تاریخ عرضه رسمی بازی Silent Hill 2 Remake مشخص شد

گزارشی جدید منتشر شده که به تاریخ عرضه بازی Silent Hill 2 Remake اشاره می‌کند و این امر باعث هیجان و شور و شوق طرفداران شده است.

طبق این گزارش که از یک خرده‌فروشی معروف در مکزیک منتشر شده، این بازی در تاریخ 30 می 2024 (10 خرداد 1403) به بازار عرضه می‌شود. البته لازم به ذکر است که این تاریخ ممکن است موقتی باشد و تغییر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Silent Hill 2 Remake

بازی Silent Hill 2 از سری عناوین ترسناک بسیار محبوب است و طرفداران منتظر خبرهای مربوط به بازسازی آن هستند. این پروژه برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد و از آن زمان تا کنون، علاقه‌مندان برای این بازی شوق و انتظار زیادی داشته‌اند.

بازی Silent Hill 2 Remake

نسخه اصلی Silent Hill 2 در سپتامبر 2001 (شهریور 1380) منتشر شد و در آمریکای شمالی استقبال بسیار خوبی دریافت کرد. به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک تاکنون، انتظارات زیادی از نسخه بازسازی شده این بازی وجود دارد که باید توانایی برآورده کردن آن‌ها را داشته باشد.

شرکت «Silknigth» که درگیر توسعه این بازی است، اعلام کرده که مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده و در حال حاضر وظیفه اعلام تاریخ انتشار به شرکت «Konami» واگذار شده است. این موضوع نشان می‌دهد که بازی به مراحل پایانی تولید رسیده و فقط نیاز به اعلام نهایی تاریخ عرضه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه بازسازی Silent Hill 2 چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *