لذت تماشای کارتون و انیمه های جدید با تهیه اسپاتیفای پریموم

بدون شک یکی از محبوبترین سرویسهای پخش موسیقی و فیلم در جهان سرویس اسپاتیفای میباشد که مرجع بزرگی از موسیقی، فیلم و پادکست در دنیا به شمار میآید از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند که اقدام به خرید اشتراک این سرویس نمایند و از ویژگیهای آن نهایت بهره و استفاده را ببرند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با لذت تماشای کارتون و انیمههای جدید با تهیه اسپاتیفای پریموم با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که شناخت بهتری از این سرویس به دست آورید. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در ارتباط با سرویس اسپاتیفای

از سرویس معتبر پخش پادکست، ویدئو و موسیقی در جهان به شمار میآید که برای اولین بار در سال 2006 منتشر شد. این سرویس بالغ بر هزاران موسیقی، فیلم و انیمه میباشد و شما کاربران عزیز جهت بهرهمندی از این دادهها لازم است که در آن حساب کاربری خود را راه اندازی کنید، توجه داشته باشید ایجاد حساب در این سرویس کاملا رایگان است و در صورتی که میخواهید دسترسی بیشتری به امکانات آن داشته باشید باید اشتراک پریموم آن را تهیه نمایید.

شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر، گوشی هوشمند، تلویزیون و حتی کنسول بازی خود نصب کنید و به دادههای آن دسترسی داشته باشید.

تفاوت اسپاتیفای رایگان با پریموم

برای آنکه بتوانید به تمامی محتوای این برنامه دسترسی داشته باشید لازم است که اشتراک پریموم آن را خریداری کنید. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که عمده تفاوت اسپاتیفای رایگان با پریموم در چیست؟

لازم به ذکر است که شما با تهیه اسپاتیفای پریموم بدون محدودیت و تبلیغات آزاردهنده میتوانید از این سرویس استفاده کنید.

زمانی که از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده میکنید تنها میتوانید موسیقی یا فیلمهایی که به صورت تصادفی پخش میشوند را مشاهده کنید این در حالی است که در اسپاتیفای پریموم شما میتوانید هر فیلمی را که تمایل دارید ببینید و به صورت نامحدود آهنگ را SKIP کنید.

علاوه بر تمامی این موارد شما تنها با خرید اسپاتیفای پریموم میتوانید فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید، همچنین امکان متصل شدن به دستگاههای بیسیم را برای شما فراهم میکند.

کیفیتی که شما در نسخه رایگان مشاهده میکنید بر روی پیشفرض یا معمولی تنظیم شده است این در حالی است که در نسخه پریموم شما میتوانید کیفیت آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

نحوه خرید اسپاتیفای پریموم

بستههای اسپاتیفای هر ماه بروزرسانی میشوند و شما میتوانید بسته به نیاز خود اشتراک مورد نظر را تهیه نمایید، شما با کمک این پلنها میتوانید تا آخرین روز از آن استفاده کنید.

شما کاربران عزیز با استفاده از روشهایی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم میتوانید اشتراک مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پرداخت ریالی

شما کاربران عزیز میتوانید از طریق شرکتهایی که در زمینه فروش اسپاتیفای فعالیت میکنند این اشتراک را به صورت قانونی و ریالی خریداری نمایید.

پرداخت مستقیم دلاری از طریق صرافی

شما میتوانید برای این روش از طریق دبیت کارت، پی پال و کردیت کارت اقدامات لازم را انجام دهید. کردیت کارت به صورت محدود خرید و فروش میشود اما با روش دبیت کارت شما نمیتوانید از داخل کشور خریدی انجام دهید و با روش پی پال شما میتوانید اشتراک پریموم خود را خریداری کنید برای این کار کافی است به صرافیهای اینترنتی مراجعه کنید چرا که کارمزد کمتری را بابت خرید خود پرداخت مینمایید.

پرداخت از طریق دوستان خارج از کشور

میتوانید اکانت خود را در این پلتفرم بسازید و از دوستان خود که ساکن خارج از کشور هستند درخواست کنید که اکانت شما را به پریموم تبدیل نمایید.

خرید گیفت کارت دلاری

خرید به این روش تقریبا مشابه با دو روش بالا است و لازم است که شما نرخ دلاری آن را محاسبه کنید و کافی است که شما کد گیفت کارت را در حساب کاربری خود وارد کرده و آن را شارژ نمایید.

مدت اعتبار و قیمت اشتراک اسپاتیفای

لذت تماشای کارتون و انیمههای جدید با تهیه اسپاتیفای پریموم

قیمت اشتراک اسپاتیفای بسته به نوع پلن و مدت زمان اشتراک شما متغیر است. توجه داشته باشید که تمامی بستههای این پلتفرم به صورت ویآیپی بوده و کاملا شخصی میباشند و جز دارنده حساب کسی نمیتواند از آن استفاده کند.

هرکدام از پلنها 12 روز مهلت تست دارند و در صورتی که برای شما کارآمد بود میتوانید آن را تهیه نمایید.

سخن پایانی

بنابه موارد گفته شده میتوان به این نتیجه رسید که پلتفرم نامبرده بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل دارند به صورت نامحدود فیلم و انیمههای جدید دسترسی داشته باشند و بدون محدودیت یا هرگونه تبلیغ اضافی آن را تماشا کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *