استودیوی بازیسازی شرکت برادران وارنر به فروش خواهد رسید

به نظر می‌رسد شرکت برادران وارنر در تلاش است از تجارت بازی خارج شود. طبق گزارش جدید Financial Times، این شرکت در حال بررسی امکان فروش حداقل بخشی از بخش بازی‌های خود است.

این گزارش تنها دو هفته پس از آن منتشر می‌شود که Warner Bros. Games، استودیو توسعه‌دهنده بازی‌هایی همچون MultiVersus، Player First Games را خریداری کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برادران وارنر در نظر دارد بخش بازی‌های خود را بفروشد

این گزارش مدعی است که فروش بازی‌ها به شرکت کمک می‌کند تا از دعاوی احتمالی سرمایه‌گذاران بدهکار جلوگیری کند؛ اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. وارنر برادرز گیم در حال حاضر مالک آی‌پی‌های مهمی مانند هری پاتر و مورتال کمبت است.

آن‌ها همچنین ناشر بازی جوخه خوشکشی (Suicide Squad: Kill the Justice League) هستند که با استقبال ضعیف بازیکنان و منتقدان روبرو شد. این بازی همچنین برای شرکت 20 میلیون دلار هزینه داشت.

برادران وارنر

این اولین بار نیست که Warner Bros. Games می‌خواهد سهام خود را بفروشد. در سال 2020 گزارش شد که مایکروسافت علاقه‌مند به خرید این بخش برای دریافت بازی‌هایی مانند Mortal Kombat، Suicide Squad و سایر بازی‌ها تحت چتر خود است.

مشخص نیست که آیا در صورت فروش، مایکروسافت به دلیل وضعیت فعلی شرکت پس از خرید اکتیویژن بلیزارد دوباره علاقه‌مند خواهد بود یا خیر. وارنر برادرز دیسکاوری قبل از انتشار به درخواست‌های متعدد برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام شرکت برادران وارنر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Insider-Gaming


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *