رکورد شکنی بازی Armored Core 6 در فروش ؛ 2.8 میلیون نسخه فروش!

رکورد شکنی بازی Armored Core 6 در فروش بسیاری از کاربران را شوکه کرد. تاکنون این بازی بیش از 2.8 میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی آرمورد کور 6: آتش‌سوزی روبیکون (Armored Core 6) از زمان انتشار تاکنون به خوبی توسط منتقدان استقبال شده و در حال حاضر به عنوان یکی از بازی‌های موفق شرکت فرام سافتور شناخته می‌شود. گویا رکورد فروش بازی Armored Core 6 بیش از 2.8 میلیون نسخه بوده است. نظرات مثبت منتقدان درباره این بازی شامل ارزش تولید بالا، طراحی گرافیکی بی‌نظیر، سیستم‌های مبارزه پیچیده و جذاب و داستان جذاب و جامع است.

بیشتر بخوانید:

پرفروش‌ترین بازی تاریخ: مجموع فروش ماینکرفت از 300 میلیون نسخه عبور کرد

رکورد شکنی بازی Armored Core 6

بازی “Armored Core 6” با استقبال بسیار خوبی همراه بوده و در ژاپن با بیش از ۱۶۳۰۰۰ نسخه فروش، به صدر جدول فروش هفتگی رسید و به یکی از عرضه‌های بزرگ سال تبدیل شد. هرچند که فروش کلی در سراسر جهان مشخص نیست، اطلاعاتی که توسط ریو شیموکاوا، صداپیشه شخصیت Pater، در یوتیوب ارائه شده، نشان می‌دهد که تاکنون نزدیک به ۲.۸ میلیون نسخه از بازی به فروش رسیده است.

هنوز تایید رسمی از سوی فرام سافتور یا باندای نامکو، ناشر بازی، درباره این ادعا صورت نگرفته است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، این یک موفقیت بزرگ حواهد بود که باید جشن گرفته شود.

رکوردشکنی بازی Armored Core 6 در فروش

در بازی “آرمورد کور 6: آتش‌سوزی روبیکون” حالت عکاسی (Photo Mode) نیز وجود دارد و بازیکنان می‌توانند با توقف بازی، عکس‌هایی از مبارزات و مکان‌های مختلف را ثبت کنند. این حالت اجازه می‌دهد تا بازیکنان با تنظیم زوم و زاویه دوربین، علاوه بر اعمال فیلترهای متنوع روی لنز، تصاویری خلاقانه را ایجاد کنند. این بازی اولین اثر فرام سافتور است که از این حالت پشتیبانی می‌کند.

بازی “آرمورد کور 6: آتش‌سوزی روبیکون” بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One، Xbox Series X/S، PlayStation 4 و PlayStation 5 قابل بازی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *