کاربران بازی Apex Legends در فصل 19 به تمامی پیشرفت‌ها دسترسی خواهند داشت

شرکت سازنده بازی Apex Legends ، اعلام کرد که بازیکنان این بازی، در فصل 19 به تمامی پیشرفت‌های موجود دسترسی خواهند داشت.

در فصل 19 بازی «Apex Legends»، قابلیت «Cross-Progression» به بازیکنان ارائه می‌شود. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پیشرفت‌ها و اطلاعات حساب خود را بین پلتفرم‌های مختلف به اشتراک بگذارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران


بازی Apex Legends در فصل 19 به تمامی پیشرفت‌ها دسترسی خواهند داشت

پس از شروع فصل جدید بازی اپیکس لجند ، بازیکنان می‌توانند حساب‌های گیمری خود را روی پلتفرم‌های مختلف داشته باشند و تمام پیشرفت‌هایشان را در یک حساب اصلی گردآوری کنند. این قابلیت، «Cross-Progression» نام دارد و در ابتدا به صورت کامل فعال نخواهد شد.

بازی Apex Legends

استودیو «ریسپاون» طی یک خبر رسمی، اعلام کرد که به طور تدریجی این قابلیت برای بازیکنان فراهم خواهد شد. هنگامی که این قابلیت برای اولین بار در دسترس قرار می‌گیرد، بازیکنان درون بازی هشداری دریافت خواهند کرد که آن‌ها را به ادغام پیشرفت و محتوای خود دعوت می‌کند.

فعال‌سازی قابلیت «Cross-Progression» برای گیمرها پس از سال‌ها انتظار، خبر خوبی است. تمامی اطلاعات حساب‌های الکترونیکی «EA»، به صورت یکپارچه تلقی خواهد شد. حساب‌های فرعی ایجاد شده، پس از تاریخ 26 اکتبر 2023 (4 آبان 1402) قابل ادغام نخواهند بود. این اقدام به منظور جلوگیری از سوءاستفاده از این قابلیت صورت گرفته است.

بازی «Apex Legends»، یک بازی آنلاین چندنفره است. این بازی توسط استودیو «Respawn Entertainment» توسعه داده شده و کمپانی «Electronic Arts» برای نخستین بار این بازی را منتشر کرد. این بازی در ژانر بازی‌های تیراندازی اول شخص قرار می‌گیرد و در یک محیط علمی تخیلی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Apex Legends چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *