تصاویر مختلفی از بازی Deadlock لو رفت

شایعاتی در مورد بازی Deadlock از شرکت ولو در فضای مجازی منتشر شده است. این خبر توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) فاش شد.

Deadlock قرار است یک بازی شوتر باشد، به این معنی که بازیکنان می‌توانند از بین شخصیت‌های مختلف با توانایی‌های منحصر به فرد انتخاب کنند و در قالب تیم‌های چند نفره به نبرد بپردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصاویر مختلفی از بازی Deadlock لو رفت

تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که این شخصیت‌ها ظاهری فانتزی و استیم‌پانکی دارند و به نظر می‌رسد که شاهد ترکیبی جذاب از عناصر بازی‌های محبوبی مثل Overwatch، Valorant و Dota 2 خواهیم بود. حتی گفته می‌شود که المان‌هایی از دنیای Half-Life 2 نیز در این بازی استفاده خواهد شد. گفته می‌شود که Deadlock روایتی سریع و هیجان‌انگیز خواهد داشت و تجربه‌ای منحصر به فرد از نبردهای تیمی را به ارمغان خواهد آورد.

بازی Deadlock

ولو که بیشتر به خاطر پلتفرم استیم و کنسول استیم دک شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر فعالیت خود را در زمینه ساخت بازی‌های جدید نیز ادامه داده است. سال گذشته شاهد انتشار نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی بازی محبوب Counter-Strike با نام Counter-Strike: Global Offensive از سوی این شرکت بودیم.

علاوه بر این، یکی از بنیان‌گذاران ولو در سال 2017 اعلام کرد که این شرکت در حال ساخت سه بازی با داستان‌های جدید برای هدست‌های واقعیت مجازی است. یکی از این بازی‌ها Half-Life: Alyx بود که در سال 2020 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Deadlock چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *