دومین دوره کنکور گیمینگ آغاز شد

دوره دوم کنکور گیمینگ توسط سایت «پی‌اس پرو» که تستی برای محک اطلاعات گیمر‌ها هست، برگزار می‌شود و این بار جوایز نفیسی برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.

پس از گذشت پنج سال، وب‌سایت «پی اس پرو» بار دیگر برگزاری رویداد کنکور گیمینگ را اعلام کرده است تا گیمرها اطلاعات خود را محک بزنند. این بار، این رویداد گیمینگ به همراه شرکت «پانا»، نماینده رسمی و انحصاری محصولات Razer برگزار می‌شود و جوایز با ارزشی برای برندگان و شرکت‌کنندگان فراهم شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دوره دوم کنکور گیمینگ

در کنکور گیمینگ امسال نیز، مشابه دوره قبل، شما به 100 سؤال مربوط به بازی‌های کامپیوتری، ویدیویی و سخت‌افزارهای بازی پاسخ می‌دهید.

برای شرکت در مسابقه، شما می‌توانید با ساخت حساب کاربری در وبسایت «پی اس پرو»، وارد رقابت شوید. برنده کنکور گیمینگ، کسی خواهد بود که بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند و در صورت عدم دستیابی به این موفقیت، بین کسانی که امتیاز بالا کسب کرده‌اند، قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

جوایز این مسابقه شامل یک پلی استیشن 5 برای برنده اصلی است. همچنین، شرکت در قرعه‌کشی‌های جداگانه برای یک هدست، یک کیبورد و یک موس گیمینگ از برند Razer نیز فراهم شده است.

کنکور گیمینگ

علاوه بر این، با دنبال کردن صفحه‌های Pspro و پانا در اینستاگرام، فرصت برنده شدن یک صندلی گیمینگ Razer Iskur X و با شرکت در قرعه‌کشی توییتر، فرصت برنده شدن یک هدست گیمینگ Razer Blackshark v2 X نیز وجود دارد.

مسابقه کنکور گیمینگ به‌عنوان بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین مسابقه اطلاعات گیم در ایران آغاز شده است و شما 10 روز فرصت دارید تا در این مسابقه سایت «پی‌اس پرو» شرکت کنید و شانس برنده شدن جوایز نفیس را برای خود فراهم کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنکور گیمینگ چیست؟ آیا شما علاقه‌ای به شرکت در این مسابقه دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *