استودیوی سی دی پراجکت فروخته نخواهد شد

به هیچ عنوان انتظار نداشته باشید که در آینده‌ای نزدیک، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) توسط یک شرکت دیگر خریداری شود.

در گذشته، بسیاری از خریدهای صورت گرفته در صنعت بازیسازی، شامل جذب استودیوهای کوچک‌تر توسط استودیوهای بزرگ‌تر بودند. خریدهای اخیرِ شرکت‌هایی مانند «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard)، «بانجی» (Bungie) و «بتسدا» (Bethesda) نشان داد که حتی استودیوهای بزرگ‌تر نیز ممکن است فروخته شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


استودیوی سی دی پراجکت فروخته نمی‌شود

از زمانی که خریداری شدن استودیوهای بزرگ شروع به انجام گرفت، مردم شایعاتی منتشر کردند که کدام شرکت‌های دیگر ممکن است در یک عملیات بسیار بزرگ‌تر تصاحب گردند. یکی از مواردی که می‌دهند، خریداری شدن استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد بود. «آدام کیسینسکی»، مدیرعامل شرکت اعلام کرده است که این استودیو هیچ علاقه‌ای به خریداری شدن توسط کسی ندارد.

استودیوی سی دی پراجکت

«آدام کیسینسکی» و سایر اعضای استودیوی CD Project ، در گذشته به طور گسترده درباره فروش این کمپانی فکر کرده‌اند و جدیدترین نظرات او در مورد این موضوع، در مصاحبه با سایت خبری لهستانی Parkiet پخش شد. وقتی از او درباره احتمال خریداری شدن پرسیده شد، او هیچ جایی برای تفسیر بیشتر نگذاشت.

وی گفت:

ما همیشه موضع روشنی داشته‌ایم که توسط مقررات در اساسنامه حمایت شده. ما معتقدیم که در چند سال آینده حتی بزرگ‌تر و قوی‌تر خواهیم شد. برنامه‌های بلندپروازانه‌ای داریم و به کاری که انجام می‌دهیم علاقه‌مندیم. ما برای استقلال خود ارزش قائل هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش استودیوی سی دی پراجکت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *