تریلر بازی Hitman 3 VR: Reloaded منتشر شد

به تازگی در سایت‌های خارجی تریلر بازی Hitman 3 VR: Reloaded که به طور انحصاری برای «Meta Quest 3» عرضه می‌شود، به انتشار رسید.

انتشار این بازی با واکنش‌های مختلفی از سوی گیمرها روبرو شده است. برخی از بازیکنان از مشکلات نسخه‌ی PC بازی Hitman 3 VR گلایه دارند و عده‌ای دیگر از عدم عرضه‌ی بازی هیتمن 3 برای PSVR2 ناراضی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Hitman 3 VR: Reloaded منتشر شد

IO Interactive رسما از بازی واقعیت مجازی Hitman 3 VR: Reloaded رونمایی کرد. این بازی در تابستان امسال با قیمت 30 دلار به طور انحصاری برای «Meta Quest 3» منتشر خواهد شد. استودیوی انگلیسی XR Games که پیش از این عناوینی مانند Zombie Army VR و Jurassic World Aftermath را ساخته، وظیفه‌ی توسعه‌ی Hitman 3 VR: Reloaded را بر عهده داشته است.

تریلر رونمایی Hitman 3 VR: Reloaded منتشر شده و پیش‌خرید بازی با 10 درصد تخفیف به مدت محدود در دسترس قرار گرفت. استودیوی «XR Games» گفت که پیشرفت‌های قابل توجهی در این نسخه اعمال شده است. نسخه‌ی اصلی Hitman 3 VR از زمان عرضه با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کرد؛ اما این بازی در سال 2022 به عنوان بهترین بازی واقعیت مجازی در Steam Awards انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Hitman 3 VR: Reloaded چیست؟ به نظر شما Hitman 3 VR: Reloaded می‌تواند تجربه‌ی بهتری از Hitman 3 VR در پلتفرم «Meta Quest 3» ارائه دهد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *