تست هوش جدید با جواب: لوکس‌ترین اتاق کودک را پیدا کنید + [جواب معما]

در تست هوش اتاق لوکس یا معمای اتاق لوکس ، آیا میتوانید زیر 5 ثانیه بگویید که کدام اتاق بچه لوکس تر است؟! در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

فقط یک نابغه واقعی می تواند این معما تصویری یا سوال  ذهنی را تنها در ۳ ثانیه حل کند. آیا شما از جمله کسانی هستید که به تیزهوشی و تیزبینی خود اعتماد زیادی دارید؟ پس در ادامه همراه ما بمانید.

تست هوش اتاق لوکس

بیشتر بخوانید:

55 تست هوش و تیزبینی هیجان‌انگیز [بهمراه جواب]

تست هوش اتاق لوکس

بهتر است بدانید ما اغلب اوقات با همین چشمانمان هم می توانیم حقیقت را تشخیص دهیم. فقط کافی ست دقت خود را بالا ببریم و مهارت منطقی و استدلال خود را پرورش دهیم.

آزمون شناسی اتاق لوکس

زمان را از دست ندهید. شما تنها 6 ثانیه وقت دارید. ما در فیگار برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید. فقط یک نابغه می تواند در کمتر از 5 ثانیه جواب تست هوش را بدهد.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش اتاق لوکس را تماشا کنید:

تست هوش اتاق لوکس
آزمون شناسی اتاق لوکس

برای حل این تست نباید زمان زیادی را صرف کنید. سعی کنید ظرف نهایتا 9 ثانیه تشخیص دهید اتاق کدام کودک لوکس تر است؟! طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است.

.

.

تست هوش: فقط یک نابغه میتوانید در 5 ثانیه قاتل را شناسایی کند! + [جواب معما]

.

.

پاسخ تست هوش

دکوراسیون اتاق کودک سمت راست هماهنگ تر است. تندیس باله روی طاقچه نشان می دهد که این خانواده به هنر و رقص و این نوع فعالیت های علاقه مند هستند و در نتیجه سبک زندگی لوکسی دارند. تهویه اتاق نیز مناسب است و روی گهواره هم یک پارچه حریر مثل سایه بان کشیده شده است. اما اتاق کودک سمت چپ لوکس نیست و شلوغ و پلوغ است.

تست هوش اتاق لوکس
عکس تست هوش اتاق لوکس

تست هوش بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *