تریلر بازی Behemoth منتشر شد + تاریخ انتشار

به تازگی شاهد رونمایی و انتشار تریلر بازی Behemoth ، یک عنوان نقش‌آفرینی و اکشن بودیم که بسیاری از طرفداران این صنعت را شگفت‌زده کرد.


در جریان رویداد اخیر «سونی»، شاهد رونمایی از بازی Behemoth برای هدست واقعیت مجازی PSVR 2 بودیم. این بازی اکشن نقش آفرینی (RPG) که توسط استودیوی «Skydance Interactive» ساخته می‌شود، بازیکنان را به سرزمینی رهاشده و پر از خطرات می‌برد. در ادامه این مطلب تریلر Behemoth و جزئیاتی از گیم پلی آن را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Behemoth

در Behemoth، باید تا پای جان با انسان‌های دیگر و باس‌های عظیم‌الجثه مبارزه کنید. تمرکز اصلی بازی روی نبردهای تن به تن و فیزیک واقع‌گرایانه است. بازیکنان می‌توانند از شمشیر، تبر و دیگر سلاح‌ها برای از بین بردن دشمنان استفاده کنند. همچنین امکان استفاده از قلاب برای جابجایی در محیط و کشیدن دشمنان و سلاح‌ها به سمت خود وجود دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر Behemoth را مشاهده کنید:

علاوه بر این، می‌توانید با انجام حرکات فینیشر وحشیانه، دشمنان را از پا درآورید. Behemoth در پاییز سال 2024 برای پلتفرم‌های PSVR 2، SteamVR و Meta Quest 3 منتشر خواهد شد. هم اکنون اطلاعات بیشتری از این بازی دسترس نیست و باید در آینده منتظر جزئیات بیشتری از Behemoth باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Behemoth چیست؟ آیا از طرفداران دنیای بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *