بازی جدیدی از دنیای Dead by Daylight در حال ساخت است

Project T، در حال همکاری با استودیو سازنده بازی جدید Dead by Daylight و Midwinter Entertainment برای عنوان جدیدی در سبک شوتر و کوآپ است.

این بازی که در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، بازیکنان را به دنیایی آخرالزمانی می‌برد، جایی که باید در نقش شخصیت‌های موسوم به Trespasser برای بقا و فرار از قلمرو The Entity تلاش کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدیدی از دنیای Dead by Daylight در حال ساخت است

در Project T، Trespasserها که مانند بازماندگان در این دنیای خشن گرفتار شده‌اند، باید با یکدیگر متحد شوند و با موجوداتی به نام Thrall مبارزه کنند. گیم‌پلی بازی حول محور همکاری تیمی و استفاده از استراتژی برای شکست دشمنان می‌چرخد.

نام محیط این بازی، The Backwater نام دارد و فضایی تاریک و ویران‌شده را به تصویر می‌کشد. بازیکنان می‌توانند برای جابه‌جایی در این دنیا از وسایل نقلیه‌ای مانند کامیون استفاده کنند. در نبردها، سلاح‌های مختلفی از جمله هفت‌تیر و شات‌گان در دسترس خواهد بود.

بازی جدید Dead by Daylight

برای علاقه‌مندان به Project T، برنامه «اینسایدر» در نظر گرفته شده که امکان ثبت‌نام در آن وجود دارد. اینسایدرها می‌توانند به بخش‌های مختلف بازی دسترسی اولیه داشته باشند، پیش‌نمایش‌ها را مشاهده کنند و در تست‌ها شرکت نمایند.

اطلاعات و به‌روزرسانی‌های مربوط به Project T در زمان مناسب از طریق برنامه اینسایدر و وب‌سایت‌های رسمی بازی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *