استودیو Absurd Ventures روی بازی جهان باز جدیدی کار می‌کند

«دن هوسر»، یکی از بنیان‌گذاران مشهور «راک‌استار» که در سال 2020 از این شرکت جدا شد، اکنون با استودیو Absurd Ventures مشغول توسعه یک بازی جهان‌باز است.

این خبر با انتشار آگهی استخدامی جدید این استودیو برای جایگاه طراح ارشد گیم‌پلی فاش شد. در شرح این آگهی آمده است:

ما در کمپانی Absurd Ventures به دنبال یک طراح ارشد گیم‌پلی با استعداد و باتجربه هستیم که به ما در خلق یک بازی اکشن ماجراجویی جهان‌باز و مبتنی بر داستان کمک کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استودیو Absurd Ventures روی بازی جهان باز جدیدی کار می‌کند

هنوز جزئیات بیشتری از این بازی جدید در دسترس نیست؛ اما سابقه درخشان «هوسر» در ساخت عناوین جهان‌باز و محبوب مانند GTA انتظارات را برای این پروژه جدید بالا برده است.

بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی از شنیدن خبر بازگشت «هوسر» به صنعت و رهبری او در ساخت یک بازی جدید، به خصوص با توجه به ژانر محبوب اکشن ماجراجویی جهان‌باز، هیجان‌زده شده‌اند.

با وجود اینکه استودیو بازی سازی Absurd Ventures پیش از این دو پروژه غیر بازی ویدیویی را معرفی کرده بود؛ اما تمرکز جدید این استودیو به روی ساخت بازی، نشان‌دهنده‌ی بازگشت «هوسر» و تیمش به ریشه‌های خود در دنیای سرگرمی‌های تعاملی است.

هنوز مشخص نیست که این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد یا برای چه پلتفرم‌هایی در نظر گرفته شده است؛ اما بدون شک اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه جدید در آینده منتشر خواهد شد و طرفداران بازی‌های ویدیویی مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر از این بازی جهان‌باز و ماجراجویانه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی جدید توسط استودیو Absurd Ventures چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *