تریلر بازی Star Wars Outlaws منتشر شد

جنگ ستارگان یکی از معروف‌ترین فرانچایزهای جهان است و به تازگی تریلر بازی Star Wars Outlaws منتشر شد که تکنولوژی جدید انویدیا در این بازی را نشان می‌دهد.

به تازگی شرکت «Nvidia» گزارشی جدید را از کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌ها در سان فرانسیسکو منتشر کرده است که در آن فهرستی از بازی‌هایی که از فناوری‌های این شرکت استفاده خواهند کرد، معرفی شده است. یکی از این بازی‌ها با نام Star Wars Outlaws از شرکت «یوبی‌سافت»، هنگام عرضه امسال برای کامپیوتر با قابلیت DLSS 3 و ردیابی نور منتشر خواهد شد و همچنین قسمتی از سرویس استریمینگ «GeForce Now Ultimate» شرکت «Nvidia» خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Star Wars Outlaws

گزارش «Nvidia» می‌گوید:

Star Wars Outlaws با استفاده از موتور شگفت‌انگیز Snowdrop ساخته شده است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا تجربه دقیق‌ترین بازی Star Wars را که تاکنون دیده‌اید را ایجاد کنند، با کشتی‌ها و مکان‌های شناخته‌شده کامل و دنیاهای شگفت‌انگیزی که می‌توانید آنها را ببینید و تجربه کنید.

در ادامه می‌توانید تیزر Star Wars Outlaws را مشاهده کنید:

درباره Outlaws، مدیر فنی بازی به نام »توبیاس کارلسون: در یک بیانیه اضافه کرد:

ساخت بازی Star Wars Outlaws بخشی از هویت ما است که چگونه می‌توان بهبود آن را نشان داد بهتر از این که اولین بازی Star Wars جهان آزاد را ایجاد کنیم. هنگامی که Outlaws در سال قبل معرفی شد، «یوبی‌سافت» آن را به عنوان اولین بازی Star Wars جهان آزاد معرفی کرد.

کارلسون اظهار کرد:

با مکان‌های متمایز در سراسر حاشیه‌های کهکشان، به همراه مکان‌های شناخته‌شده و جدید، بازیکنان قادر خواهند بود تا Star Wars را به شکلی کاملاً نو و عمیق تجربه کنند. DLSS 3 به ما امکان می‌دهد تا خلاقیت خود را بر روی بازی پیاده کنیم و برای افزودن ویژگی‌های ردیابی نور اضافی، به بازیکنان کمک کنیم تا به طور کامل در ماجراجویی‌های کای وس و نیکس غوطه ور شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Star Wars Outlaws چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *