خالق Super Smash Bros بازی مرد عنکبوتی 2 را یک شاهکار می‌داند

«ماساهیرو ساکورایی»، خالق Super Smash Bros ، بازی جدید کمپانی سونی، یعنی «Marvel’s Spider-Man 2» را یک شاهکار در صنعت گیم توصیف کرد.

«ماساهیرو ساکورایی»، با تمجید از استودیوی «اینسامنیاک گیمز»، از این شرکت تشکر کرد. این بازی اخیراً برای «پلی استیشن 5» منتشر شده و توانسته تحسین گسترده منتقدها و بازیکنان را به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بازی مرد عنکبوتی 2 پرفروش‌ترین بازی انگلستان شد


خالق Super Smash Bros بازی مرد عنکبوتی 2 را یک شاهکار می‌داند

بازی «Marvel’s Spider-Man 2»، در 24 ساعت اولیه عرضه، توانست 2.5 میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد و رکورد سریع‌ترین فروش یک روزه در تاریخ بازی‌های انحصاری پلی استیشن را ثبت کند.

خالق Super Smash Bros
خالق Super Smash Bros

این بازی، در فروش نسخه‌های فیزیکی نیز در صدر جدول فروش انگلستان قرار گرفته است. « ماساهیرو ساکورایی»، در توئیت جدید خود برای تمجید از بازی «Spider-Man 2» نوشت:

«دیشب بازی‌های «Spider-Man 2» و «Super Mario Bros. Wonder» را تمام کردم. وقتی بازی‌هایی که منتظرشان هستید عرضه می‌شوند، تجربه آن‌ها ممکن است کمی دشوار باشد. فکر می‌کنم هر دو این بازی‌ها شاهکار بودند و به همه توصیه می‌کنم آن‌ها را تجربه کنید. بازی‌های جدید واقعاً شگفت‌انگیز هستند و من از سازنده‌ها بابت تولید آن‌ها بسیار سپاسگزارم.»

بازی «Marvel’s Spider-Man 2»، برای پلتفرم «پلی استیشن 5» عرضه شده است. «Marvel’s Spider-Man 2» ادامه‌ای بر بازی اسپایدرمن قبلی بوده و داستان آن در شهر نیویورک ادامه می‌یابد. بازیکنان در نقش «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز» قرار می‌گیرند و می‌توانند در شهر، با آزادی بیشتری حرکت کنند و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند. بازی «اسپایدرمن 2» با گرافیک بالا، سیستم مبارزه بهبود یافته و داستان جذاب خود، تحسین گسترده‌ای از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهار نظر ماساهیرو ساکورایی خالق Super Smash Bros چیست؟ لطفا نظارت خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *