بهترین بازی های بقا و نجات 2022 ؛ بهمراه مهمترین بازی های نجات 2021

بازی‌های بقا و نجات، بازیکنان را در تکاپوی تلاش برای زنده ماندن قرار می‌دهند. پس در ما نیز تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین بازی های بقا و نجات 2022 تشکیل دهیم.

بازی‌های نجات و بقا، از جایگاه ویژه‌ای در میان دیگر بازی‌های موبایل دارند. (بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین) نگاه خاص و متفاوت این بازی‌ها، کاری می‌کنند تا بازیکنان خود را در سخت‌ترین و طاقت فرساترین لحظات ممکن تصور کنند تا بتوانند تاثیر بهتری در بازی بگذراند. پس کار خود را آغاز کنید؛ با دستانی خالی و شکمی گرسنه، دستان خود را به آغوش طبیعت باز کرده و برای زنده ماندن تلاش کنید و یا حتی در سیاره‌ای ناشناخته، از موجودات فضایی فرار کرده و زندگی خود را آن جا بنا کنید!

بهترین بازی های بقا و نجات 2022

بهمراه مهمترین بازی های نجات 2021

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های بقا و نجات 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی های بقا و نجات 2022

لازم به ذکر است، که در این نوشتاز، سعی شده است تا از بازی‌های بتل رویال به عنوان بهترین بازی های بقا و نجات 2022 نام نبریم؛ بلکه تنها برخی از آن‌ها را به عنوان بهترین بازی های بقا اندروید 2021 و بهترین بازی های بقا آیفون 2021 معرفی نماییم. بازی‌های بتل رویال از نظر فنی جزو بهترین بازی های survival اندروید خواهند بود؛ اما با توجه به سبک جدید و منحصر به فرد آن‌ها، تصمیم گرفتیم تا آن‌ها را از بهترین بازی های سبک بقا اندروید جدا نماییم. بدین منظور، اگر شما به بازی‌ّای بتل رویال علاقه‌مند هستید، می‌توانید با برخی از آن‌ها در نوشتار بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 و یا بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین آشنا شوید و به تجربه آن بپردازید.

اگر شما نیز به بازی‌های بقا و نجات علاقه دارید، در نوشتار بهترین بازی های بقا و نجات 2022 با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های بقا اندروید 2022 و بهترین بازی های بقا آیفون 2022 را به شما معرفی نماییم.

 Project EoE

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی های بقا و نجات 2022, بهترین بازی های ژانر بقا

بازی Project EoE در آینده‌ای نا معلوم اتفاق می‌افتد؛ زمانی که نژادی از بیگانگان به نام Natives به زمین حجوم آورده‌اند و توانسته‌اند بر انسان‌ها پیروز شوند. اکنون انسان‌ها از زمین رانده شده‌اند و زمین تبدیل به یک مستعمره برای بیگانگان فضایی شده است. شخصی به نام ایو، شخصیت اصلی این مورد از بهترین بازی های بقا اندروید 2022 و بهترین بازی های بقا آیفون 2022 است.

یک تیم مبارز برای بازپس گیری زمین از بیگانگان به سوی زمین فرستاده شده‌اند که تمام آن‌ها کشته شدند و تنها فرد بازمانده ایو است. اکنون بازیکن در نقش ایو قرار می‌گیرد و باید به دنیایی متروک و ویران شده وارد شود. از فضایی‌های ترسناک فرار کنید، مخفی شوید، و یا حتی به آن‌ها حمله کنید! اما از یاد نبرید که وظیفه اصلی شما در این بازی، بقا و زنده ماندن است. به همین دلیل است که نام این بازی در لیست بهترین بازی های سبک بقا اندروید قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

Crisis x Last Survival

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی های بقا و نجات 2022, بهترین بازی های بقا اندروید 2022

شاید بتوانید بازی Crisis x Last Survival را بهترین بازی بقا اندروید 2022 در ژانر زامبی بنامید. همه چیز کاملاً عادی در شهر ساحلی اوکپورت آغاز می‌شود تا لحظه‌ای رئیس جمهور خبر شومی را اعلام کند؛ او به طور رسمی و فوری، هشدار قرمز را برای کل کشور فعال می‌کند و وضعیت را بسیار حیاتی خطاب می‌کند.

چند روزی است که یک عفونت مرموز اکثر جمعیت کشور را از بین برده است. این بیماری با عفونت همراه است و همچنان درحال گسترش در مناطق مختلف است. خیلی زود تمام مردم متوجه می‌شوند که جامعه ویران شده، زامبی‌ها در خیابان‌ها قدم می‌گذراند و اکنون در یک موقعیت آخرالزمانی زندگی می‌کنند! تمام مردم درحال فرار هستند و شما نیز از خانواده‌تان جدا شده‌اید؛ پس در این قیامت وحشتناک تنها خواهید بود.

اکنون نوبت شما است تا در بهترین بازی بقا اندروید 2022 در سبک زامبی، به بقا بپردازید و از دست این زامبی‌های وحشتناک فرار کنید. هم‌اکنون صفحه این بازی در گوگل پلی تشکیل شده است. همچنین نسخه بتای این بازی عرضه شده است که از همین ابتدا، عده زیادی آن را بهترین بازی بقا اندروید 2022 می‌نامند.

بیشتر بخوانید:

Project Arrival

بهترین بازی های بقا و نجات 2022, بهترین بازی های survival اندروید

اسرار مهم را در خرابه های جهش یافته سفینه فضایی بیگانه کشف کنید، با تانک‌ها در شهرهای سایبرپانکی و زیر نورهای نئپنی به مسابقه و رقابت بپردازید و یا حتی با غول های جهش یافته که از ترسناک‌ترین رویاهای شما نیز ترسناک‌تر هستند، بجنگید. محیطی که برای شما توصیف کردیم، تنها بخشی از بازی دیگری است که می‌توانیم لقب بهترین بازی بقا اندروید 2022 و یا بهترین بازی بقا آیفون 2022 را به آن دهیم.

بیش از ده نوع محیط مختلف از جمله تالاب‌ها، جنگل‌ها، بیابان‌ها و دره‌ها در این بازی وجود دارد. آب و هوا در طول روز و شب به صورت پویا تغییر می کند؛ شما می توانید از صدها سلاح پیشرفته با قابلیت های منحصر به فرد استفاده کنید. همچنین در سیستم ساخت و ساز، شما می توانید از نقشه‌های مختلف برای ساختن محیط استفاده کنید. شما حتی می‌توانید از مبل‌ها در خانه استفاده کنید تا به طور کامل، احساس آشنایی با خانه را داشته باشید.

بازی Project Arrival نیز یکی از بهترین بازی های بقا اندروید 2022 و بهترین بازی های بقا آیفون 2022 است؛ همچنین همانند بازی Crisis x Last Survival، صفحه گوگل پلی این بازی نیز ایجاد شده است اما همچنان حتی نسخه بتای این بازی نیز عرضه نشده است.

بیشتر بخوانید:

Undawn

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی های بقا و نجات 2022, بهترین بازی های سبک بقا اندروید

First Person Shooter ناشر بازی‌های بتل رویال بسیار محبوبی است که بازی‌هایی همچون Free Fire و Call of Duty Mobile را منتشر کرده است. اکنون، این ناشر بزرگ قصد دارد تا بازی جدیدی با نام Undawn را عرضه کند که احتمالا بتواند بهترین بازی بقا اندروید 2022 و یا بهترین بازی بقا آیفون 2022 لقب گیرد.

زامبی‌ها از عناصر اصلی این بازی‌ هستند. شما باید در یک جهان سرشار از زامبی قدم بگذارید و منابعی جم‌آوری کنید در زنده ماندن به شما کمک می‌کند. بی‌شک زنده ماندن در جهانی که زامبی‌ها به آن حکمرانی می‌کنند و دیگر انسان‌ها نیز به فکر بقای خودشان هستند، بسیار دشوار و طاقت فرسا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Our Planet

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی های بقا و نجات 2022, بهترین بازی های survival اندروید

بازی Our Planet یک بازی sandbox اکتشاف فضایی است که توسط Unreal Engine 4 ساخته شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، بازیکن در سیاره‌ای ناشناخته متولد می‌شود و باید از تخیل و خلاقیت خود استفاده کند تا پس از پس از هر ماجراجویی، وارد یک ماجراجویی جدید و جذاب شود. این موارد باعث می‌شوند تا این بازی، یکی از بهترین بازی های نجات اندروید 2022 و بهترین بازی های نجات آیفون 2022 باشد.

این بازی آزادی بالایی در گیم پلی دارد. محیطی رنگارنگ و همچنین نحوه مبارزه جذاب، آن را به نسبت رقبا قوی‌تر جلوه می‌دهد. منابعی پیدا کنید تا با آن‌ها خانه‌ای برای خود بسازید و پس از آن، زندگی جدیدی را در فضا تجربه کنید. همچنین حالت چند نفره (بهترین بازی های چند نفره اندروید 2022) نیز در این بازی وجود خواهد داشت که شما می‌توانید این بازی را همراه با دوستانتان تجربه کنید. بی‌شک Our Planet حزو بهترین بازی های نجات اندروید 2022 و بهترین بازی های نجات آیفون 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Alien: Isolation

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی های بقا و نجات 2022, بهترین بازی بقا اندروید 2021

Alien: Isolation یکی از بهترین بازی های بقا اندروید 2021 و بهترین بازی های بقا آیفون 2021 است. این بازی بسیار خوش‌ ساخت و زیبا است؛ گرافیک خیره کننده بازی درکنار کنترلرهای خوب، آن را به یک اثر متفاوت تبدیل کرده است.

این بازی داستان شخصی به نام داستان آماندا ریپلی را دنبال می‌کند که اتفاقاتی که برای مادر او افتاده است. اکنون زمانی است که بازیکن وارد مشکلات آماندا می‌شود. شما باید از بیگانگان فرار کرده و از دید آن‌ها پنهان شوید. اگر در این امر ناموفق باشید، بیگانگان شما را یافته و شکار خواهند کرد. این بازی یکی از ببهترین بازی های چند نفره از راه دور در ژانر ترسناک که در چند سال اخیر روی موبایل منتشر شده است.

با توجه به گیم پلی چشمگیر این بازی، قطعا لیاقت نام گرفتن به بهترین بازی های بقا اندروید 2021 و یا بهترین بازی های بقا آیفون 2021 را دارد. همچنین این بازی با قیمت 14.99 دلار در گوگل پلی قابل دسترسی است؛ اما برای کاربران ایرانی، شما می‌توانید این بازی را از سایت‌های ثانویه به رایگان دانلود و استفاده نمایید. این بازی به صورت تک نفره ساخته و منتشر شده است اما همانند نسخه کامپیوتر، شما می‌توانید از بازی را به همراه دوستانتان نیز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

Garena Free Fire Max

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی های بقا و نجات 2022, بهترین بازی بقا آیفون 2021

بازی Garena Free Fire Max یکی از انتخاب‌های گوگل برای بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2021 بوده است؛ البته که ما نیز با این تصمیم موافقیم! این بازی نیز یک بازی بتل رویال مشابه Fortnite و PUBG و Apex Legends و یا حتی H1Z1 Mobile است. بازی در لحظه‌ای آغاز می‌شود که 50 نفر به طور همزمان از یک هواپیما و با استفاده از چتر نجات، بر روی یک جزیره متروک می‌پرند. شما نیز باید با 50 نفری که مقابل شما قرار گرفته‌اند مبارزه کنید کنید تا جان خود را به عنوان آخرین بازمانده نجات دهید.

این بازی مشابه نسخه همتای خود با نام Free Fire که در سال 2017 منتشر شد ساخته شده است. بنابراین طرفداران می‌توانند همانند بازی پیشین، از این بازی نیز به همان اندازه لذت ببرند. با این وجود تغییرات عمده‌ای نسبت به بازی قبلی شامل گرافیک بهتر، انیمیشن های بهبود یافته و موارد دیگر در این بازی رخ داده است. البته، این بدان معنا است که از که این بازی از سخت افزار بالاتری استفاده می‌کند و بدین صورت، به موبایل‌های رده بالاتری برای اجرا نیاز دارد.

در هر صورت، بی‌شک بازی Garena Free Fire Max به طور همزمان یکی از بهترین بازی های survival اندروید 2021 و بهترین بازی های ژانر بقا 2021 آیفون خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

PUBG: New State

بهترین بازی های بقا و نجات 2022
بهترین بازی بقا اندروید 2021, بهترین بازی بقا آیفون 2021

تنها Free Fire نبود که در سال 2021 نسخه‌ای جدید و بهبود یافته از بازی‌اش را منتشر کرد تا بتواند جزو بهترین بازی های ژانر بقا اندروید 2021 و بهترین بازی های ژانر بقا آیفون 2021 باشد. اکنون بازی محبوب PUBG نیز نسخه‌ای جدید را با نام PUBG: New State برای سال 2021 منتشر کرده‌ است تا از رقابت عقب نماند.

این بازی چندین دهه پس از وقایع بازی اول رخ می‌دهد. اما در هر صورت، وقایع هردو بازی تقریباً یکسان هستند. شما و 99 بازیکن دیگر وارد میدان نبرد می‌شوید و به قصد جان دیگر می‌جنگید تا لحظه‌ای که تنها یک نفر از آن مکان زنده به بیرون آید. چند مکانیک جنگی جدید، نقشه‌های جدید، گرافیک بهتر و دیگر امکانات، از جمله مواردی هستند که در نسخه جدید تغییر یافته‌اند.

مطمئناً این بازی نیز همانند نسخه اصلی یک موفقیت بزرگ است؛ اما تا لحظه‌ای که بخواهیم آن را بهترین بازی بقا اندروید 2021 و بهترین بازی بقا آیفون 2021 بنامیم، زمان زیادی باقی است و این بازی به بهبود‌های بسیار زیادی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های بقا و نجات 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های بقا و نجات 2022

بهترین بازی بقا و نجات کدام بازی است؟

بازی Minecraft که پرفروش‌ترین بازی تاریخ تا به امروز نیز به شمار می‌رود، بهترین بازی بقا و نجات در دنیا است.

مورد انتظارترین بقا و نجات اندروید و آیفون در سال 2022 کدام باز است؟

مورد انتظارترین بازی بقا و نجات Our Planet است که بازیکن را وادار به بقا در یک سیاره جدید و ناشناخته می‌کند.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین بازی بقا و نجات کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Minecraft که پرفروش‌ترین بازی تاریخ تا به امروز نیز به شمار می‌رود، بهترین بازی بقا و نجات در دنیا است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”مورد انتظارترین بقا و نجات اندروید و آیفون در سال 2022 کدام باز است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”مورد انتظارترین بازی بقا و نجات Our Planet است که بازیکن را وادار به بقا در یک سیاره جدید و ناشناخته می‌کند.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *