غیر رسمی: مکان احتمالی بازی Resident Evil 9 لو رفت

یک افشاگر معتبر اخیراً خبر را از بازی Resident Evil 9 منتشر کرده و در حال حاضر محل دقیق وقوع داستان و شباهت آن به سری قبلی این بازی را نیز افشا کرده است.

شایعات نشان می‌دهد مکان بازی جدید رزیدنت ایول در یک شهر روستایی جزیره‌ای در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و شباهتی بسیاری به سنگاپور و محیط بازی  Resident Evil Village دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مکان احتمالی بازی Resident Evil 9 لو رفت

اگرچه اطلاعات بیشتری درباره این بازی ترسناک در دست نیست؛ اما شایعاتی از محیط آن به گوش می‌رسد. این شایعه توسط «داسک گالم» (Dusk Golem)، منبعی معتبر در زمینه اخبار Resident Evil، منتشر شده است. وی در گذشته اثبات کرد که نسبتاً قابل اعتماد بوده؛ اما او برخی از این شایعات را به اشتباهاتی نیز داشته، به عبارت دیگر همه چیز را با کمی تردید باید در نظر گرفت.

بازی Resident Evil 9

طبق گفته این افشاگر، بازی رزیدنت ایول 9 در یک شهر روستایی جزیره‌ای در جنوب شرق آسیا واقع شده و گفته می‌شود که این مکان به‌طور خاص از سنگاپور الهام گرفته است.

اگر این مکان برایتان آشنا به نظر می‌رسد، باید به یاد داشته باشید که شباهتی با محل آخرین بازی از سری Resident Evil یعنی Resident Evil Village دارد. در حالی که Resident Evil Village در محلی الهام گرفته شده از اروپای شرقی قرار داشت، باز هم یک شهر کوچک و روستایی بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Resident Evil 9 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *