تریلر بسته‌الحاقی بازی Alan Wake 2 منتشر شد

بامداد امروز، استودیو رمدی (Remedy) به صورت رسمی تریلر بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 را به همراه یک معرفی کوتاه، به انتشار رساند.

این بسته الحاقی برای بازی Alan Wake 2، در تاریخ 8 ژوئن 2024 (19 خرداد 1403) برای کاربران این بازی به صورت رسمی منتشر شد و به بازیکنان سه قسمت داستانی جدید به سبک ادای احترامی تخیلی به سریال Twilight Zone ارائه داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های رمدی در تمام دوران

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بسته الحاقی بازی Alan Wake 2

این سه قسمت، Time Breaker، North Star و Number One Fan هستند که هرکدام داستانی مجزا را روایت می‌کنند و گفته می‌شود که حدود یک ساعت زمان بازی را به ارمغان می‌آورند. در این قسمت‌ها، «آلن ویک» همچنان در Dark Place گیر کرده و سعی می‌کند با کمک یک برنامه تلویزیونی، خود را از اسارت رها سازد.

تریلر بسته الحاقی بازی الن ویک 2 نشان داد که هر قسمت نگاهی تحریف شده به اشیاء و شخصیت‌های آشنا ارائه می‌دهد؛ زیرا آن‌ها از تخیل «آلن» نشأت می‌گیرند و هدف خاصی را دنبال می‌کنند. برای مثال، در Number One Fan، بازیکن نقش نسخه‌ای حتی دیوانه‌تر از پیشخدمت زن، «رز» را بازی می‌کند که او هم تحت تاثیر «آلن ویک» قرار گرفته و زمانی که همتای شرور ویک نقشه‌های شوم خود را فاش می‌کند، دست به اسلحه می‌برد. لحن این قسمت به طرز محسوسی سبک و کمی نمایشی و حتی کمی اغراق‌آمیز است.

علاوه بر محتوای داستانی جدید، بسته الحاقی Night Springs همچنین برخی ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها شامل:

  • سلاح‌ها و وسایل جدید
  • چالش‌ها و دشمنان جدید
  • لباس‌های جدید برای «آلن ویک»
  • یک حالت جدید Arcade Mode که در آن بازیکنان می توانند مهارت‌های مبارزه خود را آزمایش کنند.

Night Springs یک بسته الحاقی خوشایند برای Alan Wake 2 است که به بازیکنان محتوای داستانی جدید، چالش‌ها و ویژگی‌های جدید ارائه می‌دهد. قسمت‌های جدید به خوبی نوشته و اجرا شده‌اند و تجربه‌ای سرگرم‌کننده و مهیج را ارائه می‌دهند.

اگر طرفدار Alan Wake 2 هستید، دی ال سی Night Springs قطعاً ارزش بررسی دارد. این بسته الحاقی چیزهای جدید زیادی برای کشف ارائه میدهد و مکملی موفق برای بازی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی تریلر بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 چه بود؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Eourogamer


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *