فروش بازی Lies of P در کمتر از یکماه به 1 میلیون نسخه رسید!

فروش بازی Lies of P به 1 میلیون نسخه رسید. طرفداران ژانر سولز لایک، از بازی “Lies of P” استقبال خوبی کرده‌اند.

بازی “Lies of P”، ساخته شرکت های نئوویز (Neowiz) و Round 8 Studios توانسته در ماه اول از عرضه خود، بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد. دلیل رکورد شکنی Lies of P در فروش یک ماه خود، طرفدارن سبک بازی سولز لایک بوده که استقبال خوبی را از این بازی کرده‎‌‎اند.

بیشتر بخوانید:

پرفروش‌ترین بازی تاریخ: مجموع فروش ماینکرفت از 300 میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی Lies of P

در یک کنفرانس خبری، دستیار رئیس استودیو اعلام کرد که بازی “آرمورد کور 6: آتش‌سوزی روبیکون” نشان دهنده پتانسیل بالای بازی‌های کنسولی در کشور کره برای عرضه به بازار جهانی است. وی در ادامه اظهار داشت که ساخت این بازی برای آن‌ها یک چالش بزرگ بوده است و آن‌ها بابت موفقیت حاصله، احساس غرور می‌کنند. کارگردان بازی در این باره گفت:

“بازخوردهای بی‌نظیری که از بازیکنان درباره این بازی دریافت کردیم، باعث شد تا از تمامی یک میلیون بازیکنی که در این سفر با ما همراه بوده‌اند، تشکر کنیم. ما برای آینده هیجان‌زده هستیم و در زمان مناسب، اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.”

بازی “Lies of P” بر اساس رمان “پینوکیو” نوشته شده است. داستان در شهری به نام Belle Epoque رخ می‌دهد که توسط عروسک‌های متخاصم به آن حمله می‌شود و در عین حال یک بیماری عجیب در آن در حال گسترش است. بازیکنان در نقش پینوکیو قرار دارند و باید سعی کنند پدر ژپتو را پیدا کنند و به همراه آن شهر را از این هرج و مرج نجات دهند. در طول مسیر، پینوکیو با افراد مختلفی آشنا می‌شود که برخی از آن‌ها دوستان و برخی دشمنان او هستند. علاوه بر این، در بازی قابلیت دروغ گفتن نیز وجود دارد که در نهایت تأثیر مستقیمی بر پایان بازی خواهد گذاشت.

“Lies of P” در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) امسال برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC عرضه شد و تاکنون توانسته بیش از یک میلیون نسخه روی این پلتفرم‌ها فروش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *