شبکه دیزنی پلاس مستند هیدئو کوجیما را می‌سازد

طبق اعلام رسمی شبکه «دیزنی پلاس»، این شبکه مستند هیدئو کوجیما را که Hideo Kojima: Connecting Worlds نام دارد را قرار است در بهار سال 2024 پخش کند.

این مستند که در ماه ابتدا در ماه ژوئن در جشنواره فیلم ترایبکا نمایش داده شد، به طرفداران یک سفر منحصر به فرد به دنیای ذهن یکی از بزرگان صنعت بازی‌های ویدئویی و بینش عمیقی از فرآیند خلق این سازنده بازی‌ها را ارائه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شبکه دیزنی پلاس مستند هیدئو کوجیما را می‌سازد

در تولید این پروژه، افراد مشهور زیادی از جمله «نورمن ریدوس»، بازیگر Death Stranding 2 و «گیرمو دل تورو»، بازیگر Death Stranding و یکی از بزرگ‌ترین فیلمسازان دنیای سینما شرکت کرده‌اند. «نورمن ریدوس» در تیزر مستند Connecting Worlds همکاری خود را با «هیدئو کوجیما» را به پرسه زدن به داخل کارخانه شکلات‌سازی ویلی وانکا تشبیه کرده بود.

چند شب پیش، «هیدئو کوجیما» در مراسم گیم اواردز 2023 حضور داشت و بازی OD را معرفی کرد. او این بازی را به عنوان یک ترکیبی از بازی، فیلم و یک رسانه جدید توصیف کرده است. او با همکاری «جوردن پیل»، کارگردان فیلم‌هایی مانند نوچ (Nope) و برو بیرون (Get Out)، در این بازی هیجان‌انگیز کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این سازنده بازی چیست؟ آیا شما بازی‌های این نویسنده را بازی کرده‌اید و به او علاقه دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gizmodo


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *