تریلر بازی Alkahest منتشر شد

بازی نقش‌آفرینی جدید اول شخص AAA معرفی شد که از عناوین کلاسیک الهام گرفته است. رسانه IGN شب گذشته تریلر بازی Alkahest را معرفی کرد.

بازی Alkahest، یک اثر نقش‌آفرینی اکشن و ماجراجویی جدید اول شخص است که توسط توسعه‌دهنده Push On رونمایی شد. این بازی خود را به عنوان جانشین معنوی Dark Messiah of Might & Magic معرفی می‌کند، در حالی که از Dishonored و Kingdom Come: Deliverance نیز الهام گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های نقش آفرینی

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Alkahest منتشر شد

با توجه به انتشار تریلر Alkahest به بازیکنان نوید این داده شد که منتظار مبارزات نزدیک، کاوش در محیط‌های قرون وسطایی واقع‌گرایانه، یک سیستم کیمیاگری عمیق و موارد دیگر را داشته باشند. در پادشاهی کادانور، Alkahest بازیکنان را در نقش جوان‌ترین پسر یک ارباب خردسال قرار می‌دهد. این منطقه درگیر یک کشمکش قدرت پرتنش بین سه خاندان رقیب است. بازیکنان طیف وسیعی از محیط‌ها از جمله قلعه‌ها، روستاها و جنگل‌ها را کاوش خواهند کرد که همگی غرق در فضای فانتزی قرون وسطایی هستند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های Alkahest، مبارزات پویا با تمرکز بر محیط تعاملی به حساب می‌آید. این به معنای ساختن کمبوهایی است که شامل حملات بازیکن و محیط اطراف او می‌شود. توسعه‌دهندگان مثالی ارائه می‌دهند: یک درخت را روی سر [دشمن] بیندازید، او را از صخره لگد بزنید، او را آتش بزنید.

عنصر آتش به جنبه کلیدی دیگر Alkahest اشاره دارد. این سیستم جایگزین سیستم جادویی سنتی می‌شود و برای ارتقای مبارزات نزدیک بازی عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند دستور غذاها را دنبال کرده یا معجون‌های خود را بسازند. سلاح‌های پرتاب‌شونده، معجون‌های نوشیدنی، روغن‌های سلاح و تله‌هایی برای دشمنان، از جمله سلاح‌های شما هستند. بازی رویکردی انعطاف‌پذیر را تشویق کرده و از سبک‌های مبارزات تن به تن مخفیانه و خشن پشتیبانی می‌کند.

Alkahest در حال حاضر برای رایانه شخصی در حال توسعه است. انتظار می‌رود جزئیات بیشتر با پیشرفت توسعه فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Alkahest چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *