ببینید: ویدئوی افشاگری مهم از رضا کیانیان!

به تازگی ویدئوی افشاگری مهم از رضا کیانیان توجه زیادی جلب کرده است. در مطلب ویدیو افشاگری مهم از رضا کیانیان می‌توانید فیلم افشاگری رضا کیانیان را ببینید.

فیلم منتشر شده از افشاگری مهم ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما از رضا کیانیان و عضویت این سلبریتی در گروه پیکار بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. رضا کیانیان بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان 29 خرداد 1330 در محله میدان خراسان تهران متولد شد. این هنرمند دومین فرزند خانواده و دارای 4 برادر و دو خواهر است.

ویدئوی افشاگری مهم از رضا کیانیان

ویدئوی افشاگری مهم از رضا کیانیان
فیلم افشاگری رضا کیانیان

پس از تولد رضا کیانیان، خانواده او تصمیم به مشهد نقل مکان کردند. این بازیگر کشورمان تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در مشهد گذرانده و علاوه بر آن به تحصیل دروس فقهی و اسلامی در حوزه علمیه مشهد پرداخت. رضا کیانیان با هایده قراچه داغی، خواهرزادهٔ سهراب سپهری ازدواج کرده است و یک فرزند پسر به نام علی ماحصل این ازدواج می‌باشد.

حرف های جنجالی رضا کیانیان در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی [+ویدیو]

در این ویدیو از صحبت‌های ابوالقاسم طالبی در برنامه جهان آرا که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، این کارگردان سینما می‌گوید:

سلبریتی‌ای داریم که خودش در گروه «پیکار» بوده و الان هم فرزندش در خارج از کشور است و حالا چپ و راست، علیه جمهوری اسلامی موضع می‌گیرد و خیال می‌کند کسی گذشته‌اش را نمی‌داند.

فیلم افشاگری رضا کیانیان

در ادامه می‌توانید ویدیو افشاگری مهم از رضا کیانیان را ببینید:

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *