از نام کنسول بعدی Asus رونمایی رشد

بالاخره جزئیات بیشتری درباره مشخصات و بروزرسانی‌های کنسول بعدی Asus با نام ROG Ally که قبلا شایعاتی در مورد آن وجود داشت، منتشر شد.

بر اساس این اطلاعات، به‌روزرسانی فراتر از یک تغییر جزئی است و شاهد بازطراحی کنسول Asus خواهیم بود، اما پردازنده (APU) و نمایشگر دستگاه همچنان مشابه نسخه قبلی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از نام کنسول بعدی Asus رونمایی رشد

ROG Ally X همچنان از پردازنده مرکزی AMD Ryzen Z1 Extreme و همان نمایشگر 7 اینچی 48-125 هرتز VRR نسخه اصلی Ally استفاده می‌کند، اما ایسوس به رفع مشکلی که در مدل قبلی وجود داشت پرداخته و درگاه کارت حافظه SD را از محل خروج گرما (هیت‌سینک) دور کرده است.

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های ROG Ally X، باتری بسیار بزرگ‌تر آن خواهد بود. ایسوس جزئیات دقیق را تا زمان عرضه نهایی اعلام نکرده؛ اما به بیش از 3 ساعت بازی حتی در سخت‌ترین شرایط اشاره کرده است. به نظر می‌رسد عمر باتری بالاتر، در صدر درخواست‌های کاربران قرار داشته، حتی اگر به معنی سنگین‌تر شدن دستگاه باشد.

کنسول بعدی Asus

ROG Ally X به درگاه SSD بزرگ‌تر M.2 2280 مجهز خواهد شد. این تغییر بسیار مهم است؛ زیرا به کاربران طیف وسیع‌تری از SSDها را برای انتخاب ارائه می‌دهد، چرا که درایوهای SSD با فرم M.2 2230 نسبتاً کمیاب هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسول بعدی Asus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *