تصویر از دشمن جدید بازی Elden Ring منتشر شد

حساب رسمی توییتر بازی Elden Ring با انتشار تصویری جدید، از دشمن جدید بازی Elden Ring که در Shadow of the Erdtree حضور خواهند داشت، رونمایی کرد.

این دشمن که ظاهری شبیه به Omenها و شاخ‌های مارپیچی و قرمز رنگی دارد و از سلاحی شبیه به چاکرام استفاده می‌کند. در توضیح این تصویر آمده است:

دشمنان ترسناک با قدرتی غیرقابل توصیف در سرزمین سایه انتظار شما را می‌کشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دشمن جدید بازی Elden Ring

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بزرگ‌ترین بسته الحاقی بازی Elden Ring تا به امروز خواهد بود و بازیکنان را به سرزمینی جدید به نام Land of Shadow می‌برد. این سرزمین که توسط Erdtree پوشیده شده، محل اولین قدم‌های الهه Marika بوده است. در این سرزمین جدید، بازیکنان با رازهای تاریکی از جهان بازی آشنا خواهند شد و با شخصیت های جدیدی که اهداف پنهانی دارند، ملاقات خواهند کرد.

دشمن جدید بازی Elden Ring

داستان بازی Elden Ring به این شکل است که سرزمین پهناور Lands Between زمانی تحت حکومت ملکه «ماریکا» و با قدرت مطلق الدن رینگ اداره می‌شد؛ اما با ناپدید شدن ناگهانی ملکه و تکه تکه شدن الدن رینگ، هرج و مرج بر سرزمین آمد. لردهای قدرتمند هرکدام یکی از شاردهای الدن رینگ را به دست آوردند و در جنگی خونین برای تصاحب قدرت مطلق با یکدیگر روبرو شدند.

در این میان، شما در نقش یک Tarnished تبعیدی که زمانی از سرزمین رانده شده بود، به Lands Between فراخوانده می‌شوید. هدف شما، از بین بردن لردهای حاکم بر شاردهای الدن رینگ، جمع‌آوری این شاردها و احیای نظم در سرزمین است.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دشمن جدید بازی Elden Ring چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *