تاریخ عرضه بازی Marvel Rivals مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Marvel Rivals کمتر از یک ساعت قبل از اعلام رسمی در شب افتتاحیه گیمز کام سال 2024 (Gamescom 2024) اعلام شد.

این بازی رایگان قهرمان‌محور، در تاریخ 6 دسامبر 2024 (16 آذر 1403) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و PC عرضه خواهد شد. حساب رسمی Epic Games Store X به‌طور پیش‌بینی‌کننده درباره تاریخ انتشار Marvel Rivals قبل از حذف سریع آن پست کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Marvel Rivals مشخص شد

Marvel Rivals یک بازی تیراندازی قهرمان‌محور مبتنی بر تیم است که در آن بازیکنان به یکی از شخصیت‌های مارول تبدیل می‌شوند. بازیکنان در نبردهای 6 نفره شرکت می‌کنند و می‌توانند بین طیف وسیعی از ابرقهرمانان و شروران مارول از انتقام‌جویان، مردان ایکس، نگهبانان کهکشان و سایر چندجهانی‌ها انتخاب کنند.

تاریخ عرضه بازی Marvel Rivals

این عنوان دارای گیم‌پلی سریع با میدان‌های نبرد مخرب و همیشه در حال تغییر است. شما باید به‌طور استراتژیک از توانایی‌ها و قدرت‌های فوق‌العاده خود برای شکست تیم دیگر استفاده کنید. بازیکنان می‌توانند با سایر بازیکنان Marvel Rivals هماهنگ شوند و برخی از مهارت‌های همکاری را نیز فعال کنند. بازی با هر فصل جدید، محتوا، نقشه‌ها، قهرمانان و موارد دیگر را ارائه خواهد کرد.

در خبر دیگر، توسعه‌دهندگان با معرفی ثور و جف لاک‌شارک در آخرین آزمایش بتای بسته خود، بازیکنان را شگفت‌زده کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Insider-Gaming


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *