ریمستر بازی Max Payne قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت

تیم طرفداران، مشغول ریمستر بازی Max Payne هستند که به طور قابل توجهی گرافیک این بازی را به استانداردهای امروزی نزدیک می‌کند.

با وجود اینکه ریمیک دو بازی Max Payne و Max Payne 2 توسط استودیو رمدی (Remedy) در دست توسعه است، این تیم طرفداران نیز در حال بازسازی نسخه اول سری هستند و به نظر می‌رسد که بازسازی طرفداران، زودتر از ریمیک رسمی Remedy منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ریمستر بازی Max Payne قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت

اعضای تیم Max Payne Remixed به تازگی اعلام کرده‌اند که برای اتمام این پروژه به نیروهای جدیدی نیاز دارند. آن‌ها از فناوری RTX Remixed شرکت Nvidia برای ساخت بازی استفاده می‌کنند. همچنین، یک دمو از این ماد در سایت مربوطه منتشر شده که به صورت رایگان در دسترس است.

Max Payne Remixed یک بازسازی غیررسمی از Max Payne است که توسط طرفداران ساخته می‌شود. ریمیک رسمی بازی‌های Max Payne و Max Payne 2 توسط استودیوی Remedy ساخته می‌شود. به گفته این استودیو، ریمیک Max Payne به‌زودی وارد مرحله توسعه کامل خواهد شد.

ریمستر بازی Max Payne

این بازسازی از فناوری RTX Remixed شرکت Nvidia برای ارتقای گرافیک بازی استفاده می‌کند. دمو قابل دانلود رایگان در دسترس است. Max Payne Remixed یک پروژه هیجان‌انگیز o,hin f,nکه به طرفداران Max Payne فرصتی برای تجربه نسخه اول این بازی با گرافیک و ویژگی‌های امروزی می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریمستر بازی Max Payne چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *