رمدی از دی ال سی بازی Alan Wake 2 در مراسم سامر گیم‌ فست رونمایی خواهد کرد

شواهدی از رسانه‌های اجتماعی Remedy Entertainment نشان می‌دهد که بازی Alan Wake 2 ممکن است به زودی در Summer Game Fest 2024 رونمایی شود.

در ابتدای ماه ژوئن، استودیوی «رمدی» نام و لوگوی رسانه‌های اجتماعی خود را به Poison Pill Entertainment: From 1995 Night Springs City تغییر داد. این تغییر نام به طور قابل‌توجهی با هویت «رمدی» در تضاد است و به شهر خیالی Night Springs در بازی آلن ویک اشاره دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رمدی از دی ال سی بازی Alan Wake 2 در مراسم سامرگیم‌فست رونمایی خواهد کرد

تصویری از یک لیوان به نام Nite’s Diner نیز به اشتراک گذاشته شد که احتمالاً همتای Night Springs برای Oh Deer Diner در Bright Falls، محل اصلی بازی Alan Wake است.

در دنیای Alan Wake، کتاب Night Springs یک برنامه تلویزیونی تخیلی است که اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. Alan Wake در بازی اصلی چندین قسمت برای این سریال نوشته بود.

بازی Alan Wake 2

DLC Night Springs داستان را به این شهر خیالی می‌برد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نقش شخصیت‌های مختلف، قسمت‌های مستقل و رمزآلود را تجربه کنند. استودیو «رمدی» با انتشار تصویری رمزآلود، به طور غیرمستقیم به بسته الحاقی Alan Wake 2 اشاره می‌کند و رونمایی رسمی آن را در مراسم Summer Game Fest قطعی می‌کند.

این رونمایی در تاریخ جمعه شب، 4 خرداد 1403 ساعت 00:30 بامداد به وقت ایران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رونمایی رمدی از دی ال سی بازی Alan Wake 2 در مراسم سامرگیم‌فست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gameshub


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *