تریلر بازی Batman: Arkham Shadow منتشر شد

با تریلر بازی Batman: Arkham Shadow همراه باشید تا با داستان این عنوان اکشن آینده‌ای آشنا شوید و باری دیگر با این شخصیت محبوب به ماجراجویی بپردازید.

این تریلر به آشوبی می‌پردازد که در شهر گاتهام توسط شروری به نام «رئیس موش» و پیروان فرقه‌ای او به وجود آمده است. بازی بتمن: سایه آرکام در پاییز سال 2024 برای هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Batman: Arkham Shadow

چهارم جولای است و شهر گاتهام مورد حمله‌ی تهدیدی جدیدی از طرف «رئیس موش» مرموز و پیروان فرقه‌ای او قرار گرفت. مقامات دولتی از جمله همکاران «بتمن»، کمیسر «جیمز گوردون» و دادستان ناحیه «هاروی دنت»، ربوده شده‌اند. موش‌ها قول داده‌اند که آن‌ها را ظرف یک هفته به دلیل جنایت‌هایی که علیه مردم گاتهام سیتی انجام داده‌اند اعدام کنند.

در حالی که اغتشاشات گسترده شهر را فرا می‌گیرد، «بتمن» برای جلوگیری از این‌چنین به اصطلاح روز خشم تلاش می‌کند، اما همه چیز به هم می‌ریزد.

در ادامه می‌توانید تریلر Batman: Arkham Shadow را مشاهده کنید:

بازی Batman: Arkham Shadow در فاصله‌ی زمانی بین وقایع بازی‌های Batman: Arkham Origins و Batman: Arkham Asylum روایت می‌شود و به دوران پیدایش شخصیت‌های نمادینی مانند مترسک، هارلی کوئین و… می‌پردازد. در این بازی، «بتمن» با تناقضی در هسته‌ی هویت خود دست و پنجه نرم می‌کند؛ استفاده از زور برای رسیدن به صلح.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Batman: Arkham Shadow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *