تریلر بازی No More Room In Hell 2 منتشر شد

عاشقان عناوین ترسناک بقا محور، با انتشار تریلر بازی No More Room In Hell 2 حسابی هیجان‌زده شده‌اند و منتظر هستند تا آن را هرچه زودتر تجربه کنند.

این عنوان یک بازی بقای هشت نفره است که بازیکنان را در نقشه‌های عظیم در برابر انبوهی از مردگان قرار می‌دهد. No More Room in Hell 2 هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما قرار است در ماه اکتبر به عنوان یک بازی با دسترسی زودهنگام روی «استیم» عرضه شود. بدین ترتیب، بازیکنان می‌توانند با پیشرفت روند توسعه‌ی بازی، ویژگی‌های جدید آن را امتحان کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی No More Room In Hell 2

این بازی دنباله‌ی No More Room in Hell است، یک بازی تیراندازی بقا که در سال 2011 عرضه شد و در اصل یک ماد (Mod) برای موتور بازی‌ساز Source ساخته‌ی شرکت «Valve» (سازنده‌ی بازی‌های Half-Life و Left 4 Dead) بود.

در حالی که نسخه‌ی اول توسط یک تیم کوچک مستقل ساخته شده بود، No More Room in Hell 2 توسط استودیوی Torn Banner Studios ساخته می‌شود که مجموعه‌ی بازی‌های چندنفره‌ی رقابتی با مضمون قرون وسطایی به نام Chivalry را توسعه داده است.

سازندگان بازی No More Room in Hell 2 را در مراسم Summer Game Fest امسال با یک تریلر رسمی معرفی کردند که برخی از مکانیک‌های بازی به همراه نقشه‌های غیرخطی عظیم و صحنه‌های ترسناک تاریک آن را به نمایش می‌گذارد.

در ادامه می‌توانید تریلر No More Room In Hell 2 را مشاهده کنید:

در حالی که اسلحه و سلاح‌های سرد به طور واضح برای استفاده‌ی بازیکنان در دسترس هستند، اما بازی دارای سیستم مرگ دائمی است، به این معنی که انتخاب‌های اشتباه می‌توانند بلافاصله بازی را تمام کنند، پس بازیکنان باید بسیار مراقب باشند.

به جای اینکه رویکرد یک بازی تیراندازی اکشن کامل را برای حلقه‌ی گیم‌پلی خود در نظر بگیرد، بخش همکاری هشت نفره‌ی No More Room in Hell 2 اساسا شبیه به یک بازی تیراندازی خروج (Extraction Shooter) مانند The Division 2 عمل می‌کند. در این بازی، بازیکنان باید در حالی که با انبوهی از زامبی‌ها به مبارزه می‌پردازند یا از آن‌ها فرار می‌کنند، اهداف را به سرانجام برسانند.

بازیکنان کنترل یکی از چندین امدادگر را برعهده می‌گیرند که وظیفه دارند نه تنها زنده بمانند، بلکه به دیگران نیز برای اجتناب از سیستم مرگ دائمی وحشیانه‌ی بازی که مرگ قطعی را برای بازیکنان مرده تضمین خواهد کرد، کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی No More Room In Hell 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *