ویدیو: گیم پلی کشتی کج ۲۰۲۳

بازی کشتی کج، همیشه یکی از بازی‌های چند نفره جذاب و پرطرفدار به حساب می‌آید که در ادامه ویدئوی گیم پلی کشتی کج ۲۰۲۳ را خواهم دید.

بازی‌های کشتی کج، همیشه از پرطرفدارترین بازی‌های جهان بودند که هرساله، نسخه‌ی جدیدی از آن به بازار عرضه می‌شود. در این نوشتار، ما به گیم پلی WWE 2023 یا همان ویدیوی بازی کشتی کج WWE که اخیراً تحت عنوان استریم گیم پلی جذاب کشتی کج 2023 وایرال شده است خواهیم پرداخت.

گیم پلی کشتی کج ۲۰۲۳

استریم گیم پلی جذاب کشتی کج 2023

WWE 2K23 یک بازی ویدئویی ورزشی کشتی حرفه‌ای در سال 2023 است که توسط Visual Concepts توسعه یافته و توسط 2K منتشر شده است. این بیست و چهارمین قسمت کلی از سری بازی‌های ویدئویی مبتنی بر WWE، دهمین بازی تحت پرچم WWE 2K و جانشین WWE 2K22 است. این بازی در 17 مارچ 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیب در کشتی کج براک لزنر و کودی رودز

استریم چالش پادشاه گابلین کلش آف کلنز

پس از انتشار این بازی، بسیاری از استریمرها، ویدئوهای زیادی را تحت عنوان گیم پلی این بازی می‌گیرند و در ادامه، ویدئوی گیم پلی این بازی، در مبارزه راک و رومن ریز را خواهیم دید که از طریق یک استریمر در آپارات وایرال شده است.

گیم پلی کشتی کج ۲۰۲۳
گیم پلی WWE 2023

ویدیوی بازی کشتی کج WWE

در ادامه می‌توانید استریم گیم پلی جذاب کشتی کج 2023 را ببینید:

مانند بازی قبلی، WWE 2K23 دارای ترکیبی از بازی‌های آرکید و شبیه‌سازی است. WarGames برای اولین بار در یک بازی WWE 2K نشان داده شد، و مسابقه رویال رامبل اکنون از چند نفره آنلاین با حداکثر هشت بازیکن پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023

بهترین بازی های چند نفره ای 2023

حالت‌های بازی مانند MyFACTION، MyGM، Showcase، Universe، حالت حرفه‌ای MyRISE و مجموعه خلق کامل با ویژگی‌های جدید بازمی‌گردند. ویترین شامل ستاره جان سینا می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد لحظات کلیدی در حرفه سینا را بازسازی کنند، که در دومین مسابقه رویایی ویترین به اوج خود رسید: یک مسابقه حذفی مرگبار 4 طرفه در ورزشگاه رسلمنیا 38 بین سینا، استون کلد استیو آستین ، هالک هوگان و برونو سامارتینو.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *