بازی The Last of Us Part II برای PC عرضه می‌شود

بر اساس جدیدترین خبرها و بنا به ادعای یک منبع موثق، نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part II دست‌کم هفت ماه شده که آماده‌ی انتشار است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Videogameschronicle»، طبق گفته‌های «Billbil-kun»، کاربر وبسایت «Dealabs» که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات و معرفی بازی‌ها دارد، به نظر می‌رسد توسعه‌ی این نسخه برای کامپیوتر مدت‌هاست که به پایان رسیده است. به گفته‌ی منابع این فرد مطلع، توسعه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر از سال 2021 آغاز شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part II عرضه می‌شود

«Billbil-kun» اضافه می‌کند:

به اعتقاد ما، توسعه‌ی بازی آخرین بازمانده از ما کاملا به اتمام رسیده و از نوامبر 2023 آماده‌ی انتشار بوده است.

هنوز دلیل عرضه‌ی جداگانه‌ی این نسخه برای کامپیوتر نسبت به نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 مشخص نیست. «Billbil-kun» حدس می‌زند شاید دلیل این تاخیر، عرضه‌ی همزمان بازی با فصل دوم سریال The Last of Us باشد که قرار است در سال 2025 منتشر شود.

نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در ماه ژانویه‌ی سال جاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه شد و امتیاز 90 را از متاکریتیک دریافت کرد. این نسخه علاوه بر بهبودهای گرافیکی، شامل سه مرحله‌ی حذف‌شده از بازی اصلی و یک بخش بقای شبیه‌ساز با نام No Return می‌شود. در نقد و بررسی وبسایت VGC از این بازی، The Last of Us Part 2 Remastered به عنوان «بهترین شکل تجربه‌ی یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده» توصیف شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عرضه نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part II چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Videogameschronicle


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *