تاریخ عرضه ایکس باکس جدید مشخص شد

طبق ادعای جدید اینسایدر The Ghost of Hope، تاریخ عرضه ایکس باکس جدید همراه با انشار یک بازی برای سال 2026 برنامه ریزی شده است.

این ادعا حاکی از آن بوده که کنسول جدید ایکس باکس به طور همزمان با بازی Call of Duty 2026 روانه بازار خواهد شد. همچنین مایکروسافت در گذشته به طور ضمنی به عرضه نسل بعدی ایکس‌باکس اشاره کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه ایکس باکس جدید مشخص شد

«سارا باند»، رئیس ایکس‌باکس، در ماه فوریه در پادکست رسمی این شرکت، از هیجان این شرکت برای آینده سخت‌افزار ایکس‌باکس و سرمایه‌گذاری روی نسل بعدی خبر داده بود. او همچنین در ماه آوریل درباره سرعت پیشرفت مایکروسافت در زمینه سخت‌افزار نسل بعدی صحبت کرد.

برخی شایعات دیگر حاکی از آن است که عرضه کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس و سونی تا سال 2028 به تعویق خواهد افتاد. این شایعات بر اساس تحقیقات مربوط به خرید Activision توسط مایکروسافت در سال 2022 مطرح شده بود.

تاریخ عرضه ایکس باکس جدید

از سوی دیگر، کاهش 31 درصدی فروش سخت‌افزار ایکس‌باکس در مقایسه با سال گذشته، می‌تواند جدول زمانی عرضه کنسول بعدی مایکروسافت را تحت تاثیر قرار دهد.

تاکنون هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از سوی مایکروسافت در مورد کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس منتشر نشده است. هنوز باید منتظر ماند و دید که آیا ادعای The Ghost of Hope به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ عرضه ایکس باکس جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *