صندلی‌های بازی است که در جایی هستند که قطعاً باید در هنگام در نظر گرفتن یک تنظیم کامل بازی، برای آن پس‌انداز کنید و آن را خرج کنید.

مشخصات فنی

عمق صندلی: 15-18 اینچ
عرض صندلی: 29.4 اینچ
ارتفاع: 42-45 اینچ
حداکثر وزن: 300 پوند

Razer Iskur X

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

Razer Iskur X به طور قابل توجهی ارزان‌ترین و مناسب ترین صندلی گیمینگ است که نمی‌توان آن را برای کمر بسته به نیاز خود تنظیم کرد. با در نظر گرفتن این مورد، ما هنوز فکر می‌کنیم که Razer Iskur X یکی از بهترین صندلی‌ برای گیم است که می‌توانید برای هر طرفدار ریزر تهیه کنید.

از نظر زیبایی شناختی، چیزهای کمی وجود دارد که Razer Iskur X را از مدل پرچمدار جدا می‌کند؛ زیرا این صندلی بازی مقرون به‌صرفه‌تر، همان طراحی بصری و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای را دارد که این برند به آن معروف است.

همه چیز با چرم PVC تا پشتی پوست مار و دوخت سبز نازک که هر لبه دندانه‌دار را در اینجا زینت می‌دهد، در نظر گرفته شده است. در آزمایش خود متوجه شدیم که این صندلی فوق‌العاده راحت است. مدل استاندارد Razer Iskur X طیف مناسبی از اندازه‌ها را در خود جای می‌دهد.

مشخصات فنی

طول: 23.6 اینچ
عرض: 25.2 اینچ
ارتفاع: 50.4 – 54.3 اینچ
حداکثر وزن: 299 پوند

Secretlab Omega 2020

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

Secretlab Omega هنوز یکی از صندلی‌های بازی مورد علاقه اکثر مخاطبین است، اما اکنون به تدریج کنار گذاشته شده است تا زمانی که خود را برای Secretlab Titan Evo 2022 اصلاح‌شده آمامده کرده که رده اندازه‌های امگا را پوشش می‌دهد، باز کند.

تنظیمات ارتفاع، تکیه‌گاه‌های چهار بعدی، و طیف وسیعی از ویژگی‌های درازکشی و پشت سنگی، این صندلی را به یکی از همه کاره‌ ترین صندلی‌ گیمینگ در بازار برای کار یا بازی تبدیل کرده است.

برخلاف صندلی‌های جدیدتر، همه Omega با بالشتک کمر مموری فرم با فوم عالی عرضه می‌شوند که استفاده از آن لذت بسیاری را به شما در راحتی کار خواهد داد. پشتی سر مموری فرم از فوم مخملی ساخته شده است. با این حال، مدل جدیدتر که در صدر لیست ما قرار گرفته است دارای پشتیبان داخلی کمری می‌باشد.

Secretlab طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله مدل های معروف آن از بازی هایی مانند Batman، Game of Thrones، League of Legends، World of Warcraft، Cyberpunk 2077 بسیار مخاطبین را جذب خود کرده است. این طرح ها گلدوزی شده بسیار فوق العاده هستند و به صورت چاپی نخواهند بود.

مشخصات فنی

عمق صندلی: 24 اینچ
عرض صندلی: 26.7 اینچ
ارتفاع: 48.8 – 53.5 اینچ
حداکثر وزن: 242 پوند

Brazen Puma

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

اگر به‌دنبال بهترین صندلی گیم هستید و نمی‌خواهید پولتان صرف جنس نا مرغوب شود، Brazen یک برند عالی برای خرید است. برازن علاوه بر ارائه صندلی‌های مقرون به صرفه‌تر از سایر صندلی‌ها، به طرز ماهرانه‌ای بین قیمت و کیفیت تعادل برقرار می‌کند. آنها احساس ارزانی یا بدی ندارند، و بدون توجه به اینکه در خانه کار یا بازی می‌کنید، یک تجربه شگفت‌انگیز راحت را ارائه می‌دهند.

از آنجایی که با چرم و مش روی فوم نصب شده است، در مدت زمان طولانی بسیار راحت است. پوما زمان بسیار کمتری برای جمع آوری آن نسبت به واحدهایی مانند AndaSeat یا Noblechairs صرف کرد و این یک امتیاز بسیار عالی می‌باشد.

Brazen Puma یکی از بهترین مدل صندلی‌های بازی است که با تهیه آن می‌توانید در بودجه خود صرفه@جویی کرده و بهترین محصول را خریداری کنید.

مشخصات فنی

طول: 27.1 اینچ
عرض: 27.1 اینچ
ارتفاع: 43.3 – 47.2 اینچ
حداکثر وزن: 264.5 پوند

Respawn Specter

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

Respawn Spectre بهترین انتخاب ما برای مناسب ترین صندلی گیمینگ مشبک است که می‌توانید در حال حاضر تهیه کنید.

با یک نگاه به طراحی Respawn Spectre، صندلی مشبک کاملاً را مشاهده خواهید کرد.  این مدل با طراحی کاملاً مینیمالیستی خود، سطح یکسانی از عملی بودن را دارد.

برخلاف صندلی‌های چرمی PU و پشتی‌های ضخیم مدل‌های سنتی‌تر، با یک صندلی بازی راحت روبرو می‌شوید که اساساً بدن شما را نگه می‌دارد.

این طراحی توری همچنین به این معنی بود که Respawn Spectre نیز پشت بدن شما را خنک  می‌کند. بنابراین هیچ نگرانی از گیر افتادن به همان روشی که چرم (واقعی یا تقلبی) می تواند با شما انجام دهد وجود ندارد. اگر به دنبال یک صندلی با قیمت پایین هستید که به همان اندازه و به نظر می رسد عملکرد خوبی دارد، این صندلی می‌تواند برای شما مناسب باشد.

مشخصات فنی

طول: 25.8 اینچ
عرض: 27 اینچ
ارتفاع: 53 اینچ
حداکثر وزن: 275 پوند

Noblechairs Hero

بهترین صندلی گیمینگ
بهترین صندلی گیمینگ

برخلاف برخی دیگر از بهترین و همه کاره‌ ترین صندلی‌ گیمینگ، Noblechairs Hero محیط را باکلاس و زیبا نگه می‌دارد. این یک صندلی بازی محکم است که به جای تمرکز بر وضعیت بدن، بسیاری از ویژگی‌های برخی از مدل های دیگر قابلیت هایی مانند جا‌لیوانی و زیرپایی را نادیده می‌گیرد.

حدود 40 دقیقه طول می‌کشد تا Noblechairs Hero را سر هم کنید که این تایم با برخی از بهترین مدل‌های صندلی بازی تولیدکنندگان ممتاز برابری می‌کند. با این حال، اگر در سر هم کردن این صندلی‌ها تازه کار هستید، به طور کلی یک ساعت وقت بگذارید و دفترچه راهنما را مطالعه کنید. در صورت امکان از یکی از دوستان یا اعضای خانواده کمک بگیرید؛ اما دستورالعمل ها بسیار واضح هستند و ابزارهای خاص خود را نیاز دارند.

تکیه‌گاه‌های 4 بعدی Noblechairs Hero بسیار بالاتر از استاندارد صندلی های اداری قرار دارند. این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع با پشتی را بالاتر از حد متوسط دارد. طراحی Noblechairs Hero ساده می‌باشد، بنابراین در اینجا انتظار طراحی‌های پر زرق و برق یا تم‌های آشکارا «گیمر» را نداشته باشید. اگر به دنبال چیزی هستید که می‌تواند هم برای کار و هم برای بازی، مناسب باشد و از هر دو جنبه به آن نگاه کنید، این مدل توصیه ما به شما خواهد بود.

مشخصات فنی

  • طول: 26.3 اینچ
  • عرض: 27.1 اینچ
  • رتفاع: 50.1 – 53.5 اینچ
  • حداکثر وزن: 330 پوند

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین صندلی گیمینگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین صندلی گیمینگ 2022 ؛ مطمعن‌ترین‌ها برای کار و بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *