تریلر بازی Dying Light: The Beast منتشر شد

تریلر بازی Dying Light: The Beast در مراسم «گیمزکام» منتشر شد و بازگشت شخصیت محبوب «کایل کرین» را به دنیای وحشت‌انگیز این سری تایید کرد.

استودیو «تک‌لند» (Techland) در مراسم «گیمزکام» از پروژه جدید خود در دنیای بازی‌ های Dying Light رونمایی کرد. این بازی که Dying Light: The Beast نام دارد، بازگشت شخصیت محبوب «کایل کرین» از نسخه اولیه Dying Light را به تصویر می‌کشد؛ شخصیتی که طرفداران زیادی خواهان بازگشت او بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Dying Light: The Beast منتشر شد

این عنوان جدید به نظر می‌رسد که تمرکز بیشتری روی عناصر ترسناک داشته باشد. در این بازی، ما به نقش شخصیت محبوب «کایل کرین» خواهیم پرداخت که از آزمایشات وحشیانه‌ای که او را سال‌ها از صحنه دور کرده بودند، نجات یافته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، Dying Light: The Beast شامل 20ساعت گیم‌ پلی جذاب و سرگرم‌ کننده است. این رویکرد نشان‌ دهنده احترام به وقت بازیکنان بوده و از پر کردن بازی با محتوای غیرضروری برای طولانی‌تر کردن تجربه خودداری می‌کند.

 

طبق اطلاعات منتشر شده، Dying Light: The Beast شامل 20ساعت گیم‌ پلی جذاب و سرگرم‌ کننده است. این رویکرد نشان‌ دهنده احترام به وقت بازیکنان بوده و از پر کردن بازی با محتوای غیرضروری برای طولانی‌تر کردن تجربه خودداری می‌کند. طرفداران امیدوارند که اطلاعات بیشتری درباره این بازی در طول مراسم «گیمزکام» و در روزهای آینده منتشر شود تا بتوانند به طور کامل از این تجربه جدید لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Dying Light: The Beast چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Insider gaming


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *