تست هوش: کار کدام یک از این دو زن اشتباه است؟! + [جواب معما]

در تست هوش زن احمق یا معمای زن احمق ، شما باید در کمتر از 5 ثانیه بگویید که کار کدام زن اشتباه است؟! در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش زن احمق

آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید:

55 تست هوش و تیزبینی هیجان‌انگیز [بهمراه جواب]

تست هوش زن احمق

بسیاری از سوالات هوش، به گونه ای طراحی می شوند که شما برای ارائه پاسخ به آنها، علاوه بر داشتن هوش بالا، باید از سایر ادراکات خود نیز به نحو احسن استفاده کنید.

تست هوش زن احمق
آزمون شناسی زن احمق

آزمون شناسی زن احمق

در عین حال تمرکز و دقت شما می تواند فعالیت های مغزی شما را افزایش دهد و  در بلند مدت سلامت مغز شما را تضمین کند. شما برای پاسخ گویی به آزمون شناسایی زن احمق، فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا بر این چالش جدید که به دلیل سطح سختی آن تبدیل به یک ترند در شبکه های اجتماعی شده است، غلبه کنید.

در ادامه میتونید عکس تست هوش زن احمق را مشاهده کنید:

تست هوش زن احمق
آزمون شناسی زن احمق

در آزمون شناسایی زن احمق ، باید زنی که چندان باهوش نیست و به خود و اطرافیان خود ممکن است ضرر برساند را شناسایی کنید. از مهارت های خود به عنوان کارآگاه در این چالش استفاده کنید.

.

.

تست هوش: کدام فرد در تصویر یک پلیس مخفی است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش:

زن سمت چپ می توانید یک احمق باشد. او در حالی از میوه های گیاه سمت چپی استفاده می کند که این میوه ها می توانند سمی بوده و سبب مرگ او شود. به پرنده ای که مرده است دقت کنید. گویا از میوه این گیاه سمی خورده است. اما زن سمت راستی تنها از میوه گیاه در معرض انقراض استفاده می کند. این کار سبب نابودی گیاه نمی شود.

تست هوش زن احمق
آزمون شناسی زن احمق

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *