همنواز

صدای جاستین رویلند از بازی MultiVersus حذف شد

در به‌روزرسانی جدید بازی MultiVersus ، شاهد تغییری قابل توجه بودیم مبنی بر اینکه صداپیشه شخصیت‌های «ریک» و «مورتی» از این بازی حذف شد.

« جاستین رویلند »، خالق و صداپیشه شخصیت‌های «ریک» و «مورتی»، از این بازی حذف شده و صداپیشگی این دو کاراکتر به عهده افراد جدیدی گذاشته خواهد بود. «ایان کاردونی» و «هری بلدن» که پیش از این به عنوان صداپیشگان جایگزین «رویلند» در سریال ریک و مورتی انتخاب شده بودند، حالا وظیفه صداپیشگی این شخصیت‌ها را در بازی MultiVersus بر عهده دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حذف صدای جاستین رویلند بازی MultiVersus

به گفته توسعه‌دهندگان، تمام دیالوگ‌های قبلی «رویلند» در بازی، مجددا با صدای «کاردونی» و «بلدن» ضبط شده است. این تغییر پس از اتهامات متعدد علیه «رویلند» در زمینه خشونت خانگی، حبس کاذب و سوء رفتار جنسی با افراد زیر سن قانونی صورت می‌گیرد.

در سال 2023، او به دلیل اتهامات خشونت خانگی از حضور در سریال‌ ریک و مورتی و مخالفان خورشیدی کنار گذاشته شد. اگرچه این اتهامات بعدا به دلیل کمبود مدارک کنار گذاشته شدند، اما در پاییز همان سال، اتهامات جدیدی مبنی بر سوء رفتار جنسی «رویلند» با افراد زیر سن قانونی مطرح شد.

بازی MultiVersus

تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد صحت این اتهامات جدید یا سرنوشت پرونده‌های حقوقی او منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که «Warner Bros. Discovery» و «Player First Games»، توسعه‌دهنده بازی MultiVersus، تصمیم گرفته‌اند برای احتیاط و حفظ وجهه عمومی خود، همکاری با «رویلند» را به طور کامل قطع کنند.

این اتفاق ضربه قابل توجهی به طرفداران ریک و مورتی که به صدای منحصر به فرد «رویلند» در این بازی عادت کرده بودند، وارد می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که «کاردونی» و «بلدن» به خوبی از عهده صداپیشگی این شخصیت‌ها برآمده‌اند و می‌توانند تجربه‌ای جدید و جذاب را برای بازیکنان MultiVersus رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی MultiVersus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *