احتمالا بسته الحاقی جدید بازی مرد عنکبوتی 2 میزبان شخصیت دردویل خواهد بود

طبق اعلام غیر رسمی که از سمت رسانه‌های انگلیسی زبان، احتمالا بسته الحاقی جدید بازی مرد عنکبوتی 2 ، میزبان شخصیت دردویل خواهد بود.

کارگردان بازی «Marvel’s Spider-Man 2» اخیراً به تولید یک بسته الحاقی با حضور شخصیت «دردویل» اشاره کرده است. این خبر نشان می‌دهد که «دردویل» ممکن است نقش مهمی در دی ال سی مرد عنکبوتی 2 داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

خالق Super Smash Bros بازی مرد عنکبوتی 2 را یک شاهکار می‌داند


بسته الحاقی جدید بازی مرد عنکبوتی 2

بازی‌های استودیوی «اینسامنیاک» که بر اساس شخصیت «مرد عنکبوتی» ساخته شده‌اند، به طور مکرر به ابرقهرمان‌های دیگر مارول اشاره می‌کند. در نسخه‌های قبلی بازی نیز اشاره‌هایی به ولورین و پلنگ سیاه کرده بود.

بسته الحاقی جدید بازی مرد عنکبوتی 2
بسته الحاقی جدید بازی مرد عنکبوتی 2

شخصیت «دردویل» که به نام «مت مورداک» نیز شناخته می‌شود، در نسخه اولیه بازی حضور داشت؛ اما هرگز به صورت مستقیم در بازی ظاهر نشد. «دردویل» و «اسپایدرمن» به عنوان یکی از معروف‌ترین زوج‌های ابرقهرمانی دنیای کمیک شناخته می‌شوند و در رویدادهای مختلف با هم همکاری کرده‌اند. بنابراین، طرفداران انتظار دارند که «دردویل» نیز در بازی‌های «Marvel’s Spider-Man» حضور داشته باشد.

کارگردان بازی «Marvel’s Spider-Man 2» در یک مصاحبه با رسانه اینترنتی «IGN»، به حضور «دردویل» در آینده‌ای نزدیک به این مجموعه اشاره کرد. او در پاسخ به سوال خبرنگار، اظهار کرد که سوال خوبی مطرح شده و طرفداران باید منتظر جواب باشند.

هنوز مشخص نیست که چگونه دردویل در بازی حضور خواهد پیدا کند. برخی از طرفداران حدس می‌زنند که استودیوی «اینسامنیاک گیمز» در آینده یک بسته الحاقی با محوریت «دردویل» برای بازی «Marvel’s Spider-Man 2» تولید خواهد کرد. برخی دیگر از طرفداران نیز فکر می‌کنند که پس از انتشار بازی «Marvel’s Wolverine»، استودیو به سراغ ساخت یک بازی مستقل با محوریت شخصیت «دردویل« خواهد رفت. بازی «Marvel’s Spider-Man» در حال حاضر به صورت انحصاری در کنسول پلی‌استیشن 5 قابل تجربه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بسته الحاقی جدید بازی مرد عنکبوتی 2 و شخصیت دردویل چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *