بهترین بازی‌های آفلاین اندروید 2022

بازی‌های اندرویدی در چند سال گذشته چنان هیجان‌انگیز شده‌اند که هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. هر روز هم شاهد بهترشدن گوشی‌های موبایل هستیم که مهیج‌ترین تجربه‌ها را برای گیمرها خلق می‌کنند. اما یک مشکل در این میان وجود دارد. اغلب بازی‌های خوب، آنلاین هستند و نیاز به اتصال دائمی اینترنتی دارند. این گلایه همیشگی باعث شد که ما تصمیم بگیریم در این مقاله بهترین بازی‌ های اندروید آفلاین را به شما معرفی کنیم تا بدون نیاز به اینترنت با بهترین بازی‌ها سرگرم باشید.

یک بازی آفلاین موتوری؛ Traffic Rider

ترافیک رایدر جذاب اندروید
ترافیک رایدر جذاب اندروید

این بازی از سبک بازی‌های حرفه‌ای موتورسواری است. شما یک هیجان واقعی را در تک‌تک مراحل این بازی با موتورسواری در خیابان‌های شلوغ تجربه می‌کنید. برای لذت‌بردن از این بازی می‌توانید حالت مسابقه‌ای، ماموریتی یا زمانی آن را انتخاب کنید. در حالت مسابقه، باید در خیابان با سرعت هرچه تمام‌تر برانید تا به مقصد برسید.

در حالت زمانی، باید هر مرحله را در مدت‌زمان مشخصی طی کنید. بسیار هیجان‌انگیز است که هربار رکورد دفعه قبل خود را بشکنید. در حالت ماموریتی هم می‌توانید با هدف خاصی در مسابقات شرکت کنید که می‌تواند شما را به‌راحتی ساعت‌ها سرگرم کند. با پشت ‌سر گذاشتن هر مرحله، می‌توانید امتیازات و سکه‌هایی هم دریافت کنید و با آن‌ها موتورسیلکت‌های خفن‌تر و بهتری برای مراحل بعدی بخرید.

در بازی Traffic Rider بیش از ۲۷ موتورسیکلت مختلف طراحی شده است که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. جالب است بدانید که امکان تنظیم میزان شتاب و سرعت موتورها هم وجود دارد.

یک بازی استراتژیک: سودوکو

تفاوتی ندارد که مبتدی هستید یا متخصص؛ در هر صورت این بازی برای شما برنامه دارد. می‌توانید بعد از نصب بازی سودوکو مغز خود را ورزش دهید. بازی سودوکو یک پیشنهاد عالی برای بهبود تمرکز، استدلال و عقل است. شما می‌توانید با این بازی، به ذهنتان آرامش دهید یا مغز خود را برای حل پازل‌های سخت به چالش بکشید. امکان انتخاب میزان دشواری بازی، در شش سطح مختلف: سریع، آسان، متوسط، سخت، تخصصی و قهرمانی وجود دارد.

در Sudoku.com بیش از ده هزار جدول سودوکو طراحی شده است که ابعاد ۹*۹ دارند. شما می‌توانید در این بازی از مراحل خود نکته‌برداری کنید؛ اشتباهات خود را اصلاح کنید؛ خانه‌های تکراری را متمایز کنید و هر روز مرحله و چالشی جدیدی را پشت سر بگذارید.

بازی امتیازی مهیج: Cut the Rope: Magic

بازی جذاب آم نام 2
بازی جذاب آم نام 2

سری بازی‌های Cut the Rope سال‌هاست که گیمرهای زیادی را مشغول می‌کند. نسخه جادویی این بازی که با یک تغییر هیجان‌انگیز همراه شده، بسیار جالب‌تر است. یک اتفاق ناگوار افسانه‌ای به‌طور اتفاقی Om Nom را به دنیایی وارد می‌کند که بیش از ۱۶۰ مرحله چالشی دارد. مراحلی که تعداد آن‌ها همچنان در حال افزایش است. هم‌چنین به این بازی گرافیک و صداهای کاملا جدیدی اضافه شده است.

شخصیت بامزه Om Nom به اندازه کافی شما را سرگرم می‌کند و همچنین مهارت‌های استدلال و حل مسئله شما را به چالش می‌کشد. در این بازی Om Nom دوباره در دل ماجراجویی‌ها قرار می‌گیرد و این بار می‌تواند به شخصیت‌های جادویی تبدیل شود تا آبنبات‌های دزدیده‌شده توسط یک جادوگر شیطانی را به‌دست آورد.

شما باید با استفاده از مهارت‌های جدید Om Nom تمام تله‌های این جادوگر را حل کنید. در این بین برای رسیدن به پیروزی می‌توانید Om Nom را به شش هیولای کوچک تبدیل کنید: پرنده، کودک، ماهی، موش، روح و اژدهای جادویی.

دخترانه آفلاین: Life is Strange

اگر به دنبال یک ماجراجویی پراحساس هستید، دانلود این بازی را از دست ندهید. Life is Strange یک بازی پنج‌قسمتی است که به بازیکن اجازه می‌دهد زمان را به عقب برگرداند و بر گذشته، حال و آینده تاثیر بگذارد.

این بازی، داستان زندگی دختری به نام «مکس‌کالفیلد»، یک کارشناس ارشد عکاسی را دنبال می‌کند. مکس این قدرت را دارد که زمان را به‌ عقب برگرداند. او تصمیم می‌گیرد که از این توانایی جادویی خود برای نجات بهترین دوستش، کلویی‌پرایس، استفاده کند. در آخر اما مکس یاد می‌گیرد که گاهی نباید گذشته را تغییر داد؛ چرا که یک تغییر کوچک در گذشته، می‌تواند یک فاجعه در آینده را به همراه داشته باشد.

از ویژگی‌های برجسته این بازی، گرافیک زیبای آن است. گرافیک این بازی ترکیبی از نقاشی‌هایی‌ است که با دست کشیده شده‌اند. به‌علاوه، بسته‌به تصمیماتی که می‌گیرید و انتخاب‌هایی که در مسیر بازی دارید، پایان‌های متفاوتی در انتظارتان خواهد بود. حتی در حالت عکس، می‌توانید عکس‌هایی بی‌سابقه بگیرید، آن‌ها را با فیلترها تغییر دهید و به‌راحتی با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

یک بازی آفلاین کم حجم: Alto’s Odyssey

با تنها ۸۰ مگابایت می‌توانید این بازی کم‌حجم، اما هیجان‌انگیز را دانلود کنید. در این بازی می‌توانید همراه «آلتو» و دوستانش به سرزمینی ناشناخته در دوردست‌ها سفر کنید که «سندبورد» نام دارد. در این سرزمین بزرگ و باعظمت، اسرار زیادی نهفته است که کشف هر کدام از آن‌ها نفس شما را در سینه حبس می‌کند.

شما می‌توانید با Alto’s Odyssey حسابی در این سرزمین ماجراجویی کنید. روی تپه‌های شنی به پرواز درآیید، از بالای دره‌هایی با چشم‌انداز بی‌نظیر پرواز کنید و معابدی را کشف کنید که سال‌هاست پنهان شده‌اند. هم‌چنین، می‌توانید شش شخصیت منحصربه‌فرد را برای بازی‌کردن انتخاب کنید که هر کدام جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند.

بهترین بازی آفلاین با گرافیک بالا: Asphalt 8

پوستر آسفالت 8 آتشین
پوستر آسفالت 8 آتشین

بازی  Asphalt 8 آخرین نسخه از بازی‌های آفلاینی استودیو Gameloft است که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید با دانلود بازی Asphalt 8 بین ده‌ها خودروی لامبورگینی، پورش، فراری و غیره، ماشین مناسب خود را انتخاب کنید و دل به جاده بزنید. گرافیک فوق‌العاده و به‌تصویرکشیدن تمام جزئیات از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز این بازی مسابقه‌ای محسوب می‌شود.

بازی  Asphalt 8 دارای ۹ فصل و ۳۰۰ مرحله است که هر کدام با گرافیک متفاوت و در محیط جدیدی اجرا می‌شود. بعد از اینکه در هر مرحله به امتیازات مشخصی دست پیدا کردید، اجازه ورود به مرحله بعد را پیدا خواهید کرد.

یک بازی گرافیکی دیگر: Iron Blade: Medieval Legends RPG

در میان لیست بهترین بازی های اندروید افلاین باید نگاهی به این بازی متفاوت هم داشته باشیم. این بازی سبک اکشن دارد؛ اما تخیلی و امروزی نیست. در بازیIron Blade: Medieval Legends RPG شما به اروپای قرون وسطی می‌روید و با اهریمن می‌جنگید. لباس‌ها، اسلحه‌ها، سیاه‌چال‌ها، هیولاها، ارتش شیطان‌ها و غیره همگی به سبک آن زمان طراحی شده است.  هر مرحله از این بازی، گرافیک واقعا چشم‌نوازی دارد و شما احساس می‌کنید که واقعا یک جنگجوی قدیمی هستید.

بهترین بازی آفلاین اندروید کدام است؟

قطعا میان صدها هزار بازی که هر کدام در سبک خاصی طراحی شده است، انتخاب تنها یک بازی کار بسیار دشواری است. ما در این مقاله به شما یک نمونه از هر سبک را معرفی کردیم. این شما هستید که باید بین آن‌ها بهترین را با توجه به سلیقه و سن‌وسال‌ خود انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی‌ها را به دو دلیل زیر از بازار دانلود کنید:

  • با دانلود از بازار، از ترافیک نیم‌بها استفاده می‌کنید. یعنی اگر یک بازی ۵۰۰ مگابایتی را دریافت کنید، تنها ۲۵۰ مگابایت از حجم اینترنت شما کم می‌شود.
  • تمام بازی‌های بازار توسط سپر امنیتی اسکن می‌شوند. پس نگران بدافزارها باشید.

One thought on “بهترین بازی‌های آفلاین اندروید 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *