تریلر بازی Dune: Awakening منتشر شد

کمپانی «Funcom» تریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening ، یک بازی MMORPG بقا محور منتشر کرده است تا کاربران را با سیاره آراکیس آشنا کند.

کمپانی «Funcom» تریلر جدید Dune: Awakening ، یک بازی بقا محور را منتشر کرد تا کاربران را با سیاره آراکیس آشنا کند. این بازی بر پنج پایه اصلی تاسیس شده است که شامل بقا، سیاست و دسیسه، اکتشاف بی‌نهایت، مبارزه با سلاح‌های ترکیبی و شخصی‌سازی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Dune: Awakening

هدف اصلی استودیو سازنده Dune: Awakening این است که عناصری از دنیای دو فیلم تلماسه را به بازی خود وارد کند. این استودیو نروژی که در ساخت بازی‌های آنلاین تخصص دارد، سال 2020 توسط «تنسنت» خریداری شد و عناوینی مانند The Secret World را در کارنامه خود دارد. استودیو «NUKKLEAR» نیز در ساخت این بازی کمک خواهد کرد و یکی از وظایف آن‌ها کار روی وسایل نقلیه بازی است.

در بازی Dune: Awakening، بازیکنان باید از صفر شروع کنند و پایگاه‌هایی را برای خودشان بسازند تا بتوانند از مراحل بازی عبور کرده و در سیاره آراکیس به دنبال بقا باشند. Dune: Awakening برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن 5 در دست ساخت است؛ اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Dune: Awakening چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *