تریلر Marvel Rivals منتشر شد

تریلر Marvel Rivals با اکشن هیجان‌انگیز و شخصیت‌های محبوب مارول، بازیکنان را به دنیایی پر از نبردهای حماسی و ماجراهای تازه دعوت می‌کند.

شرکت «نت‌ایز گیمز» با انتشار تریلر جدیدی از بازی مارول رایوالز ، آتش جنگ بین ابرقهرمانان و ضدقهرمانان «مارول» را شعله‌ورتر کرد. در دنیایی که جریان زمان دچار درهم‌تنیدگی شده، «دکتر دووم» شیطانی با ارتشی از ربات‌های مرگبار قصد دارد تسلط بر همه چیز را به دست بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر Marvel Rivals منتشر شد

در این تریلر پر از اکشن، شاهد حضور چهره‌های آشنا و محبوب دنیای «مارول» مانند «مرد آهنی»، «پلنگ سیاه»، «مگنیتو»، «مجیک» و حتی «ثور» هستیم که هر کدام با قدرت‌های بی‌نظیر خود وارد میدان نبرد می‌شوند. از طرف دیگر، «لوکی» شیطان‌صفت نیز از این آشفتگی استفاده کرد تا بر آزگارد حکومت کند.

در این میان، «پنی پارکر» جوان و باهوش به همراه «راکت راکون» زرنگ و خشن، وظیفه دارند تا جلوی نقشه‌های شوم «دکتر دووم» را بگیرند. این دو شخصیت متفاوت، ترکیب جذابی را در بازی ایجاد کرده‌اند و قطعا شاهد صحنه‌های اکشن و طنزآمیز زیادی از آن‌ها خواهیم بود. مارول رایوالز هم‌اکنون در نسخه بتای خصوصی خود میزبان بیش از 52 هزار بازیکن همزمان است که نشان از علاقه فراوان گیمرها به این بازی دارد.

تا تاریخ 15 مرداد، همه علاقه‌مندان می‌توانند نسخه بتا را تجربه کرده و در این نبرد حماسی شرکت کنند. تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست؛ اما هیجان برای تجربه این بازی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *